Zülal Mia Roth anlatımıyla
10 senedir Almanya'daydım bir sürü eğitimden geçmiştim.Şuanda aile şirketlerinin başına geçtim.Anneannem sayesinde zaten herkes hemen hemen tanıyordu fakat Zülal Roth değil Mia Roth olarak tanıyorlar anneannem Almanya'dayken ismimi Mia Roth olarak değiştirdi sebebini inanın bilmiyorum.13 yaşından beri anneannem araba ve motor sürmeyi öğrenmemi sağladı yakınlığım olduğu için hemen kavradım 14 yaşımdan beri yarışlara katılıyorum ve bugün ilk defa kendi yarışımı düzenliyorum.
Şirkete gelmiştim.
Demir' i yanıma çağırdım demir hem sağ kolumdu hem can dostumdu en güvendiklerimdendi demiride anneannem egitmişti.
"Yarış için hazırlıklar tamam mı?"
"Evet,herşey hazır"
"Yarışmak istemediğine emin misin? Seninle yarışmayalı uzun zaman oldu."
"Eminim"
"Sen bilirsin."
Saate baktım daha erkendi.
"Hadi kalk birşeyler içmeye gidelim""Tamam olur"
Şirketten çıkmış yakında olan bir kafeye girip oturmuştuk.Elif'in anlatımıyla;
"Elif, elif kızım hadi kalk derse yetişemiyeceksin hadi kalk Elif "
"Anne bırak beniya uyuyacağım"
"Olmaz kızım hadi " " öff anne "
"Anne öff denilmez hadi "Her sabah olan annemle mükemmel diyaloğumuz zorda olsa yataktan kalktım dün sabaha kadar proje ödevimi yetiştirmeye çalışıyordum bugün hemde sınav günüm herşey üst üste gelir zaten .
Artık 17 yaşında lise sonum üniversiteye geçmeme az kaldı bunun için mutluyum derslerim çokda güzel değil ama ülke içinde yapılan tüm resim yarışlarında birinciliğim var zaten istediğim meslekte ressamlık sadece bunun için çalışıyorum o yüzden sadece sınıftan geçmeye çalışıyorum.
Banyoya girdim güzel bir duş aldım ve saçlarımı kuruttum formalarımı giydim çok abartı olmayacak şekilde makyaj yaptım saçlarım düz olduğu için kurutmam yeterli oldu.
Odadan çıkıp aşağıya indim kuzenlerim benden büyük olduğu için üniversiteye gidiyorlar.
Herkeze günaydın diyip ömerin yanına oturdum ömerle 4 yıldır nişanlıyız bunu hiç olmasını istemezdim her hangi biri de değil kuzen yani derdim ama hiç öyle değil özellikle son bir aydır.
ömerin davranışları çok değişti odalarımız yan yana ve kapıyı açıp kapatırken duyuyordum son bir ayda eve çok geç geliyo sorunca bir şey yok işim vardı uff Elif yok bir şey gibi cevaplar veriyordu.
bir kaç kere ensar ve uğura sormuştum onlarda aynı cevapları veriyorlardı içimde kötü bir his var bunlar bir iş karıştırıyo ama yakında öğreniceğim.
Babam:
Çocuklar bizim akşam toplantımız var siz akşam evde olucaksınız dışarda olduğunuzu duymayayım.Ömer:
Tamam Selim Baba.Yine ve yine toplantı anlamıyorum neden bukadar çok toplantı yapıyorlar ama benim akşama planlarım vardı neyse yapıcak bir şey yok.
Ali:
Kuzenlerim hadi kalkalım derse yetişemiyecez.Uğur:
Aynen hadi.Herkeze afiyet olsun diyip kalkmıştık.
Ömer:
Elif bugün seni Ali bıraksın benim uğramam gereken bir yer var.Beni okula her zaman ömer bırakırdı onun kesin olarak benim istemeyeceğim bir işe kalkışmış anladım.
Elif:
Neden bende geleyim.Ömer:
Senin gelmeni istemeyeceğim bir yer demekki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN İZİ
Genç KurguGeçmişten gelen gelenek yüzünden 13 yaşında nişanlanmak zorunda kalan birbirlerinin hayatı olan iki kuzen bir yaz günü Zülal adında bir kız girdi hayatlarına ve Elif'in her şeyi olup bir yaz günüde aileleri yüzünden çıktı kim bilirdik i Zülalin büyü...