ayrılık

8 4 0
                                    

14.07.2014

Zülalin ailesi ile sahile gelmiştik çok erken saatte gelmiştik Zülal ile sürekli denize girip çıkıyorduk.Ama bu gün ayrılacağımız aklımıza bile gelmemişti.

"Hadi kızlar gelin gitmemiz gerekiyor"dedi mila teyze
"Biraz daha kalalım anne lütfen"dedi Zülal
Bu sefer annem seslendi"Elif hadi yeter bu kadar"
Yenilmiştik mecbur gidicektik istemeye istemeye denizden çıktık havlularımızı alıp kabinlere ilerledik.Üstümüzü değiştirip mila teyzelerin yanına gittik.Annem le mila teyze akşam bizi restoranlarından birinde ağırlamak istediğini söylüyordu.Zülal ile bunu duyunca çok sevindik hemen arabalara bindik ve evlerimize geçtik.

Saatlerdir hazırlanıyordum kaç kere kıyafet değiştirdim saymamıştım.Sonunda bol bir pantolon ve mavi bir bluz giymiştim.Üzerime ceketimi aldım ve annemin odasına gittim kapıyı tıklayıp içeri girdim.
"Anne saçımı bağlayabilir misin?"
"Tabiki güzel kızım gel yanıma"
Beni makyaj masasının önüne oturttu ve saçımı nazikçe taramaya başladı.Taradıktan sonra sıkıca bağladı ve saçlarımın arasına küçük bir öpücük bıraktı.
"Hadi aşağı inelim bekletmeyelim babanı"
Hemen annemin elini tuttum birlikte aşağı indik arabaya doğru ilerledik.
"Benim iki güzel meleğim teşrif ettiler sonunda" dedi babam ve annemin elini nazikçe tutup buse kondurdu.arabaya bindik ve mila teyzenin restorantına gittik.

Masada herkes bizi bekliyordu hemen koşarak Zülal'e sarıldım ama pek neşesi yoktu sebebini sonra sorardım.Masaya geçtik annemler arasında koyu bir sohbet dönüyordu.Anlamadığım bir şekilde ciddi bir ortam oldu.Daha Zülal'e sormadan neden mutsuz olduğunun cevabını alıcaktım.

Yılmaz amca yani Zülal'in babası boğazını temizledi ve söze başladı.
"Zülal'in eğitimi için Almanya'ya gitmesine karar verdik daha doğrusu Zülal'in anneannesi istedi"dedi mila teyzeye bakarak.Yılmaz amca konuşmaya devam ettikçe yüzüm düşüyordu.
Derin bir nefes aldı ve Zülal ve bana bakarak devam etti"Üzüldüğünüzün farkındayım ama böyle olması gerekiyor"

Bir yaz günü tanışmıştık ve bir yaz günü ayrılıyoruz.

Bence bir insan için en zor şey buydu her şeyin olan bir insanın bir anda gitmesi hem zor hemde en kötü şeydi

İlerleyen bölümler daha güzel olucak merak etmeyin ✨

GEÇMİŞİN İZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin