•selam herkesee nasılsınız?
Çok ani gelişmiş bir kararla yazmaya başladım.Bıraka bilirim yarım kala bilir ve ya bölüm geç ata bilirim çünki nasıl ilerleyeceğini bende bilmiyorum qldhejsgd.
Diğer kurgulardan biraz farklı olucak.
Saçma ola bilir belki bilmiyorum belki silerim belki yayınlamam ama Bismillah diyip başlıyorum.
(Herkes girifte bölüm beklerken benim cv🫣orayada atıcam yakında kızmayın)
-
-
-
-
-
-
-*******************
Ve o sırada başka bir silah daha patladı.O an geriye doğru sendeleyerek arkamdakı duvara çarpıp yere düştüğümde çığlık attım.
Kolum sanki yanıyor,parçalanıyordu kopucakmış gibi hiss ediyordum.
Yine bir silah patladığında bir daha bağırdım.
Karanlıktı.Çok karanlıktı.
Elimi koluma doğru bastırdığımda parmaklarıma ıslaklık bulaşmıştı.Hemen geri çektim.
Burnuma yaklaştırdığımda kan kokusu alıyordum.Benim kanım.Kendi kanımın kokusuydu.
Işıklar gelince acıdan dolmuş gözlerimle etrafa bakmaya çalışırken karşımda onu gördüm.Evet o karşımda dikilmişti ve elinde silah vardı.
Beni o mu vurmuştu gerçekten?Gerçeklik algımı bile kaybetmiştim.Lütfen bunlar bir rüya olsun.
*****************
Sabah uyanır uyanmaz hemen banyodaki işlerimi halledip odaya dönmüştüm.
Geç kaldığım için acele ederek hemen üstüme beyaz hafif tüylü bir kazak altımada siyah kot giyindim.
Aynada kısa olmasına rağmen saçlarıma şekil vermeye çalışıyordumki pat diye kardeşim odaya daldı.
Minel:Hadi kahvaltı yap
Mile:Geliyorum tamam
Tam odadan çıkıcakken durdurdum onu.
Mile:Pişt
Noldu dermiş gibi baktığında yatağın üzerine bıraktığım bir yeşil birde siyah deri ceketi iki elime alarak ona gösterdim.
Mile:Hangisi?
İşaret parmağını dudağına götürerek düşünüyormuş gibi yaptı.Sol elimdekini işaret ederek "Yeşil" dedi.
Mile:Tamam ozaman siyah
Göz devirip gittiğinde gülmüştüm onunla uğraşmak hoşuma gidiyordu ama gerçekten zevkine güvenmiyordum.
Daha fazla oyalanmadan çeketi üzerime giyinip çantamıda alarak çıktım odadan.
Mile:Günaydın ev halkı
Minel:Ev halkı dediğinde ikimiziz ha
Mile:Çok konuşuyorsun
Minel ile kısa bir sohbet edip hızlı bir şekilde kahvaltı yaptım.
Vedalaşıp çıktım hemen.Ana caddeye kadar yürüyüp ordan metroya bindim.
***
Universiteye gelince cebimden telefonu çıkarıp saate baktım son anda gelmiştim.
Üzerimdeki çeketi yakalarından tutup aşağıya çekerek düzelttim.Binadan içeriye adım attığımda üst kata çıktım.
İlk yılımdı ama alışmıştım oldukca.
Amfiye girince hocanın çoktan gelmiş olduğunu gördüm ama bozuntuya vermeden köşeden ilerleyerek basamakları çıkıp yukarıda boş bulduğum yere oturdum.
***
Sıkıcı dersin ardından kahve almak için kantine indim.
Üçüncü yılında olan üstlerden bir kız da benim gibi kahve bekliyordu.
Üstler diyoruz çünki bir kaç sene burada oldukları için ilk yılı olanları zorbalıyorlardı,salaklar.Buda onlardan biriydi yada ben öyle sanıyordum.
X:Naber
Bana mı dedi o? Etrafıma baktığımda yaknımızda kimse yoktu tekrar onda döndüm.
Mile:Bana mı dedin?
X:Evet
Mile:İyiyim
X:Bende iyiyim sağol sana bir şey sorucam
Mile:Tabi sor
X:Akşam çoğu kişi benim evimde toplanıcak
Mile:Ee
X:Seninde gelmeni istiyorum
Ben ne alakaydım şuan tanışmıyoruz bile kafamda düşünmek yerine kelimeleri ağzımdan çıkarmaya karar verdim.
Mile:İyide tanışmıyoruz?
X:Ebrar ben kime sorsan tanır zaten.Herkes bu partiye gelmek için can atıyor eminim sende istersin
Ebrar:Önüne çıkana adresimi sorsan bilir
Göz kırpıp kantincinin uzattığı kahvesinide alıp uzaklaştı.Bu tavırlarda neyin nesiydi şimdi ne sanıyor bu kendisini.
Koşarak gelen Deryaya kaydı gözüm kenara çekilmesem üstüme atlıycaktı.
Nefes nefese konuşmaya çalışırken dediklerinden gram bir şey anlamıyordum.
Mile:Dur bir düzgün konuş ne bu heyecan?
Derya:Kızımm duymadın mı Ebrar Karakurt evinde parti veriyormuş bide doğum günü
Mile:Kim bu kız sadece ben mı tanımıyorum?
Derya:Oha nasıl tanımıyorsun?Kız çok popüler ve kesinlikle gidiyoruz
Mile:Hayır saçmalama ne işimiz var?
Derya:Mile salaklık yapma kızım bir sürü kaslı ve popüler erkek olucak
Mile:Erkeklerle ilgilenmiyorum Derya
Göz devirip kahvemide alıp yürümeye başladım.
Arkamdan hala koşan Derya beni ne yapıcak ne edicek ikna edicekti o yüzden muhattap olmak istemiyordum.
Derya:Mile kızlarda olucak tamam
Mile:İlgilendirmiyorr
Yürürken kolumdan tutmasıyla duraksadım.
Derya:Gidiyoruz itiraz istemiyorum söz istediğin her şeyi yaparım
Mile:Off sen susmaz mısın?
Kıkırdadığında dayanamayıp bende gülümsedim.
-
-
-
-
-
-
-•Giriftede burayada bölüm atmaya çalışıcam ama incendiarye final veriyorum:)
Sizleri seviyorum görüşmek üzere kendinize dikkat edin.
YOU ARE READING
𝐟𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰𝐞𝐫//𝐄𝐛𝐆𝐚𝐬
FanfictionYer ve gök birleşirse,Mile.Seni ancak ozaman terk ederim.