17'th

125 22 21
                                    

•İyi okumalarr🤍

(Bi bolum patlatmisim olayy)

Voteler cok az Buna ragmen atiyorum bir kac okuyan icin.Okuyanlar lutfen vote verir misiniz?Atasim gelmiyor bazen moralim bozuluyor gercektende.

-
-
-
-
-
-
-

Daha fazla yaklaştı.Ayağa kalktım ve bağlı ayaklarımla yürüye bildiğim kadar ona doğru yaklaştım.

Silahı kaldırdı ve bana doğrulttu hala eli titriyordu düzgün vuramazdı.

Cesaretimi topladım ve karşısında durdum tam karşısında.

X:Yap şunu

Ebrar gözlerini kapattı.Adam arkasından bir silah çıkarttı.

Ebrara doğrulttu.Tamda şakağının üzerine bastırmaya başladı.

Hiç bir şey yapamıyordum.

Bende gözlerimi kapattım ve artık ne olacaksa olsun diyerek beklemeye başladım.

Bu an bana deja-vu yaşatmıştı.Konserden çıkınca bana doğru yaklaştığı an.İlk kez nefesini bu kadar yakınımda,boynumda hiss ettiğim o ilk an.Evet aptal gibi öpeceğini falan sanmıştım.

O zaman güzeldi her şey ama şimdi..

Bir silah sesi duyunca gözlerimi sıka bildiğim kadar sıktım.

Ve o sırada başka bir silah daha patladı.O an geriye doğru sendeleyerek arkamdakı duvara çarpıp yere düştüğümde çığlık attım.

Kolum sanki yanıyor,parçalanıyordu kopucakmış gibi hiss ediyordum.

Yine bir silah patladığında bir daha bağırdım.

Karanlıktı.Çok karanlıktı.

Elimi koluma doğru bastırdığımda parmaklarıma ıslaklık bulaşmıştı.Hemen geri çektim.

Burnuma yaklaştırdığımda kan kokusu alıyordum.Benim kanım.Kendi kanımın kokusuydu.

Gözlerimi açtım.Işıklar açılmıştı aydınlıktı.Acıdan dolmuş gözlerimle etrafa bakmaya çalışırken karşımda onu gördüm.Evet o karşımda dikilmişti ve elindeki silah yere düştü.

Beni o vurmuş muydu gerçekten?Gerçeklik algımı bile kaybetmiştim.Lütfen bunlar rüya olsun diye sayıklamaya başladım.

Acıyla yerde çığlık çığlığa inliyordum.Gözlerimi ondan çektim az önceki adam yere yığılmış ağzından kanlar geliyordu.Oda vurulmuştu.

Ve kapının orada Deryayı görmemle ikinci bir şok daha yaşamıştım.

Koşarak bana doğru geldi.

Elini koluma bastırınca daha fazla bağırdım.Artık sesimde zor çıkıyordu..

Ebrar gözlerimin önünde yere çöktü.Az önce elinden düşen silahı tekrar aldı ve kendisine doğru tuttu.

Derya:HAYIR! HAYIR SAÇMALAMA SAKIN

Yeter bu kadarı fazlaydı bunları görmem çok fazlaydı.

Derya hızla koşarak silahı onun elinden aldı ve bir köşeye fırlattı.

Derya:EBRAR KENDİNE GEL GİTMEMİZ GEREK

Onları artık zor görmeye başlamıştım.Kararıyordu her yer.Kalbimde ve kolumda yoğun bir acı vardı.

Cehennemin en dip köşesindeydim sanki.

Nefes alamıyordum,boğuluyordum.

Tekrar gözlerim kapandı belkide bu sefer sonsuza dek.

-
-
-
-
-
-
-
-

•bu bölüm biraz kısa olmuş ola bilir why not?

Ecosumun yogun istegi uzerine atiyorum.

Neyse diğer bölümlerde görüşmek üzere öpenzi🤍

𝐟𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰𝐞𝐫//𝐄𝐛𝐆𝐚𝐬Where stories live. Discover now