34'st

157 18 15
                                    

•Iyi okumalarr🤍

(Önceki bölümü devam ettiriyorum smut)
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Artık kaçıncı kez boşaldığımı bile bilmiyordum.

Acı içinde hala kıvranırken üstümdeki kadın resmen durmak ne bilmiyordu.

Vücudum sanki ikiye ayrılacakmış gibi hiss ediyordum.Ruhumu ise çoktan teslim etmiştim.

Mile:Eb-

Konuşmama izin vermeden tekrar artık öpülmekten şişen dudaklarıma kapandı.

Hala kadınlığımı parçalarcasına içinde gezinen parmakları durmak istemiyordu.

Dudaklarımdan ayrıldığında zor olsada tükenen nefesimi vermeye çalıştım.

Mile:E-brar yeter artık lütfen

Bünyem daha fazlasını kaldıramayacağı için yalvarmaya başlamıştım.Saatlerdir çektiğim acının ve aldığım zevkin haddi hesabı yoktu.

Mile:Nolursun dur artık

Çığlık atmaktan sesimde kısılmıştı artık.

Yüzüme doğru yaklaşarak dudaklarımla yanağımın birleştiği kısıma yumuşak bir öpücük kondurarak çekildi ve yataktan kalktı.

Bacaklarımı indirerek kollarımıda iki yana bırakarak kendimi serbest bıraktım fakat hala belimde ve bel altımda feci ağrılar vardı.

Ebrar:Sevgilim yıkanalım mı?

Yorgundum hatta yürüyemeyecek gibi hissediyordum ama ter içinde kalmakta istemiyordum.

Sadece başımı olumlu anlamda sallarken kalkmaya çalıştım ama vücudumdaki keskin ve taze ağrılar buna engel oluyordu.

Gülümseyerek yanıma yaklaştığında kollarını belimden ve bacaklarımdan geçirerek beni kucağına almıştı.

Odasındaki banyoya getirdiğinde kucağında soluklanmaya başlamıştım.

Beni yavaşca yere indirdiğinde hala titreyen bacaklarıma rağmen ayakta kalmaya çalıştım.

Arkamdaki lavaboya yaslanınca Ebrarda duş için suyu ayarlıyordu.

Halledince yaslandığım yerden çekilerek yanına,duş kabinine geçtim.

Mile:Yıkanıp uyuyalım uykum var duramıyorum

Yüzündeki gülümsemeyi genişletip yaramaz bir şekilde sırıtmaya başladığında burdan kaçmak istedim.

Sıcak su bir nebze rahatlamamı sağlasada önümdeki Ebrar rahat durmuyordu.

İki elinide kalçalarıma atarak sıktığında geri çekilmek istedim ama güçlü kolları buna izin vermedi.

Mile:Sadece yıkanmak istiyorum

Ellerini çektiğinde alnıma öpücük bıraktı ve şampuanı alarak biraz eline sıktı.

Saçlarıma götürerek yaydığında gözlerimi kapattım.

***

Ebrar bir kaç parça kıyafet verdiğinde yardımcı olmaya çalışsada istemeyerek kendim hızla giyinip yatağa girmiştim.

Gözlerimi daha fazla açık tutamadığım için kapatmıştım.

Arkamın dönük olduğu Ebrarın kolunu üzerime atmasıyla mırıldanarak kolum ile itmeye çalıştım.

Ebrar:Uyu güzelim

Karnımı okşamaya başladığı sırada pes ederek direnmeye devam etmeyip kendimi uykunun ve onun kollarına bıraktım.

•ohm kisa oldu cunki why not?aslında biraz farklı olucaktı da mileye acımam söylendi qknsj

Neyse iyi gecelerr🤍

𝐟𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰𝐞𝐫//𝐄𝐛𝐆𝐚𝐬Where stories live. Discover now