33'rd

187 17 14
                                    

•Iyi okumalarr🤍

(Smut bölüm detaylı rahatsız olucak okumasın!)

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Birlikte odasına geldiğimizde dolabına yürüdü ve bir kaç parça kıyafet çıkarttı kendisi ve benim için.

Elindeki tişört ve eşorfman ile bana yaklaştı ve elindekileri yatağa bırakarak üzerimdeki tişörtün iki ucundan tuttu.

Kollarımı havaya kaldırdığımda sıyırarak  bir hışımda çıkartıp bir kenara fırlattı.

Gözleri bir kaç dakika vücudumda gezindiği sırada elini üzerimdeki kısa büstiyerin açıkta bıraktığı belime yerleştirdi.

Usulca okşamaya başladığında elinin üzerine elimi koyarak belimden çektim ve bende onun üzerini çıkarttım.

Dudakları iki yana doğru kıvrılınca tekrar belimden tutarak kendisine doğru çekti ve bedenlerimizi daha fazla yaklaştırdı.

Başını boynuma gömerek ıslak bir şekilde öpmeye başladığında beni de geri geri yürütüyordu.

Ardımda kalan duvara sert olmayacak şekilde çaptığımda daha fazla sokularak boynumda beni deli eden şeyler yapmaya devam ediyordu.

Kollarımı ensesinde birleştirdiğimde ona alan yaratmak adına başımı yana yatırdım ve ensesindeki saçlarıyla oynamaya başladım.

Elini altımdaki fazla ıslak olmayan eşorfmanın içine sokunca gerilsemde bunu istediğimin bilincindeydim.

Kadınlığımın üstünü okşamaya başlayınca dudaklarım arasından tutamadığım bir kaç boğuk inleme çıkmıştı.

Boynumdan ayrılıp kararmış gözleriyle aralık olan dudaklarıma baktı ve hiç beklemeden dudaklarımın üzerine kapandı.

Sert şekilde öptüğünde karşılık vermekte zorlansamda çabalıyordum.

Alt dudağımı ısırınca dudakları üzerine inlemiştim ve bu sanırım hoşuna gitmişti çünki daha fazla dişlerini bastırmıştı.

Çekiştirerek ayrıldığında soluklanmaya yeltendim ki elleriyle eşorfmanımın kenarından tutarak aşağıya çekmesiyle nefesimi tuttum.

Gergindim çünki eğer bir şey yaşanırsa bu ilk olacaktı.

Düşünmeyi bırakarak kendimi anın güzelliğine bıraktım ve ona yardımcı olarak ayaklarımı teker teker kaldırıp tamamen çıkartmasını sağladım.

Neredeyse çıplak olan vücuduma baktığında dilini dudaklarında gezdirmesi alt tarafımda bir ateşe sebep olmuştu.

Tekrar yanıma yaklaşarak belimden tuttu tek eliyle ve bu seferde yatağa doğru yürütmeye başladı.

Ayaklarım yatağa çarpınca düşecektim fakat bunu engelleyen hala belimde olan eli olmuştu.

Usulca yatırdığı sırada bacaklarımdan destek alarak geriye,yatak başlığına doğru çekildiğimde üzerime tırmandı.

Tekrar başını boynuma götürdüğünde bu sefer dişlerini sürterek emiyordu.

Sert bir biçimde dişlerini tenime geçirmeye başladığında canımın yanmasıyla inlemelerim arasında konuştum.

Mile:Ebrar..biraz yavaş ol

Dudaklarını boynumdan ayırdığında nefesini kullağımda hissettim.

Ebrar:Şimdiden yavaşlamamı istiyorsun

Kulağıma doğru fısıldamasıyla şimdiden kendimden bile geçiyordum.

Dudaklarını kulak mememde birleştirince bu gece öpülmedik,ısırılmadık yerimin kalmayacağını anlamak zor olmuyordu.

Omuzlarından iterek doğrulmasını sağladığım sırada bende doğrularak üzerinde kalan son parçalarıda çıkartmıştım.

Kusursuz olan beyaz tenine bakarken dudağımı dişlerim arasına almıştım.

Altındakileri çıkartmak için hamle yaptığımda kendisi çoktan yardımcı olmayı tercih ederek çıkartmıştı.

Aynı şeyleri bana da uygulayınca tamamen çıplaktık ikimizde.

Gögüslerime bastırarak tekrar yatmamı sağladığında üzerime doğru eğildi.

Parmakları sızlayan kadınlığımda gezinirken gözlerim kaymaya başlamıştı bile.

Diğer eliyle tek göğüsümü sıkarken aynı zamanda sertleşen ucunda dilini gezdiriyordu.

Hiç beklemediğim bir anda sert şekilde üç parmağınıda içime götürdüğünde çığlık atmıştım.

Göğüsümdeki elini çekerek çenemi kavramıştı.

Çenemi sert şekilde sıkması ağlamaklı çıkan inlemelerimi kısıyordu.

İçimde beni çıldırtan parmaklarıyla birde makas haraketini yapması vücudumun kasılmasına sebep oluyordu.

Parmaklarını çıkartarak tekrar içime köklediğinde gözlerim dolmuştu.

Yine aynı şeyi yapmaya devam ederken her seferinde bir öncekinden daha sert şekilde giriyordu.

Çenemi serbest bıraktığında başımı geriye yatırarak rahat bir şekilde derince acıyla inledim.

Bacaklarım titremeye başladığında artık acıdan çok zevk alıyordum.

Haraketlerini hızlandırmaya başladığı gibi zevk sıvılarımı eline bırakmıştım.

Gülümseyerek parmaklarını içimden çıkarttığında üzerinden akan sıvıları gözlerimin içine bakarak diliyle yalamıştı.

Bu her ne kadar yanaklarımın yanmasına sebep olsada sanırım gece daha yeni başlıyordu ve utanmak yoktu.

Kendime yaptığım küçük hatırlatmadan sonra yüzünü avuçlarım arasına alıp dudaklarına kapandım daha hırçın şekilde.

Onun benden daha hırçın olduğu kesindi tabii.

Boşalmama rağmen tekrar parmakları boşluğumu doldurduğunda dudakları üzerine ıkınır gibi inledim.

Tekrar zevkle dolan vücudum yanmaya başladı.

Dudaklarımızı ayırdığında bacak arama doğru indi.

Bacaklarımı daha geniş ayırdığımda sol bacağımı tutarak iç kısmına öpücükler kondurmaya başladı.

Uzun ve ince parmaklarını ıslak vajinamdan aniden çıkartınca tepki gösteremeden yerini uzun dili doldurmuştu bile.

Tüm gün şu odadan çıkmamaya razıydım.

-
-
-
-
-
-
-
-
-

•Öhm yarıda kesmiş gibi oldum ama bu kadarı bile yeterlidir bence iyi günler seviliyonuz 🤍

𝐟𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰𝐞𝐫//𝐄𝐛𝐆𝐚𝐬Where stories live. Discover now