Creatura se plimba pe lângă acel om, iar acesta se trezi instant. Cei care au auzit de creatura asta știu că ea îți dă coșmaruri și te face să te trezești, iar după te mănâncă.
—Creatura asta nu supraviețuiește luminii așa că suntem în siguranță. Eu nu mă lupt cu ea degeaba. Zise Mitsuo hotărât.
Băiatul se uită câteva secunde la Damia și după zise pe un ton mai blând:
—Ar trebui să te odihnești, Damia. Ești rănită până la urmă.
—Nu, nu voi face asta, nu pot, nu vreau.
—În viață nu faci tot ce vrei, așa că du-te și odihnește-te! Acum!
Damia își dase ochii peste cap și după Riya venise la cei 3.
—Nu aveți idee cât v-am căutat. Oricum, Damia, un prieten m-a invitat la un fel de bal pentru ziua de naștere a altei prietene de a lui. A zis că acelei fete îi plac balurile, dar asta nu contează, vrea să fie cineva acolo care ar putea omorî creaturile în caz că vor apărea, iar tu te pricepi așa că aș vrea să vii, poți să mai inviți și tu persoane dacă vrei. Poți s-o aduci pe Evelyn, sau pe...el. Zise Riya uitându-se la Mitsuo.
—Serios acum, nimeni nu o lasă pe Damia să stea liniștită. Zi-mi te rog că nu te duci. Îi spuse băiatul Damiei.
—Știi să spui te rog? Nu credeam că te voi auzi vreodată zicând asta. Oricum, nu mă vei face niciodată să-mi schimb părerea. Voi veni, Riya. Iar cu mine vor veni Evelyn și Mitsuo. Când e balul?
—Diseară.
[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][]
—Eu tot nu sunt de acord să te plimbi peste tot în loc să stai liniștită. Zise băiatul pe drum spre eveniment.
—Nu mai comenta atât. Spuse Damia.
Evelyn era deja la eveniment, dar Damia și Mitsuo au rămas în urmă. Fata era îmbrăcată într-o rochie lungă și neagră, iar băiatul purta un costum de aceeași culoare.
—Nici nu știu de ce vin. Zise băiatul.
—Nu ai putut refuza invitația mea, sau ai vrut să vezi cât dezastru voi face pe aici.
—Sau poate că doar voiam să stau liniștit...Spuse Mitsuo și după zise mai încet...cu tine.
Între timp ajunse la bal. Sărbătorita era foarte fericită văzând că prietenul ei făcuse acest bal pentru ea.
—Credeam că vom fi mai mulți aici. Zise Damia.
Oamenii dansau, iar fata o văzu pe Evelyn dansând cu Luke.
—Finlay ar fi gelos dacă ar vedea asta. Zise Damia.
Mitsuo se uita prin toată sala, iar văzându-i pe toți dansând zise :
—Vrei să dansezi?
Damia se uită surprinsă. Nu zise nimic câteva secunde, dar până la urmă, zise :
—D-Da, sigur.
Fata rămase confuză, nu se așteptase la asta. Când Mitsuo mai avea puțin și o atingea, se auzi o exlozie, iar în sală intrase sute de păianjeni, după intră și creatura pe care o văzuse aceștia și nu o omorâse. Aceasta îl văzu un om care era cel mai aproape de ușa la care era ea și îl mâncă dintr-o singură mușcătură.
—Cum se face că fix acum a venit creatura asta și eu nu am masca? Zise Damia.
—Masca e doar un amplificator, tu deții puterea adevărată în tine, așa că folosește-o, învață s-o controlezi.
CITEȘTI
Cioara Morții
ParanormalÎn orașul Plindale, totul a fost liniștit, până niște adolescenți care nu știau ce fac, au eliberat Cioara Morții, o cioară din vremuri străvechi. Odată cu eliberarea Ciorii Morții, cei 4 adolescenți au eliberat zeci de monștri periculoși. ...