0.5

10 2 2
                                    

Umarım beğeneceğiniz bir bölüm olur. İyi okumalar.

Mabel Matiz- Hanfendi

***

A: Günaydıın (10.18)

A: Nasılsın?

A: Ben cumartesi olduğu için çok mutluyum. Yeter hep ders hep ders biraz dinlenelim ya.

Görüldü 

Siz: Ben de fena değilim diyelim ( 10.36)

A: Eee naptın bakalım?

Siz: Test çözdüm. Biraz yanlışım çıktı canım sıkıldı.

A: Hadi ya kaçta kaç ? ve en önemlisi hangi ders?

Siz: Matematik. elli sorudan üç yanlış çıkardım.

A: Yok artık gayet iyi yapmışsın daha ne yapacaksın. Kendini boş yere  üzme.

Siz: Ama kolay bir kaynaktı, canım sıkıldı işte.

A: Ya ne olacak, biraz beni örnek al. Ben neredeyse hiç doğru çıkaramıyorum. 

Siz: Gerçekten mi?

A: Tabii ki. Sözelciyim ben, bende matematik namına hiçbir şey yok jsfhff

Siz: Anladım. Peki ne okumak istiyorsun?

A: Edebiyat okumak istiyorum.

Siz: Yaa ne güzel. Çok sevindim. 

A: Sen ne okumak istiyorsun?

Siz: Bence birbirimizi kandırmayalım. Benim psikoloji istediğimi çok net  bir şekilde biliyorsun, biliyorum. Numarama ulaşman için tanıdığım birini tanıman lazım. Ve bu bilgiye ulaşan ne istediğimi de bilir. 

A: Tamam o zaman hiç yalandan inkar etmeyeceğim. Ama sana çok yakışacağını düşünüyorum, onu da söylemiş olayım.

Siz: Teşekkür ederim.

A: Rica ederimm.

A: Hadi benden sana bir soru

A: Şu an hangi kitabı okuyorsun?

Siz: Hakan Günday- Az

A: Aa baya güzel kitaptır. Hakan Günday'dan ilk kitabın  mı yoksa daha önce okumuş muydun?

Siz: Daha önce Ziyan'ı da okumuştum. Kalemi baya ağırmış ama sevdim.

A: Öyledir ama hayatın gerçeklerini çok güzel aktarıyor.

Siz: Öyle gerçekten, ben de sana bir şey sormak istiyorum.

A: Tabii.

Siz: Adını söylemeyecek misin? yani bu şekilde devam etmek açıkçası beni biraz geriyor.

A: Haklısın. Bu bir oyun haline geldi. Seni de çok iyi anlıyorum. Biri sana bir haftadır yazıyor ve tanımıyorsun haklısın. Ama bana birkaç gün ver olur mu? Ben kendimi sana o şekilde tanıtayım.

Siz: Tamam. Ama eğer sözünde durmazsan konuşmayı keseceğimi söylemek istiyorum. Çok üzgünüm.

A: Anladım. Haklısın tabii. Ama dediğim gibi bana birkaç gün verirsen ben kendimi sana tanıtacağım.

Siz: Peki, öyle olsun. O zaman şimdilik hoşça kal.

A: Görüşürüz.

A: Umarım.

Görüldü

***

KUZEY YILDIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin