Umarım beğeneceğiniz bir bölüm olur. İyi okumalar.
Rody Dünyada- Add
***
Kuzey: Aklım dalgalı bir deniz, sen en güzel koysun. (01.48)
Kuzey: Her detayına hayranım Asmin.
Kuzey: Hayata karşı güçlü duruşun, kendi düşüncelerini savunuşun, düştüğün zaman "acımadı ki" dercesine yeniden kalkıp yola devam etmen. Her şeyin, Her detayın hayranlık uyandırıyor.
Kuzey: Gözlerin, kafamı topladığım en güzel deniz kenarı. Göz göze gelişimiz senin için sıradan bir an benim için bir medcezir.
Kuzey: Bunları neden mi anlatıyorum çünkü bugün okulda seni gördüm. Çardakta oturup ağlıyordun. Sessizce, akan yaşlarını bile silmekle uğraşmıyordun. Kıyamıyorum Asmin. Senin kendine böylece düşman olamana dayanamıyorum.
Kuzey: kendine biraz geriden baksan, neleri başardığını görsen sen de kendine hayran kalacaksın. Çünkü insan seni tanıyınca aksi bir şey yapamıyor.
Kuzey: Ama sana sözüm olsun. Sana kendini sevmeyi öğreteceğim. Sana senin ne kadar mükemmel bir varlık olduğunu göstereceğim. Kendini hapsettiğin yalnızlıktan kurtaracağım. Biliyorum kimse görmemiş seni. Gözlerindeki kırgın kızı kimse fark etmemiş. Ondan mavi gözlerinde hep sitem var.
Kuzey: Öfkelisin. Seni görmemelerine öfkelisin, yalnız bıraktıkları için öfkelisin. Anlıyorum. Ama artık yalnız değilsin. Ben varım. O yaralarını tek tek saracağım. Üstüne gözlerinin renginde çiçekler çizeceğim. Düştüğün toprakta çiçek açman için elimden geleni yapacağım.
Kuzey: Sevdiğim kızın gözlerimin önünde kayıp gitmesine izin vermeyeceğim. Kalbime nasıl ansızın sızdıysan hayata da öyle sızacaksın. Sana söz çoban yıldızım Sana bu evrendeki yerini bulmanda yardım edeceğim ve sana kendini sevmeyi öğreteceğim.
Kuzey: Çünkü sen sevilirsin. Sabahattin Ali'nin de dediği gibi delicesine değil aklı başında sevilirsin. Ben de seni aklım başımda olarak seviyorum. Ve ben seni görüyorum. Seninleyim. Yerdeysen yerde, gökteysen gökteyim.
Kuzey: Şimdi iyi geceler çoban yıldızım. Güzel rüyalar örtünsün üstüne.
***
Gidişatı sevdiniz mi merak ediyorum? Aslında asıl olaylara daha gelmedik. Kuzey'in Asmin'i nasıl tanıdığını, Asmin'in nasıl bu kadar yaralandığını daha okuyamadık ama her şey yavaş ve güzel bir şekilde ilerlesin istiyorum. Bu gidişat sizin hoşunuza gidiyor mu? Bölümler bu kısımlarda kısa olacak, bundan rahatsız mısınız? Beni bu konularda bilgilendirirseniz kendimi ona göre geliştiririm. Şimdiden teşekkür ederim :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUZEY YILDIZI
ChickLit***** 0530** : Bazen yalnız bırakacaklar 0530**: Ne yapacaksın bakacaklar 0530**: Planları olacak 0530**: Hep bi' başları olacak 0530**: Kırılacak sanacaksın Siz: Kimsiniz? 0530**: Ama hep sen başaracaksın 0530**: İçinden yanmayı göstereceğim Siz: P...