Kız koştu ve koşmaya devam etti...
Saate baktı ve 5 dakika geciktiğini gördü. Istediği yere 5 dakika geç varmıştı. Yere oturdu ve ellerini önünde birleştirerek "özür dilerim"dedi.
Bir süre bekledi ve ondan bir karşılık bekledi.
Lakin karşılaştığı tekşey sessizlikti."Neden susuyorsun?"dedi. "Konuşsana! Niçin konuşmuyorsun? Buraya gelirken senin için herşeyi göze aldım ben ve sen susuyor musun?"dedi.
"Biliyor musun baba hiç birşey için pişman değilim." Histerik bir gülüş atarak devam etti sözlerine genç kız. "Ama sen pişman olmalısın sonuçta kızın senin katilin."
Bu sözlerinden sonra siren sesi duyuldu ve biraz sonra kızın başında birinin gölgesi belirdi. "Her seferinde bunu nasıl başarıyorsun bilmiyorum ama bu sondu Aşkın. Kalk bakalım. Eminim ki ayaklarının altı kanamıştır."dedi Ahsen.
"Ahsen, biliyor musun bilmiyorum ama dört senedir o bataklık çukurundayım ve her defasında oradan firar etmeme rağmen kimse bana hiç birşey yapmıyor."dedi ayakları kan ile şekillenen genç.
Hiddetlenen diğer genç "Çünkü sen bir kaçıksın gerizekalı!"dedi. O bunu bağırarak dedi lakin Aşkın sadece kahkaha atarak elinin altındaki toprağı sıktı.
Güldü,güldü ve sadece güldü.
O kendi kaderine gülmedi ya da yaşadıklarına gülmedi,yanındaki kıza güldü. Çünkü dört yıldır Ahsen onun yanındaydı ve asıl kaçık yanındaki kızdı.
O Aşkın'ın neler yaşadığını bilmiyordu ve asla da bilemyecekti. Onu bu dünya da anlayacak tek kişi gördüğü karanlık gölgelerdi. Lakin kız, onların olduğu o tımarhaneye gitmek istemiyordu.
Onlar sürekli oradaydı. Ve tek yaptıkları şey kendisini izlemeleriydi.
Korkuyordu.
Evet, kendisi de bir kaçıktı çünkü o babasını öldürmüştü! Aklına babasını nasıl öldürdüğü gelince sırıttı. Babası daha fazlasını hak ediyordu.
Çünkü o da annesinin katiliydi.
Derin bir iç çekti ve ayağa kalkarak Ahsen'nin karşısına geçti. Ve öyle birşey yaptı ki onun yerinde başka biri olsaydı çoktan korkmuş ve yaptığı aptallık karşısında ağlamaya başlamıştı.
Lakin o AŞKIN ATEŞ 'ti ve hiç birşeyden korkusu yoktu.
Gördüğü gölgeler dışında korktuğu hiç birşey yoktu.
AŞKIN ATEŞ
_________________________________________
Yeni bir fic ile karşınızdayım.
15 tatilindeyken veya 15 tatilinden 1 hafta önce yayımlamayı düşünüyorum.
Tabi gene üşenmezsem.
Taekook tekrar yayımlıycam merak etmeyin lakin şuan önceliğim bunu yaza bilmek ve yazmaya çalışmak :)))
Ve sizce bu gerçek mi yoksa kurgu mu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHSUZ
Chick-LitMerak ediyorum... Peki siz bu hikâyenin gerçek olup olmadığını merak ediyor musunuz?