5. Bölüm "Davet"
Gece
Aren asansörle yukarı çıkar çıkmaz bana hiçbir şey söylemeden hızla odasına gitmişti, hatta Ceren'e bile dönüp bakmamıştı. Efe denen adamla aralarının iyi olmadığını sezebilmiştim ve sinirli olmasını buna yorabiliyordum. Ama Ceren'in onun odasından yara bandı ile çıkacağını tahmin etmemiştim. Yara bandını Aren göndermişti, yanımda öyle umursamaz durmuştu ki bu ince hareketine şaşırmıştım. Elimdeki kağıtları göstermek için Ceren'in yanına gideceğim esnada kapıda karşılaşmıştık ve o dizime bakmıştı, ben de teşekkür etme ihtiyacı hissettim.
Bugün Aren'in söylediği gibi yoğun bir planımız yoktu. Ceren bana kendime ait çalışabileceğim bir odam olduğunu söylemişti ve odama kadar eşlik etmişti. İçeriyi nasıl istersem o şekilde organize etmemde bir sıkıntı olmadığını söylemişti. Onu sevmiştim, işleri anlatırken resmi bir tavır takınmıyordu, samimiyeti ona karşı tavrımı etkiliyordu benim de. İnsanların davranışlarına göre şekilleniyordum. Samimi yaklaşımlar beni daha çok mutlu ediyordu çünkü bu şekilde kendim olabiliyordum.
Kişisel odamın dışında diğer tasarımcıların da bulunduğu ortak bir odamız vardı ve bugün orada çalışmıştık. Dilan ve benim dışımda iki tasarımcı daha vardı, biz yeni olduğumuz için bugün Miray ve Erdem tecrübelerine dayanarak bize tavsiyelerde bulunmuştu.
İnsanları yakından tanımadan ilk izlenimlerine göre yargılamaktan pek hoşlanmazdım ama Dilan ne kadar soğuk geldiyse Erdem ve Miray o kadar sıcaktı, en azından şirkette anlaşabileceğim birilerinin olmasına seviniyordum.
İlk iş günüme puan olarak on vermemin diğer bir sebebi de az önce Ceren'in bize bahsettiği davetti. Ünlü modacı Emma Nielsen Türkiye'ye Ceren'in bahsettiği davetin misafiri olarak gelecekti. Ve o davete katılabileceğimizi söylemişti. Hayal gibi geliyordu, öyle heyecanlıydım ki yaşadığım hayatın gerçek olup olmadığından emin olamıyordum. Ceren ile karşılıklı numaralarımızı kaydettik, bana adresi mesaj atacağını söylemişti. Ben de günlük planıma bu sayede biraz değiştirdim, şehri şoförle biraz turlamayı düşünüyordum ama şimdi kesinlikle ilk işim alışveriş yapmak olacaktı. Ünlü bir modacıyı uzaktan izleyecek de olsam sade bir elbiseyle ona hakaret etmek istemiyordum. Şık bir görüntüyü hak ediyordu, hatta belki dikkatini çekebilirdim.
Ceren'e istediği tasarım örneklerini teslim ettikten sonra şirketteki işim bitmişti. Heyecanım zirvedeydi ve mutluluğumu ilk olarak paylaşmak istediklerim bir telefon uzağımdaki arkadaşlarımdı.
MIDNIGHTS
Gece : ARKADAŞLAR BİLİN BAKALIM NE OLDU
BUGÜN HAYATIMIN EN MUTLU GÜNÜ
HER ŞEY BİR ANDA YOLUNDA GİTMEYE BAŞLADI
ŞAKA GİBİ GELİYOR
Zeren : merakla bekliyorum
nedir bugünü arkadaşımın en mutlu günü yapan o güzel şey
Gece : Emma Nielsen varya
Kayra : AMAN TANRIM! AMAN TANRIM! AMAN TANRIM!
Zeren : Anladığım kadarıyla henüz bir şey söylemedi
Emma Nielsen'ın var olması mı bu kadar heyecanlandırdı seni?
Kayra: Gelecek güzel haberin yazdığı isim yüzünden ne kadar harika olabileceğini tahmin ettiğim için erken sevindim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MODANIN KALBİNDE
Teen FictionGece Serez'in bir anda değişen hayatı ona yeni fırsatlar sunmuştur. Modanın kalbi olduğu söylenilen bir adamla birleşen yetenekleri kaçınılmaz duyguları da açığa çıkarır. Gece Serez geçmişinde tıkanıp kalan o adama hatırlarındaki yoğun ıstıraptan ku...