Teknik yazı için hepsinin notu A idi ve bu çalışmada iki kız da kendileriyle mücadele halindeydi. Sonraki üç saati, kızların içindeki ve üzerindeki dört farklı titreşim cihazını değiştirirken, bu sömestr boyunca öğrendikleri kavramları yazmaya ve açıklamaya konsantre olacaklardı. Daha önce okulda elle çok az yazı yazıyorlardı, bu yüzden gerçekten konsantre olmaları gerekiyordu ve Jim okuma ve kağıtları notlandırma konusunda titreşimlerin onları gerçekten ne zaman etkileyeceğini görebiliyordu ve el yazısının okunabilirliği zayıf hale geliyordu.
"Her hata için 10 şaplak ceza alıyorsunuz. Eğer kıçınıza veya göğüslerinize ise yarısı sola, yarısı da sağa gidecek. Geri kalanı vücudun belirtilen kısmına olacak."
Jim siyah bir tükenmez kalem aldı.
Her kızın göğsüne 1 yazdı. Her birinin popo yanaklarına büyükçe bire 2 koydu. Yeni traş edilmiş vajinalarının her birine 3 rakamı verildi. Kalçanın üst kısmında, popo yanaklarıyla buluştuğu yerde 4 rakamı vardı. Göbek deliğiklerinden aşağısı 5'ti ve kürek kemikleri arası 6'ydı.
"10 soruluk testte Sandy 4 hata yaptı, Berni ise 5 hata yaptı. İkisi de başarısız ama her ceza arasında konsepti tekrarlama şansınız olacak. Bu cezalar benim kemerimle uygulanacak."
Her ikisi de hemen anlaşmadan çekilmek için yalvarmaya çalıştı.
"Önümüzdeki 5 dakika içinde kaçırdığınız kavramlardan ikisini bana söyleyip cevabı düzeltirseniz, hepinize cezalarınızı birer birer azaltma şansı vereceğim. Notlarınıza bakıp neyi kaçırdığınızı söyleyip düzeltebilirsiniz."
Berni, notasyon ve ticari markalı materyallerin tanınması kavramlarını karıştırdığını hemen fark etti. Jim düzeltmeleri kabul etti ve onun cezasını on üzerinden dört cezaya indirdi.
Sandy kendi hatasını bulamadı. Jim bir çift zar çıkardı ve her kıza bir tane verdi.
"İkiniz bire sayı atın ve bana o kısım için kaç tane ceza almak istediğinizi söyleyin, ben de kaçırdığınız bir hata için uygun konsepti okuyacağım".
Sandy kırmızı zarını aldı ve çalışma kağıtlarının üzerine yuvarladı. Altı attı. Bu onun sırtına karşılık geliyordu.
"Dört cezadan kaçını sırtına almak istersin?" diye sordu.
Sandy her yerin vajinasından ya da göğüslerinden daha iyi olduğunu düşünüyordu. Dün geceyi hatırladığı kadarıyla kıçı daha iyi olurdu, belki değildi ama yine de diğerlerinden daha iyiydi."Dördün ikisini sırtıma alacağım." dedi Sandy.
Her ceza 5 vuruş anlamına geliyordu. Göğüsler ve kalça için her iki tarafa ise beşer vuruştan toplam on adet.
Kolları sandalyenin koltuğunda açık, bacakları geride ve sırtını ona doğru uzatarak durdu. Jim, Berni'ye saymasını söyledi ve Sandy'ye kalçalarının hemen üzerinden başladığı ilk on vuruşta tekrarlaması için ilk hata düzeltmesini verdi. On vuruştan sonra Jim, Sandy'ye biraz ara verdi. Sırtına vuruş yaparken doğruyuu on kez mükemmel bir şekilde tekrarlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Etki Alanı
RandomAgeplay, petplay ve diğer kink sahneler içerir. Tüm karakter +18 kurgulanmıştır. İlerleyen bölümlerde yeni karakterler ve farklı kink türleri de yayınlanacaktır.