1.2 - Test Sürüşü

13.8K 101 2
                                    

 ----- Merhaba, daha sık yazmak istiyorum ve beğenileriniz, yorumlarınız sanırım bunu daha sık yapmamı sağlayabilir. -----




Her ikisi de yıllardır becerdiği her şeyden daha sıkıydı. İkisi de istekliydi ve birbirlerinin göğüsleriyle oynuyorlardı, hatta Jim istediğinde birbirlerinin vajinalarını bile emiyorlardı. Jim ile anal yapmaktan da zevk alıyorlardı


Jim'in penisi artık sertliğini koruyamayacak hale gelmeden önce her kız için de iki sefer boşaldı. Zaten ikisi de işlenmemiş birer madendi ve Berni tuvaleti kullanıp vajinasındaki meniyi yıkamaya gittiğinde içinin yeniden istek dolduğunu hissetti.


Üçü duşa girip kendilerini temizlediler. Jim, Berni'yi yumuşak bir şekilde parmaklarıyla okşayarak şöyle dedi: "Vajinanı bu küçük canavardan arındırılmış görmeyi çok isterim." Bir eliyle de Sandy'i avuçluyordu. "Bunun da" dedi. Kastettiği canavarlar kızların tüyleriydi. Gecenin geri kalanında üçü yatakta uyudular.


Sabah kızları öptü ve şöyle dedi: "Dörtte yazı çalışmalarına döneceğim. Hazır olun." Giyindi ve yola çıktı. Saat sabahın sekiziydi. O gün için adımlarında bir bahar vardı. Kahvaltı için sevdiği küçük bir lokantada durdu.


Pastırma ve yumurta ile kuru kızarmış ekmek vardı. Garson ona gülümsedi ve biraz flört etti. Üzerinde "Çarşamba günleri müsaitim" yazan bir peçeteyle numarasını ona uzattı. Bir kez başladığı zaman resmen her şey ona koşarak geliyordu. O yeni sevişmiş suratla dışarı çıktığında kızlar akın ediyor. Garson kıza baktı. 20'li yaşlarının sonlarındaki güzel kalçaları ve kıçıyla muhteşem görünüyordu, muhtemelen 34C beden sütyen giyiyordu. İpucuyla birlikte bir not bıraktı: "Adresi içeren bir mesaj bırakacağım. Oynamak istiyorsa Çarşamba günü saat 15:00'te o adrese gel."


Ayrıldı ve on beş dakika sonra dairesinin adresini kadının telefon numarasına mesaj attı. 


"Orada olacağım, ne giymeliyim" şeklinde yanıt aldı. 

"Giysi isteğe bağlıdır" diye yanıtladı.

Eve gitti ve biraz insan fizyolojisi üzerinde çalıştı, birkaç bondage tekniği çalıştı ve ardından bu gece iki kıza öğreteceği birkaç şey için yerel bir dükkanına gitti. Yetişkinler için bir mağazaydı. Üzerinde testisleri de olan iki adet 23 cmlik yapay penis aldı. Bunlar duvara yapışabilen türden şeylerdi. Ayrıca pembe, kırmızı ve mor bir anal plug eğitim seti de aldı.


Eve gitti ve saat 4'e, kızlarla yazı çalışmalarına hazırlanmak için duş aldı. Akşam yemeği için hala yeterince yiyecekleri olduğunu biliyordu. Saat 3.50'de geldi ve haber vermeden arka kapıdan eve girdi. İki kız hala eşyaları hazırlamak için etrafta koşuşturuyorlardı. Her ikisi de şort ve sütyensiz tişört giymişti.


"Size ikinize çıplaklık imalarıyla bir erkeği kızdırmamanızı söylediğimi sanıyordum. Ya sutyen, ağır kazak ya da çıplak. Arası yok. Bu, yemek yiyip biraz ders çalıştıktan sonra size kırk beş şaplak daha kazandırır. Siz ikinizin benimle flört etmek yerine ders çalışmaya konsantre olmanıza yardımcı olacak bazı şeyler getirdim." 


Ders bitirdiğinde ikisi de kıyafetlerini çıkarmış, ayaklarının dibinde diz çökmüşlerdi. Elbiseleri odanın her tarafına dağılmıştı. 

Etki AlanıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin