Jim Lori'ye taktığı plugı kastederek,
"Bu, ben dönene kadar iyi bir kız olmayı unutmaman için. Yarın sabah sen restoranda çalışırken kahvaltıda görüşürüz. Yanımda iki genç kız da olacak, onlarda da benim oyuncaklarım. Onlara tuvaletin yerini göstereceksin ve sana da sahip olduğumu göstermek için onlara plugını göstereceksin. Regl olmadığın sürece iç çamaşırı giymene izin verilmiyor. Sütyen yok ve her zaman benim plugımı ve yumurtala şeklindeki dildoları takacaksın. Kızlar bütün hafta boyunca kıçılarını bunlarla esnettiler ve ben de üzerime düşeni yapıp cuma gecesi ikisini de kullanacağım. Onlar anal bakireler. Restauranttan çıkarken sana bir adres bırakacağım. İşin bittikten sonra orada olacaksın. Giysilerini getir ve beni hayal kırıklığına uğratma."
Eliyle onun kıçına sert bir şekilde vurduğu süre boyunca bunu söyledi. Kalçasında artık mor lekeler vardı ve şaplaklamayı bitirdiğinde ateş kırmızısıydı. Jim'in eli bile acıyorken Lori'nin kıçı ne haldeydi. Lori'nin yüzünden gözyaşları aktı ama tıkacın içinde olmasından memnundu.
Jim, kollarını ve bacaklarını tavandan asılı tutan kayışları çözdü ve hazır olduğunda esaretten kurtulması için onu yatağa indirdi. İlk buluşma için ne kadar da tatmin edici bir buluşmaydı.
Lori kendi deyimiyle teslimiyet kıyafetinden kurtulmaya çalıştı. Jim'in kürek kemikleri arasında bıraktığı düğümü çözmek biraz zaman aldı. Lori duş aldı ve öğleden sonraki vardiyası için tam zamanında işe koyuldu.
Lori, efendinin ona hediye ettiklerini tekrar taktı; çıkardığı ve yerine takmadığı tek şey burun halkasıydı. Restaurantta genellikle muhafazakar bir kalabalık vardı ve o kimseden yergi sözleri duymak istemiyordu. Ertesi gün, efendisi ona daha önce söylediği gibi, iki çok tatlı öğrenciyle içeri girdi. Fetch elbisesini arkadaki personel odasındaki büyük bir çantanın içinde işe getirmişti.
Jim ve iki kız bir masada oturdular.
"Öğleden sonra yapacağımız ders çalışmasından önce size kahvaltı ısmarlayacağım."
İki öğrenci kız da kalçalarının ortasında pilili etekler giymişlerdi, Berni kolsuz, düğmeli pamuklu bir gömlek giymişti. Sandy orta uzunlukta kollu bir lise forması giymişti ve göğüslerinin tepesinde çok dik meme uçlarını saklayan baskı sayılar vardı.
Jim, Sandy'nin saçını bir şapkanın arkasından çıkacak şekilde at kuyruğu yapmasına izin vermişti.
Berni'nin başının üstünde mevcut çift topuz tarzında iki top saç vardı.
Ağzını becerirken bu saçlardan tutarak onu haraket edemeyeceği hale getirmesi iyi olacaktı. Yani Berni'yi aslında bunu yapmaya teşvik etmişti.
Kızlar eteklerini kaldırıp oturduğunda doğrudan kıçındaki tıkacın üzerine oturmaları gerektiğini yeterince biliyorlardı. Her ikisi de bu sabah gerekli plugları almıştı. Ama ikisi dar kıçlarındaki acının dayanılmaz olduğunu düşünüyordu.
Büyük memeli sevimli kızıl saçlı Lori siparişleri almaya geldiğinde Efendi tuhaf bir şey yaptı.
"Hanımefendi, bu iki kıza tuvaleti gösterir misiniz lütfen? Sanırım bir şeye ihtiyaçları var." dedi.
"Evet efendim."
Lori, Berni'yi elinden tuttu ve onu masadan kaldırdı. Sandy de hemen kalktı ve kızıl saçlıyı tuvalete kadar takip ettiler. İçeri girince her iki kız da kızıl saçlıya baktı ve kızıl saçlı kadın beline doğru eğildi ve traşlı vajinasını ve kıç deliğinin olması gereken yerde kırmızı taşlı bir kalbi gösterdi. Daha önce olacaklardan ve Lori'den habersiz olan kızlardan Berni konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Etki Alanı
AcakAgeplay, petplay ve diğer kink sahneler içerir. Tüm karakter +18 kurgulanmıştır. İlerleyen bölümlerde yeni karakterler ve farklı kink türleri de yayınlanacaktır.