2.3 - Deneysel Yarış

4.7K 46 0
                                    

Jim üçü için kremalı buğday lapası hazırladı ve içebilsinler diye kaselere süt ekledi. Kendine ise  biftek ve patates ile salata hazırladı.


Efendileri kendi yemeğini hazırlarken üçü birbirlerinin etrafında dolaşıp birbirlerini incelediler. Fetch kızların kıçlarını seviyordu. Kitty'nin (Berni) küçük göğüslerinin, koni şeklindeki göğüs halkalarını ve uzun sert meme uçlarının sevimli olduğunu düşünüyordu. Bunny'nin (Sandy)  göğüsleri ile kendi göğüslerinin aynı boyutta olduğunu görebiliyordu.


Areolaları aynı boyut ve renkteydi, meme uçları aynı boyut ve renkteydi. Sandy'nın vücudu sadece daha küçüktü ve kalçası daha küçük ve beli biraz daha inceydi. Bunny ve Kitty, Fetch'in taktığı takıları kıskanıyorlardı.


Jim üç kaseyi ve ve kendi tabağını aldı. Onları üstün körü temizledi. Daha sonra yıkanmak üzere lavabonun içine koydu. 

Evcil hayvanlarının yanına döndü.

"Oturma odasının tavanındaki bazı kancalar üzerinde çalışacağız. Ben onları üzerinde kullanmayı bitirdikten sonra evcil hayvanlarım yerde asılı olarak uyuyacaklar."

 Lori'nin yatağının üzerine yerleştirdiği gibi üç takım kanca yerleştirdi. Fetch bu konuda hayet iyiydi ama diğer ikisinin gidecek daha çok yolu vardı. 

"Hey Fetch beni takip et".

Fetch onu oturma odasına kadar takip etti ve o da koltuk minderlerinden, birkaç sandalyeden ve yerden yaklaşık 60 cm yüksekte halatlardan oluşan, altlarında halatlar bulunan engelli bir parkur gibi görünen bir sahne kuruyordu. Parkuru gözlemlemesi Fetch'i orada bıraktı.

Kazanana bir ödül verebileceğini ve bunu daha zevkli hale getirebileceğini düşünüyordu.

Diğer iki evcil hayvanıyla birlikte geri döndü ve aklındakileri onlara açıkladı.

"Son sırada yer alan evcil hayvan cezalandırılacak. Durduğum yerden başlayacaksınız ve üç turu en hızlı yapan evcil hayvan, kazanamayan iki evcil hayvana göre daha az stresli uyuyacak." 

Onları konumlandırdı ve başlayın dedi. Fetch'in kesin bir avantajı vardı çünkü bu evcil hayvan elbisesiyle daha fazla vakit geçirmişti. İpler kızların meme uçlarını kesiyor gibiydi. Diğer kızların ipleri onlara karşı çok daha sert davranıyorlardı çünkü parkur halatı geçerken vücutları boyunca sıkı bir şekilde çekilmişti. 

Birer birer ipler doğrudan klitorislerinin üzerine geliyordu. Üçünün de tur attıklarında göğüsleri, gövdesi, klitorisleri ve bacakları ipin bıraktığı izlerle kaplanıyordu. Fetch neredeyse bir tur farkla kazandığında Jim şaşırdı. Diğerlerinin kazanamasalar da daha yakın olmasını bekliyordu.

Fetch'i yatak odasındaki banyoya gönderdi. Diğer ikisini birlikte banyodaki küvete koydu ve ikisinin de kalçasından plugları çekti ve onları orada öylece bıraktı.

Fetch duştaydı ve efendisinin gelmesini bekliyordu. Jim onun ateş kızıl saçlarını okşadı ve şöyle dedi: "Aferin kızım, büyük ödülü kazandın. Şimdilik derini çok fazla incitmemeye çalış ve acele et."  

Jim göğüs kayışlarını takmak için kızları bekliyordu. İçeriye ilk gelen Fetch idi. Deneyimli evcil hayvan olması onu bu rekabette öne geçiriyordu. Fetch'in göğüs kayışını takmaya başladı ve sırada Bunny geldi, onu Fetch'in soluna koydu ve Kitty en sağda olacaktı. Fetch'in göğüs kayışını tamamladı ve Kitty dışarı çıktığında Bunny'e başladı. Beyaz derisinin alt kısımlarında kızarık izleri görünüyordu.

"Merak etme Kitty, güzel beyaz derinin lekelenmesini nasıl önleyeceğini sana göstereceğim." Bunu ona söylerken kız gözyaşlarıyla ona baktı. Bunny'e bağlamayı bitirdi ve Kitty'e başladı. Bu kız çok minyon olduğundan, küçük göğüslerinin bu göğüs tasmasıyla öne çıkması için fazladan zaman harcadı. Görebileceği boyutu artırmak için onları belirli açılardan fotoğraflamayı planlıyordu. Areola ve meme uçlarının kendisini ne kadar seksi gösterdiğinin farkında değildi. Bunları takdir etmeyen herkes aptaldı.

Etki AlanıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin