3.1 - Hevesli Dinleyiciler

4.9K 50 10
                                    

Sandy duştan ilk çıkan ve tavşan kostümünü takan kişiydi. Jim sürprizini yapmıştı. Yeni bir gri deri tavşan kıyafetiydi. Kolları ve bacakları bağlaya kemerler, dirseklerin ve dizlerin ayak olmasını sağlıyordu. Elbisede arka ayaklar tavşan ayaklarını oluşturacak şekilde uzatılmıştı.

Sandy elbisenin dış kısmındaki kürkün verdiği hisle heyecanlandı. Tavşan kürkünün olması gerektiği gibi yumuşaktı. Başlıkta pembe deri astarlı kulaklar vardı. Jim mükemmel bir şekilde diktirmek kızın kafasının bir kalıbını aldığından dolayı maske formu yüzüne uyuyordu. Tavşanın burnunda, burun deliklerini tutan iki küçük kanca vardı.  


Sırada Kitty vardı ve o da yeni elbisesini aldı. Kara kedi kostümü de tavşanla aynı detaylı estetikle süslenmişti. Deri başlığının yanlarında sadece Kitty'nin ağzını açıkta bırakan gerçekçi bıyıklar bile vardı.


Fetch'in yeni köpek yavrusu kıyafeti iki renkten oluşuyordu. Başlığının kancalı, daha büyük, siyah bir burnu vardı ama Jim, çirkin köpek maskesi olmaması için ağzının kullanılabilir olmasını istiyordu. Kulakları başının yan tarafına sarkmıştı ve bir mastifi andırıyordu. Kıyafetleri giymişlerdi ama  kızların her birinin kıçları, göğüsleri gibi hala çıplaktı. 


Jim onlara oturma odasında kalmalarını emretti ve kapı zili çaldığında Kitty, Bunny ve Fetch sıraya gireceklerdi. Eğer yanlış yaparlarsa ilk cezaları onları Rose ve Tracy'ye sunarken verilecekti.

 Kapı zili 5:56'da çaldı. Jim kontrol etti, evcil hayvanları uygun sıraya dizilmişti ve oturma odasının hemen içinde misafirleri bekliyorlardı. Jim kapıyı açtı ve otuzlu yaşlarının sonlarında, kızlarına çok benzeyen iki kadınla karşılaştı.


Jim tokalaşmak için elini uzattı ve onları selamladı.


"Tracy? Ben Jim."


"Rose? Ben Jim. İçeri gelmez misiniz?" diyere Rose'un elindeki çantaya uzandı.


İçeri girer girmez Rose'un nefesi kesildi, hemen ardından da Tracy geldi.


"Çok sevimliler. Sandy her zaman bir tavşan olmak istemişti. Dört yıl üst üste Cadılar Bayramı'nda tavşan olmuştu. Onun arzusunu benimsediğini gördüğüme sevindim." Tracy, Tavşanı sevmek için kızına doğru yürüdüğü.


"Bernadette her zaman bir Kitty istemişti. Sen mi seçtin yoksa o mu? Çok sevimli." dedi Rose.


"Kızların her biri kendi elbisesini seçti. Her biri benim evcil hayvanım olmayı seçti. Üçüncüsü Yavru Lori. Biz yetişkin bireyler ızgara yaparken onlar da bahçede oynayacaklar. İçeride yedek yatak odamız var ve garajda da bir oda ayarladık. Ancak siz ikiniz seçin. Evcil hayvanların uyku düzenlerini daha sonra göreceksiniz. Şimdilik isterseniz eşyalarınızı getirebiliriz."


Jim'i şaşırtacak şekilde iki kadının da yalnızca bir büyük valizi ve bir küçük çantası vardı. Jim, Rose'u çantasını koymak ve gerekli düzenlemeleri yapmak için garaja götürdü. Jim, odalarını istedikleri gibi düzenlemek için Rose ve Tracy'den ayrıldıktan sonra rostoyu kontrol etti.


Jim üç kızı oyun oynamaları, bahçedeki çimenlerde dinlenmeleri ve elbiselerine alışmaları için gönderdi. Kızların her birine iki küçük anal plugı ve kelebeği yerleştirmişti ve şimdi bahçede dolaşırken onlar arada kontrol ediyordu.

Etki AlanıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin