5.3 - Gerçek İntikam

522 7 0
                                    


Jim dev balo salonundaki barda tek başına durmuş, duble çavdar viskisini yudumlarken köle kızları hileli bir meydan okuma oynuyordu. Artık bunu biliyordu ama durduramıyordu. Anne kızlardan ikisini istediği erkekle çiftleştirecek ve yavruları kendine saklayacaktı. Kandırılmıştı. Anne, daha tuzağı kurmadan önce Jim'in bunu anladığı için yüksek lisans derecesi aldığını söyledi ama bu onun ruh halini iyileştirmeye yardımcı olmamıştı. Patronunun aptal bir ineği evcil hayvanını çorbayla yakmış, o da tazminat olarak Madam Swift'in kıçını istemişti.


Anne istemeden de olsa hizmetçi kızlarından birini onun zevkine sunmuştu ve odasında daha önce zevk aldığı iki pixies hizmetçi vardı, yani bir hafta sonu zevki için her şey kaybolmamıştı. Sadece kızlarını koruyamadığı için üzgündü. Bar görevlisi "Odanız hazır efendim, bir eşlikçiye ihtiyacınız var mı?" dedi.


"Hayır, artık odamın nerede olduğunu biliyorum?"


Barmen göz kırptı ve konuştu. "Hanımefendi evin idaresinin sizde olduğunu bildirdi." Jim yemekte olanların haberinin nasıl yayıldığından etkilenmişti.


Jim odasına doğru yöneldi ve boş bardağını yoldan geçen bir servis görevlisinin tepsisine bıraktı. Kadın, Jim'in odaklanmış öfkesini farketmeden gülümsedi. Jim kapısını açtı ve içeri girdiğinde pixiesleri çırılçıplak diz çökmüşlerdi.


İki kız da on dokuz yaşındaydı ve ikisi de 1.50'den uzun değillerdi. Her ikisinin de sıkı yuvarlak göğüsleri ve güzel yuvarlak kalçaları vardı. Saçları siyahtı, ikisinin de gözleri maviydi ve Jim onlara kızamadı. Biraz sakinleşti ve P1'e, "Kapı paspası ve kocası burada mı?" diye sordu.


"Evet efendim, Bayan Greta ikisini de sizin için hazırladı. Ayrıca bir hizmetçi kız getirdi ve o kız üzerinde bir notla sizin için bağlandı. Bunu smokinle mi yapmak istersiniz, yoksa daha rahat olmayı mı tercih edersiniz?" diye birbirlerinin sözünü keserek sordular.


Smokinini çıkarmaya ve parçaları kızlara vermeye başladı. "Kibirli bir kaltağı azarlamak ve sizin gibi genç kadınların inceliklerinin tadını çıkarmak için ne giymemi tercih edersiniz?"


"Efendim, sizi çıplak tercih ederiz," dedi ilki. "Büyük aletinizi salladığınızda çok güzel oluyor." dedi P2.


Jim ikisinin önünde durdu, "Çıplak cezalar öyleyse. Umarım ikiniz de söz konusu büyük alete hizmet etmeye hazırsınızdır çünkü bunu yapacaksınız. İkinizden de hoşlanıyorum ve sikimin üzerinde dans edişinizi izlemek istiyorum!"


İkisinin gözleri de iyice açılmıştı ama söylediklerinden hoşlandıklarını biliyordu. Süitinin oturma alanına girdi ve kanepeler, sandalyeler ve masalar eksikti. Banyo kapısının yanında bir kafes vardı ve akşam yemeğindeki küçük adam çıplaktı ve minik siki paslanmaz çelik penis kafesiyle kaplıydı. Elleri arkadan kelepçelenmişti ve sıkı bir ip, içinde tutulduğu kafese tasmasını bağlıyordu.


"Bu geceyi bu şekilde geçireceksin ama yarın karın sana farklı davranacak. Bunu kabul ediyor musun?" Jim küçük adama sordu. Adam başını sallayabildiği kadar salladı.


Jim hizmetçi kızın bir direğin önünde diz çöktüğünü ve boynunun direğe sıkı sıkıya bağlı olduğunu gördü. Şimdi bir kol bağı takıyordu ve kemeri ile tepsisi hala elindeydi. Tepside bir beşlik çavdar viskisi ve büyük bir kova buz vardı ve kızın memelerindeki halkaları acıyla bastırıyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 30 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Etki AlanıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin