3

71 1 0
                                    

Yeni bölümmmm

Umarım beğenirsinizzz

İyi okumalarrr

Öptümmm😚

"anıl emre daldal - B."

Bu sabah o kadar halsiz uyanmıştım ki. Sanırım gece 5'de yattığım için.

Lavaboda yüzümü yıkadıktan sonra aşağıya indim. Mutfağa girdim annem kahvaltı hazırlıyordu "Günaydın" dedim halsiz sesimle

"Günaydın kuzum" dedi annem dönüp yüzüme baktı

"Noldu sana kız" dedi elini beline koyarken

"Gece geç yattım ondan heralde" dedim bende.

"Ay gidip bir ekmek alsana" dedi yemeğe geri dönerken "Uykum açılır hem" dedi

"Tamam giderim" dedim ve mutfaktan çıktım, pijamayla gidemem yani.

Altıma gri bir eşofman, üstüme de siyah dizi bir tişört giyindim. Çok özenmeme ne gerek vardı zaten.

Dış kapıyı açtım "Anne ben çıkıyorum, başka istediğin bir şey var mı" dedim.

Annem mutfağın kapısına geldi "Markete git ordan kendine istediğin şeyleri al, bana da tost ekmeği ve süt al" dedi

"Tamamdır" dedim ve hemen evden çıktım. Canım bugün aşırı çikolata çekiyor, sanırım regl olacağım.

Yokuştan iniyorum bir yandan da telefona bakıyorum. Aklıma gelen şeyle bir an duraksadım. Dün ne yaşamıştım ben. Yağız abi acaba cidden beni mi kıskanmıştı.

Asla olabilecek bir şey değil. Beni sevmiyor ki kıskansın. Tamam ben kıskanırdım da o niye kıskansın. Belki de dediği gibi abim beni ona emanet ettiği için böyle davranıyordur.

Elimi montumun cebine attım hissettiğim kulaklıkla gülümsedim. Kulaklığımı çıkardım bu gün birbirine dolanmamıştı şükür.

Kulağıma taktım ve listemden rastgele bir şarkı açtım. "Velet, Dilan - Sarıl bana" çalmaya başladı. Sevdiğim şarkılardan biridir bu arada.

Ayaklarıma bakarak yürüyorum, bence öyle daha güvenli yani. Bileğimde bir kol hissettim o an bir ihtimal belki o dur düşüncesi geçti. Arkamı dönüp bakınca görmek istediğim en son kiki bile olamayan Fırat'ı gördüm.

Kendisi eski sevgilim olur. Beni aldatması sonucu ayrıldık. Aldattığı kişide benim bir arkadaşımdı. İlk bir hafta depresyona girdim sonra kafaya takmamaya karar vererek Fırat'ı aklımdan da hayatımdan da çıkardım.

Şimdi bırda onu görmeyi beklemiyordum. 2 yıldır görmüyordum. 2 yılda 2 yıldı yani.

Hiç değişmemişti hala o iğrenç sıfadı duruyordu.

Bileğimi elinden kurtardım ve yürümeye devam ettim. Bu niye beni durdurmuştu sanki. Konuşacağımızı falan mı düşünüyordu "Gözde bir konuşalım" dedi gene bileğimi tutarak ona döndüm ve elini sertçe ittim.

Beni Sev | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin