"Lan yarak kafası, noldu sana? Mal mal etrafa bakıyorsun." Yeonjun'un küfürlü seslenişi ile düşüncelerimden çıktım. "Ha, he şey, bir şey yok ya öyle dalmışım." dedim şaşkınlıkla.
"Biz de malız ya yedik. Bir şey olmuş sana. Dökül." dedi Changbin. Bunlardan gerçekten bir şey saklayamıyordum. Ama bunu saklamalıydım. "Cidden bir şey yok olum. Dünden kalmayım ya kafam yarak gibi. Ondan öyleyim." dedim. Yeonjun tam bir şey diyecekken sustu. Omzumda bir el hissettim. Ve o kalın ses. Soktuğumun matematikçisi.
"Dünden kalmaysan niye okula geliyorsun Hwang?"
Hwang...nefret ediyorum bu soyisimden. Tabii bu onu bilmiyor.
"Hwang demezseniz sevinirim, Chris Hocam." dedim. Küçük bir sırıttı. Tam bir piç gülüşü.
"Hwang demek istiyorum. Aynı senin bana istediğin şekilde seslenmen gibi." Hâlâ sırıtıyordu.
Geniş omuzlarından hafif dar gelen beyaz gömleği ve altındaki yırtık siyah kotla çok seksi duruyordu. Bıkkın bir nefes verip vücudumu ona çevirdim. Ne istiyorsun? der gibi baktım. Anlamış olacak ki konuşmaya devam etti. "Öğle arası beni bul." dedi ve arkasına bakmadan çekip gitti. "O NE SEKSILIK AMINA KOYAYIM." diye bağırarak gelen Jisung'a çevirdik bakışlarımızı.
"Bağırmasana yarak." diyerek kafasına vurdu Changbin.
Yeonjun bir şeyler hissetmiş gibi ilk önce boğazını temizledi ve masaya eğildi. "Arkadaşlar, sizce de bu matematikçi bozuntu Hyunjin'e takmış olmasın?"
Tek kaşımı kaldırarak dalga geçer bir ifade takındım. "Nalaka be? Yani daha yeni geldi okula. Yeni tanıştık. Hatta tanışmadık bile. Adam bizi tanıyıp gelmiş. Takmış olamaz bana. Değil mi?" dedim rahat bir şekilde.
Hepsi bir ağızdan "DEĞIL." diye bağırdı. Bir tırstım. Gerçekten ciddilerdi. "Bak kanka, bu adam taksa bize de takardı. Bize takmayan hoca yok. Ama bu direkt sana takmış. Belli yani." dedi Yeonjun arkasına yaslanarak. Changbin "Belki sikmek istiyordur." diyince ağzımdan bir bağırma çıktı. "SAÇMA SAPAN KONUŞMAYIN! HAYIR YOK OYLE BIR SEY! OLAMAZ!"
"Kanka tamam sakin ol. Niye parladın bu kadar?" diye piç gülüşü sundu Yeonjun. Tabii Jisung ile Changbin gülmekten konuşamıyordu. "Çok komik ya orospular." dedim sinirle.
Yeonjun hala manalı manalı bakıyordu. "Ne?" dedim.
"Valla kanka çıkar kokusu. Dikkat et benden söylemesi." dedikten sonra Yeonjun masadan kalktı. "Şu iki gerizekalıyı da al ben arkadan gelicem." dedim ve Yeonjun'un Changbin'i Jisungla beraber çekiştirerek götürmesini izledim.
Zil çoktan çalmıştı. Derse gec girsem de olurdu. Çünkü biraz düşünmek istiyordum. Bu adam gerçekten bana takmış mıydı? Yoksa biz mi kafada kurduk?
Saçmaydı. Gerçi taksa işime gelirdi. Taş gibi adam. Belki gerçekten amacı sikmektir????
Ay ne diyorum ben? Kendine gel Hyun. Git bir su iç ve o boktan derslere gir.✩
Saat geldi çattı. Öğle arası olmuştu. Gidip Chris'i bulmam gerekiyordu. Yeonları sınıfta bırakıp öğretmenler odasına doğru ilerledim. Tam o sırada kapıdan en nefret ettiğim, orospu çocuğunun teki olan piç kurusu beden hocası Lucas çıktı. "Vay Hyunjin. Görüşmeyeli nasılsın?" diye o iğrenç gülüşüyle yanıma geldi. "Sayenizde şu an bok gibiyim. Umarım siz de betersinizdir." dedim saygısızca. O adama saygısız olmam umrumda değildi.
"Çok ayıp ediyorsun. Barışmadık mı seninle biz?" diye dudak büzdü. Gerçekten sabrımı zorluyordu.
"Çekil be şuradan." diye omuzundan ittirdim. O sırada Chris Hoca beni gördü ve sorar şekilde yüzüme baktı. Olayı toparlamak için "Geldim Chris Hocam, buyrun." dedim. İçine sinmese de kafasıyla gel işareti yaptı. Peşinden öğretmenler odasına girdim.
"Seni neden görmek istediğimi merak ediyorsun, biliyorum." dedi masaya eşyalarını koyarken. Bir sandalye çekti ve oturdu. Eliyle oturmamı işaret etti. Karşısına oturduktan sonra kollarını bağlayıp arkasına yaslandı. "Duyduğuma göre Güzel Sanatlar istiyormuşsun. Doğru mu?" dedi. Evet anlamında kafa salladım. "Senden bir tablo istiyorum." Dediği şeyle şaşırdım ve "Pardon?" dedim. Neden benden istesin ki yani?
"Senden bir tablo istiyorum. Tabii bu tablo öyle sıradan ağaçlar, evler, dağlar içermeyecek. Biraz farklı bir içerik istiyorum."
"Benden ilk defa böyle bir şey isteniyor. Devam edin lütfen." diyerek heyecanla bekledim. Gerçekten heyecanlandım.
Sandalyesinde öne eğilerek bana yaklaştı. "Senden bir seks tablosu istiyorum Hwang."•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
ay noluyor noluyor
aklimda deli sorular
neyse begendiyseniz abone olmayi videoya like atmayi unutmayin
her like bir amin
🙏🏻