8

467 24 17
                                    

Hyunjin'den

Bilmediğim bir bara gelmiştim. Şu an gerçekten içmeye ihtiyacım vardı. Chris'in beni öpmesinden rahatsız olmadım ama önceden yaşadıklarımı tetikledi. Travma dolu hayatım yüzünden onun beni öpmesine bile sevinemedim. Ağlamam durmak bilmiyordu. Barmene viski vermesini söyledim. Sert bir şeyler lazımdı. Ağlamam 10 dakikanın ardından durmuştu. Viskinin de etkisiyle iyice mayışmıştım. Telefonuma hunharca mesaj geliyordu. Kimden olduğu barizdi. Ağladığım sırada aramıştı beni. Bu halimle onunla konuşmayacağım için açmadım. Ama şu an çok endişeleniyordu sanırım. Elimdeki viski bardağını bıraktım ve telefonu elime aldım. Derin bir nefes alıp Chris'i aradım.

"Alo, Hyunjin. İyi misin? Ben çok özür dilerim. Yapmalıydım. Lütfen nerede olduğunu söyle, geleyim yanına. Öyle konuşalım."

Sesi çok telaşlıydı.

"Chris, iyiyim merak etme."

"Neredesin? Lütfen söyle."

"Gelme."

"Tamam gelmeyeceğim. Sadece yerini söyle."

"Bilmiyorum. Bir bara geldim."

"Konum at. Sadece bileyim nerede olduğunu."

"Tamam bekle. Atarım birazdan."

"Tamamdır bekliyorum."

Biraz bekledik ikimiz de. Sonra ben konuştum.

"Chris, önemli değil. Gerçekten. Bunu yarın konuşalım mı?"

"Tabii ki. Ne zaman istersen. Dikkat et."

Ve kapattı. Bugün onunla bu konuyu konuşursam tekrar ağlayabilirdim. Bu yüzden yarın sindirmiş bir şekilde konuşacaktım.
Barda biraz daha takıldıktan sonra çıktım. Yeonjun'u aradım, beni almaya geldi. Yaşadığım olayı anlatınca gözleri fal taşı gibi açılmıştı. Tabii vurmayı da ihmal etmedi. "NASIL AĞLAYIP GİDERSİN AMINA KOYAYIM? TRAVMANI SIKEYIM." Ağır olmuştu ama Yeonjun dediği için alınmadım. Haklıydı biraz. Travmam yüzünden çok güzel bir anı elimle itmiştim. Arabayla biraz daha dolaştıktan sonra beni eve bıraktı. Bizimkiler evde değildi. Sakindi. Kendimi hemen duşa attım. Tüm stresimi attım suyla. Giyinip mutfağa indim.
Buzdolabından altılı bira aldım ve yanına birkaç şey hazırladım. Televizyondan da film açtım. Filmin ortalarına dogru kafam gitmeye başlamıştı. Buna rağmen üçüncü birayı da açtım. Telefonuma mesaj geliyordu. Chris'ten diye düşündüm. Ama değildi. Lucas piçindendi.

Lucas-Hyunjin

orospu cocugu:
bana yaptığın şey hiç hoş değildi hayatım
özür borçlusun

hyunjin:
anan ozur borclu
seni dogurdugu icin

orospu cocugu:
ayıp
çok kırıyorsun beni

hyunjin:
siktir git
rahat birak beni
hayatimi mahvettin

orospu cocugu:
ahahah
hata sende
bana güvenmeyecektin

hyunjin:
ananin amina kadar yolun var

orospu cocugu kişisini engellediniz


Chris-Hyunjin

hyunjin:
chris
bwn iyi dwgilim
yanima gelir misjn
gönderildi
az önce görüldü

teacher's pet • hyunchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin