hyunjin'den
Ağlamamak için gözlerimi yumdum. Gördüğüm şeyin bir yanlış olması için dua ettim.
"H-Hyunjin?" dedi Chris titrek bir sesle. Yanındaki küçük kız çocuğu Chris'e bakıp "Baba bu kim?" dediğinde derin bir nefes aldım. Ellerim titriyordu.
"Hyunjin, İçeri geç istersen. Geleceğim." dedi hiçbir şey yokmuş gibi. Sinirden güldüm. 'Taşak mı geçiyorsun amına koyayım?' demek istedim ama yanındaki 'kızına' ayıp olurdu. Derin bir nefes aldım. Küçük kıza baktım ve önüne çömelip gülümsedim. "Ben babanın öğrencisiyim. Adın ne bakayım senin?" Küçük kız Chris'in elini bırakıp saçlarıma dokundu. "Adım Soomin. Saçların çok güzel."
Güldüm ve kafasını sevdim. "Senin de ismin çok güzelmiş. Memnun oldum." dedim. Bana gülümsedikten sonra ayağa kalktım. "Hocam ben gideyim. Sonra gelirim." dedim. Sesimin sonlara doğru titrediğini duydum. "Gitmene gerek yok. Dediğim gibi içeri geç, geleceğim." dedi inatla. Sinirle Derin nefes aldım. Bir yanım gitmek istiyordu. Diğer yanımsa kalıp hesap sormak... Kafa salladım. Kızına el sallayıp içeri girdim. Tanıdık olan salona girdim ve oturdum. Ağlamak istiyordum ama artık ağlamaktan da bıkmıştım. Beni sürekli ağlayarak görmesinden bıkmıştım. Yaklaşık yarım saat boyunca evde bekledim. Gitmek için kalktığımda kapının açılma sesini duydum. Chris hızla yanıma geldi.
"Her şeyi açıklayacağım." dedi kollarımı tutup. Hızla geri çekildim. Elimde olmadan bağırdım. "Neyi açıklayacaksın!? Bir kızın var Chris! Kızın!" Ve ağlamaya başladım. Hiçbir şey demeden beni kendine çekip sarıldı. Her ne kadar ittirsem de en sonunda gücüne yenik düştüm. Birkaç dakikanın ardından beni bıraktı. Biraz daha sakindim artık. Koltuğa oturduk. Chris derin bir nefes aldı ve anlatmaya başladı.
"Geçen sene eşimden boşandım. Soomin dört yaşındaydı. Şiddetli geçimsizlik yüzünden boşandık. Eskisi gibi birbirimize tahammül edemiyorduk. Ortada bir sevgi kalmamıştı. Soomin için beraberdik. Sonrasında fark ettik ki bu ilişki Soomin'i kötü etkiliyordu. Onun iyiliği için ayrıldık. Mahkeme kararıyla velayeti annesine verildi. Her hafta sadece bir gün Soomin'i görebiliyorum. O da iki saat." Dikkatle dinledim. Anlatmayı bitirince bana baktı. Gözleri dolmuştu. Saçlarımı karıştırıp ona baktım. Durgun bir sesle "Neden daha önce anlatmadın?" dedim.
"Zamanı gelince anlatacaktım. Böyle olsun istemedim. Özür dilerim." Sesindeki pişmanlığı duydum. "Önemli değil. Kendince sebeplerin vardır. Anlıyorum." dedim elini tutup. Bana bakıp gülümsedi. "Kızın sana benziyor. Çok tatlı." dedim. Gülümsemesi daha da büyüdü. "Değil mi? Ama bana benzeten ilk kişi sensin. Genelde annesine benzetiliyor." dedi. "Annesini bilmem ama gerçekten sana benziyor." dedim gülerek. O da güldü. "Hyunjin... Eğer artık konuşmak istemezsen anlarım." dediğinde gözlerimi kocaman açtım. "Chris neden konuşmak istemeyeyim? İyi misin? Boşanmışsın gitmiş bitmiş. Geçmişine değil şimdine bakıyorum. Ayrıca kızınla tanıştım ve beni çok sevdi. Konuşmayı bırakamam." dedim ciddi bir şekilde. Kahkahayı bastığında rahatladım. "Teşekkür ederim. Gerçekten. Ayrıca seni gerçekten sevdi. Sonuçta babasının kızı." dedi gülerek.
"Senin yolunda geliyor desene." dedim. Gülmüştük. Uzun sohbetlerin ardından eve gitmek için kalktım. Buraya neden geldiğimi bile unutmuştum. Kapıda vedalaşırken
"Yarın müsait misin?" dedi."Evet. Neden?"
"Akşam 7'de hazır ol. Almaya geleceğim." dedi ve bir şey dememe fırsat vermeden saçlarımı karıştırıp öptü. "Dikkatli ol." dedi. Biraz sonra da ekledi. "Ya da olma, arkanda ben varım." KALBIM. "Eve geçince yazarım." dedim. Kafa salladı ve kapıyı kapattı. Hızlı atan kalbimle beraber kararmış havada evime gittim.
••
•
•
•
•
•
Beklemiyordunuz dimi
evet arkadaşlar Chris bir kiz babası
ne düşünüyorsunuz?
bir sonraki bölümde date var😏
red lights gelir mi bilemem
ayrıca kızlarım şuna değinmek istiyorum lütfen dikkat edin. gerçekten iki gündür su son olay yüzünden kendimde değilim
özellikle büyük şehirde yaşayan kızlarım lütfen çok dikkat edin
kimseye güvenmeyin
eğer erkek arkadaşınız varsa da lütfen evine ya da tenha yerlere gitmeyin insan içinde bulunun. sizleri tanımasam da beni tanımasınız da artık bir aile gibiyiz sizleri çok seviyorum
Dikkatli olun çünkü arkamızda kimse yok😔❤️