duyuru!!!!
eğer +18 içerikler sevmiyorsanız okumayın. çünkü çok fazla +18 içerik var. sadece seks değil işkenceler ve küfürler çok fazla. eğer sevmiyorsanız okumamanızı tavsiye ederim. seviyorsanız cennet cennet.
iyi okumalar♡♡☆
Hyunjin her zamanki gibi dünden kalmaydı. Sabahın erken saatlerinde alarmının çalması ile sıcak yatağından kalkmak zorunda kaldı. 12. sınıf öğrencisi olmak ona göre hiç kolay değildi. Hedefleri vardı evet ama bunun için gerekli çabayı göstermiyordu. Okula sırf yoklama yüzünden gidiyordu yoksa işi olmazdı. Başıboş biriydi. Arkadaş grubuyla neredeyse her akşam ya bara giderdi ya da sahile içmeye giderdi. Özünde iyi çocuktu ama çok içerdi işte. Ailesiyle ilişkisi babası dışında gayet iyiydi. Annesi hobi olarak çiçeklerle ilgileniyordu. Babası da bir şirketin sahibiydi. Anlayacağınız zengindi. Babasıyla çokça anlaşmazlıklar yaşıyordu. Babası oğlunu şirketin başına geçirmek istiyordu. Fakat Hyunjin güzel sanatlar okumayı istiyordu. Resme ve müziğe yeteneği vardı ve babası bunun farkındaydı. Her ne kadar farkında olsa da oğlunu şirketin başına geçirmekte kararlıydı. Hyunjin artık babasıyla laf dalaşına bile girmiyordu. Yorulmuştu. Onun dışında bayağı hareketli bir hayatı vardı. En yakın arkadaşları Yeonjun ve Changbin'di. Okulun baş belaları. Çok müdürlük olmuşlardı. Başları boktan çıkmıyordu yani.
Hyunjin okula dünden kalma olarak gitmek istemese bile gitmek zorundaydı. İstemeye istemeye evden çıktı ve okulun yolunu tuttu.☆
hyunjin'den
"Lan lan, yeni matematik hocası gelmiş. Duydunuz mu?" diye bağırarak sınıfa gelen Jisungla başımı kaldırdım. "Adını öğreniriz birazdan. Ders matematik zaten." dedi peşinden Lia. Yeonjun çok da önemli değil gibisinden mırıldanarak Changbinle uğraşmaya devam etti. Kafam yarak gibiydi. Hiçbir şeyle uğraşmak istemiyordum. 5 dakika sonra sınıfa yeni hocamız girdi. O... fazlasıyla yakışıklıydı.
"Günaydın gençler." dedi samimiyetle.
"Ben Christopher Bang Chan, yeni matematik öğretmeniniz. Bana nasıl hitap etmek istiyorsanız edebilirsiniz. Tabii saygı çerçevesinde. 26 yaşındayım. Yarı Avustralyalı yarı Koreliyim. Ah bu kadar sanırım. Sormak istediğiniz bir şey yoksa derse geçelim." Christopher... Çok fazla yakışıklı. Ama sadece bir öğretmen.
"Bizi tanımayacak mısınız? " diye atladı Lia. Küçük bir gülümsemeden sonra cevapladı Chris. "Merak etmeyin hepinizi tanıyorum. Gelmeden önce hepinizi öğrendim Liacığım. O yüzden derse geçiyorum."
Lia'nın yüzünün düşmesiyle bir gülme geldi ve kendimi tutamadım. Gülme sesimi duymuş olacak ki Chris arkasına döndü. "Pardon." diyerek boğazımı temizledim. "Hwang Hyunjin değil mi?" dedi arkasına dönerek. Bir yandan tahtaya denklem yazıyordu. "Evet." dedim kısaca. "Bu kadar komik olan neydi de güldün?" dedi. Ardından da tahtayı gösterdi çözün anlamında. "Evet seni bekliyorum. Neydi bu kadar komik olan?" Sinir olmuştum. "Lia'ya güldüm Chris...Hocam" dedim ciddi bir şekilde. Masaya ellerini koyup öne doğru eğildi. Bir yükselmedim değil. "Arkadaşınla dalga mı geçtin yani? Anlıyorum." dedi ve yerine oturdu. Kızmış mıydı? Gerçi kızsa da umursamam çünkü herkes benim Lia ile küçüklük arkadaşı olduğumu ve onunla sürekli dalga geçtiğimi bilirdi.
"Soruyu çözdünüz mü bakayım?" dedi uzun sessizlikten sonra. Herkes evet anlamında sesler çıkardıktan sonra adımı söyledi. "Hyunjin, senin çözmeni istiyorum." dedi. Bana taktı mı şimdi bu? Bıkkın bir ses verdikten sonra sıramdan kalkıp tahtaya yürüdüm. Uzattığı kalemi kemikli ellerinden aldım ve tahtadaki soruyu çözmeye başladım. Bana olan bakışlarını hissedebiliyordum. Kollarını birleştirmiş beni izliyordu. Çok seksiydi. "Ben bu adamı ayartırım." diye düşündüm. Sonra aklıma onun bir öğretmen olduğu geldi. Sapkın fikrimden sonra sessizce yerime geçtim. Dersin son dakikalarında bile derin bakışlarını üzerimden çekmeyen bu adam, bende derin etki bırakmıştı. Onu gercekten ayartmalıydım.
••
•
•
•
•
•
•
•
hyunjin ders konusunda aynı ben.
umarım ilk bölümü begenmissinizdir.
ben beğendim. Klasik bir giriş olsa da idare eder
bundan sonraki bölümler için inanılmaz fikirlerim var
bekleyin ve görün
tüm fantezilerimi ve sadistligimi ortaya koyacam🥵
beklemede kalın
seviliyorsunuz 😽😽😽