Ebrar'dan :
Mile'nin son dediği şey beni deli etmişti. Kafamı kaldırıp ona baktım pis pis sırıtıyordu. Tam boynuna tekrar eğilecekken kapı tıklandı ve annemin sesi geldi.
"Ebrar Mile'yi de al ve gelin kızım. Yemek hazır."
"Tamam anne geliyoruz."
Annem seslenince yarıda bırakmak zorunda kalmıştık. Mile'ye döndüm ve kucağıma alıp aşağıya yemek odasına indirdim. Bir sandalyeye oturtup kendimde yanında ki sandalyeye oturdum. Annem bana imalı imalı bakıyordu.
"Benim kızım büyümüşte sevgilisini mi düşünürmüş, aman da aman."
Annem böyle deyince Mile kızarmıştı. Eh tabi yapısı utangaç olduğu için garipsemiyordum artık.
"Mile utanma güzelimm. Bak kıpkırmızı oldun. Hadi hadi bırak utanmayı da annemin müthiş yemeklerinden tat."
...
Mile'den :
Aradan iki hafta geçmişti. Ebrar ve annesi bana özenle bakıyor benim iyileşmem için ellerinden geleni yapıyorlardı. İyileşmiştimde zaten, Ebrar ise 'Dışarıya çıkalım biraz kafa dağıtalım' demişti.
Kabul etmiştim tabi ki, ama beni evime bırakmasını istemiştim. Çünkü kıyafetlerim evimdeydi Ebrar'ın evinde bana olabilecek giyisi sayısı neredeyse yoktu. Ben şu an Ebrar'ı bekliyordum, çünkü aşağıya ineceğini söylemişti ama hâlâ daha yoktu.
"Geldim güzelimm geldim."
"Eh ben bir an odana yapıştın sanmıştım."
Ebrar'ın annesi evde yoktu. Markete gitmişti bu yüzden ona veda edememiştim.
"Ebrar hadi çıkalım artık sevgilim."
"Çıkalım bebeğim."
Evden çıktık ve Ebrar'ın arabasına bindik. Benim evimin önüne geldik, Ebrar bana sırnaşıyordu şu an.
"Ya güzelim gitmesemiydin acaba hm ?"
"Sevgilim üstümü değiştireceğim, seni arayacağım sen geleceksin. Yalnızca iki saat kadar ayrı kalacağız."
"Tamam tamam önce beni öp sonra inebilirsin."
Dudağına yaklaştım ve uzun bir öpücük kondurdum. Arabanın kapısını açtım ve indim kapıyı ardımdan kapatıp Ebrar'a baktım.
"Görüşürüz aşkımm."
"Görüşürüz güzelim."
Evin önüne geldim anahtarımı üstümde aradım. Yoktu, çünkü çantamın içindeydi ve benim çantamda karakolda. Bir araa karakola gidip eşyalarımı almalıydım.
Neyse ki saksının altında yedek anahtarım vardı. Anahtarı saksının altından alıp kapıyı açtım anahtarı kilit göbeğinden çıkarıp kapıyı ardımdan kapattım.
Anahtarı girişteki sehpanın üzerine bırakıp salona girdim. Özlemiştim evimi, daha fazla oyalanmadan banyoya gittim. Kapıyı açtım, içeriye girdim ve kapıyı kapattım.
Üstümdeki t-shirtü çıkarıp kapının arkasındaki askıya astım. Şu an sadece iç çamaşırlarıyla duruyordum, onlarıda çıkarıp küvete yöneldim. Musluğu soğuğa çevirip küvetin yarısını soğuk suyla doldurdum. Daha sonra sıcağa çevirip diğer yarısını da sıcak suyla doldurdum.
Sağ elimi suya daldırıp sıcaklığına baktım. Ilıktı, zaten o yüzden yarısını soğuk yarısını sıcak doldurmuştum. Duşumu aldım, bornozumu üstüme geçirip banyodan çıktım. Odama girdim ve yatağıma oturdum beş dakika kadar sadece oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stupid Lover ~ebgas~
Fanfictionkırdın, yıktın, döktün peki hiç düşündün mü kim toparlayacak ?