"Říkám mluv!" Řeknu přes zaťate zuby. "N-n-ne" vykokta a já odejdu se převléknout . Mě bude odpovidat mrcha . Co si myslí! Děvka jedna !
Sofi
Nechápu to . Co jsem udělala? Proč se ke mě tak chová? Pred chvilkou odešel. A já sedím na posteli a brečím. Slíbil že mě neudeří. A já kurva mu věřila. Nevím co jsem udělala. Jen jsem se ho chtěla zeptat jestli je okej. A on po mě hodil nůž. Dal mi facku a řve po mě. Nejsem pes .
A to jsem si myslela že jsem se do něj zamilovala . Jsem husa blbá . Zamilovat se do něj byla chyba ....
Furt si držím ránu kterou mě zasáhl do obličeje. Najednou někdo vtrhne do pokoje. "Aaa" zařvu a spadnu z postele "klid to jsem já!" Řekne Tom který zavře dveře. "Co potřebuješ?" " Co je s Billem je ehm. Naštvaný? Jo spíše nasraný" Řekne a poškrábe se na zátylku "Nevím taky jsem si toho všimla "Řeknu hned co se posadím spět na postel . "Bože Sof! Co jsi dělala! Kdo ti to udělal? Bill že?! Zmetek!" Řekne a vyběhne z pokoje . Než stihnu zareagovat uslyším řev a rachot padajících věci.Už je to kolem 10 minut a rány ustaly uslyším dupod po schodech . Do pokoje vtrhne Bill "děláš si ze mě prdel kurva! Proč jsi mu to vyžvanila . Myslíš si že když mu to vykecáá že se o tebe bude starat ! Jsi jen děvka a tak to zůstanu rozumíš!" Prskne mi do obličeje "slyšíš ty malá kurvo!" " a-ano" vykoktám . Opravdu se ho bojím. "Šikovná teď mazej do sprchy a spát!" Řekne a já radši vstanu a dám si sprchu .
Tom
Hned potom co jsem se dozvěděl že jí udeřil jsem si to sním šel vyřídit. Nenechám aby mlátil Sof to nedělám ani já! "Jsi normální proč jsi udeřil Sof!" Zařvu na něj. "Co ti ta malá kurva zase řekla!" Řekne a triskne ze skleničkou ze které se chystal napít. "NIC!" On se jen děsivé zasměje. "Tome nelíbí se mi jak lžeš!" Zařve a přistoupí ke mě. Proč se ho bojím!? Bojím se mladšího bratra ! Mého milého bratříčka. Teď. Teď je to zruda . "Konečné ti to řeknu. Sereš mě!" Řekne a vypálí mi do obličeje jeho pěst. A tak opakuje rány .
Snažím se bránit několikrát něco omylem zhodím ale on mě stejně přemůže . "Teď to skončíme " Řekne a vezme nůž. Nůž který patří otcovy . "Cože Bille! Jsem tvůj bratr !"
" jsi svině!" Řekne a s nožem ke mě přistoupí. "Proč to děláš?" " protože můžu. " "rád bych tui řekl ze se do tebe Sofi zamilovala ty zrudo!" "Je (ne)milovaná cizím mužem . Na to si zvykne!" Řekne a bodne mi přímo do srdce nůž "spi sladce bratříčku" políbí mě na čelo a odejde za asi Sofi mezitím co tady umírám.Sofi
Jsem po sprše a ležím v posteli . Bill Je v koupelně. Dostanu žízeň a tak se vydám dolů do kuchyně.
Sejdu poslední schod a uslyším lehké nařeky . Dojdu do kuchyně a to co uvidím mě zděsí. "Tome!" "Ahoj sofi . Uteč prosím!" Řekne po tichu . Je bledej jak bílá zeď.
" co-co se ti stalo!" Řeknu a do očí se mi derou slzy . "NIC zlato jen jsem byl špatný vzor pro bratra jen uteč. Jinak-" " skončíš špatně " Řekne někdo zamnou . Poté slyším nabití zbraně. A výstřel... a je po mě.