Šikovná, uvaří , a třeba i uspokojí. Pche . Neměl bych takhle přemýšlet o holce a budoucí ženě mého bratra je to divný.
__________Bill
Odejdu do pokoje bez sofi. Ta zůstane ještě dole . Já si sednu na postel . A začnu přemýšlet. Co když ke mě něco cíti? Jako to čeho jsem se bál. Ani nevíte jak byla ráno sexy v té posteli. Rozcuchaná nenaličená a v pyžamu. To je prostě. Ahgr.
"Co děláš?" Zeptá se mě jemný hlášek Sofi. "NIC " Řeknu a vstanu potřebuju obejmout nastavím ruce a čekám jestli mě obejme . "Jsi jak malé děcko" zasměje se dojde ke mě a obejme mě. V objetí ji drtím . Je malá takže svoji hlavu má na mé hrudi .
"Co chceš dneska dělat?" Prolomí ticho mezi námi. Upřímně. Stál bych s ní v objetí. To mi stačí. "Nevím" Řeknu na konec snad něco vymyslí. Otevře pusu na ti že něco řekne ale do pokoje vletí bratr . "Dobře Hrdličky konec nedívám se ale přestaňte!" Řekne a zakryje si oči "Ty jsi debil" " No jinak jdeme na zmrzlinu! Takže se oblečte upravte a za půl hodiny vyjíždíme!" Oznámí nám bratr a zmizí. "Na zmrzlinu?" Zeptá se Sofi . "Jo na zmrzlinu " zasměju se . Vidim jak přejde ke skříni a začne v ní lovit nějaké oblečení. Nakonec vytáhne červené velké triko a černé kraťasy . Odejde do koupelny. Nakonec se seberu a vytáhnu si uplé triko a nějaké rifle. K tomu pásek a převléknu se . Jsem jako vždy rychlejší. Prostě . No je to holka co dodat.
Když konečně vyleze sjedu jí pohledem . Sluší ji to .
Usmeji se na ni a ona mi úsměv oplatí. "Půjdeme?" Zeptám se po asi minutě zbraní ji do očí. Kývne na souhlas a tak se vydáme ze dveří a potom ze schodů.
"Vám to trvalo" zastěžuje si Tom který sedí na gauči. "Prosimtě aby ses neposral " přetočím očima. "Bille slovník " opravi mě mamka které jsem si nevšiml. "Jejda to-jsem nechtěl" Řeknu a radši se jdu obout . Obuju si tenisky. Všimnu si Sofi. Která na sobě už boty měla. "To není fér! Oblékání ti trvá déle než mě. A obut boty to ti trvá chvilku?" Zeptám se nevěřícně. Ona jen mykne rameny a otevře dveře. Zavažu si tkaničky a jdu za ní . Před autem stojí můj otec a zrovna zahazuje nedopalek z cigarety. V autě už sedí Tom. Sedí vepředu takže já se Sofi sedíme v zadu .
Násednem do auta a zapoutáme se .
~~~
Jsme v cukrárně. Po cestě jsme si se Sofi povídali. Jeli jsme asi 10 minut víc ne .
"Já si dám kopeček jahodové a čokoládové" Řekne Tom. "Já taky " Řekne Sofi. " a já si dám čokoládu a vanilku" Řeknu a paní Kývne na souhlas . Nabere každému zmrzlinu a pak nám jí dá. Otec to zaplatí.
Sedneme si ke stolu a jíme.Jsme v půlce zmrzliny. Kromě sofi ta jí má skoro celou ale já s Tomem máme už jeden kopeček slízany. Když to do cukrárny vthrnou nějací lidé. "Hele! Děcka pod stůl " Zařve otec a mě dojde že se bude střílet stáhnu Sofi k zemi . Sedneme si pod stůl a slyšíme jen rány a řev. Sofi se pomalu doplazí ke mě a obejme mě....