2.engagement me!?

65 1 0
                                    

Tohle nevypadá na psa. Ale jakože vůbec ne! Třeba to bude kočička. Nebo papoušek. Ale spíše bych chtěla psa . Ale nechám se překvapit...

____

"Víš asi půl hodiny od tadyma bydlí jeden pan" Řekne otec . Jako že nechápu haloo? Co to je za pičovinu . To je hádanka nebo co?!
"Aha a to jako k nám půjde bydlet nebo co ?" Zeptám se s Ironií v hlase. "Ne ale mají syny. A má jednoho mladšího . No." Ne počkat já to asi chápu. Ten syn umřel. "Upřímnou soustrast "Řeknu a položím otcovy moji ruku na tu jeho .
Ten se na mě jen nechápavě koukne . Matka se začala smát na celé kolo . Takže ne neumřel . Taťka na mě nevěřícně koukne. Asi mu došlo jak jsem to myslela . Jen se přidá k matce. "Dobrý klid klid " Řeknu když už mě ta jejich aféra přestane bavit ." Dobrý chtěl jsem ti říct. No ehm . Vlastně když jsme tě čekali tak oni čekaly dva kluky . No a víš Jak jsme ti domluvili ty zásnuby? " "počky co?! Já o žádný zasnubách nevím! " " neboj ten chlapec je milej. Právě proto zítra dojedu na večeři. " Řekne pro změnu matka . To už se seberu a odejdu do pokoje . Takže mě tu nechcou? Proč? Cojsem udělala. Strčí mě k někomu koho ani neznám. Pche . Šikana prostě šikana. Třísknu s dveřmi od mého pokoje . A sednu si do rošku . Nohy si přitáhnu ke hrudi . A spustím lavinu slz . Takže oni my domluví zásnuby. Když jsem ještě nebyla ani na světě. A řeknou mi to teď! Mohly my to říct dříve. To za prvé a za druhé. Jsem ještě malá. Vždyť jsem ještě dítě!

~~~
Zrovna na sebe oblekam tmavě modré šaty. Které se třpytí . Vlasy mám lehce nakulmovane. A ve vlasech mám tmavě modrou čelenku. Na řasech mám jen řasenku. "Sofi pojď už jsou tu " zavolá na mě má matka . Jen si povzdechnu a otevřu dveře od mého pokoje . Sejdu schody do kuchyně. Kde stojí jeden pan . A dva chlapci . Jeden má dredy a druhéj má černé vlasy. Pak samozřejmě já a matka s otcem . "Zlato tohle je pan Kautliz " Řekne matka a představí mi toho divného pana jako Jackoba . " sofi těší mě " Řeknu sladce i když bych ho nejraději poflusala . "Těší mě sofi. Tohle jsou my synové. Tom a tvůj budoucí manžel Bill. " Řekne a ukáže na dva syny . Ani jeden není můj typ . Ani s jedním bych nebyla kdybych nemusela
Jen se jemně usměju . Všimnu si že Bill má asi stejnou náladu jako já. I když asi nemusí hrát šťastného . "Tom" dojde ke mě kluk s dredy . Nabídne mi jeho ruku . Svojí ruku položím do té jeho. A on mě na tu mou políbí. Jen se usměju. Třeba budou alespoň slušní.

~~~
Je po večeři Bill nemluvil . Jestli mám být s někým jako je on tak to potěš pan buch protože já jsem ukecaná. I když jsem zrovna dnes moc nemluvila. Takže jestli on bude mlčet no tak to ho pošlu k vodě hned .
"Zeptej se ji sám " Řekne Tom svému bratrovi hned po tom co se k němu naklonil. Kouknu na ně a nadzvednu jedno obočí. Tom se jen usměje a Bill si povzdechne . Vstane že židle a na míří si to ke mě. "Můžu se zeptat kde tady jsou záchody?" Zašeptá mi do ucha . Naskočí mi husina jen z jeho hlasu. Jen kývnu a slezu ze židle. On mě celou dobu následuje. Zavedu ho ke dveřím."mam počkat nebo trefiš?" Zeptám se i když je mi jasný že tu zůstanu "Ehm asi můžeš jit"řekne a zaleze na wcko ...

(Ne)milována cizím mužem  //Bill Kaulitz//TH//Kde žijí příběhy. Začni objevovat