. "Samozřejmě že ze začátku to bude horší ale věř mi . S tvojí maminkou jsme to měli stejně a dívej. Máme dva syny . A milujeme se ." Super dopadnu jak můj otec....
______
Bill
Už je to nějaká doba co jsme se se Sofi neviděli. Přesně zítra oslavím. Svoje 12-cté narozeniny. Právě za půl hodiny odjíždíme k Sofi .
Zabalím si jen důležité věci jedeme tam na 2 týdny. V den jejich 13 se stěhuje ke mě. Což je za rok a dva měsíce . Což se zdá jako dlouhá doba ale bude to zachvilku věřte mi. "Máš vše zabalené?" Zeptá se matka . Ani jsem si jí nevšiml. Stojí u mých dvěří a usmívá se na mě. Upřímně sofi mi už chybý . Je to fajn holka.
"Jo asi ano" Řeknu a rozhlednu se po mém pokoji . Matka zamnou přistoupí "ze začátku to bude těžší ale pak se zamilujete a budete šťastný" Řekne a políbí mě do vlasu . "Co když ne . Co když se do mě nezamiluje?" Řeknu a sednu si na postel . "Veř mi Tom to taky neměl lehký a dívej jak si sedli" Řekne matka . No jo ale Tom je alespoň hezkej. Ne že by se mi líbil ale víte jak to myslím. Proste přitahuje holky já jsem co? EMO DEBIL Z WISHE.Po chvilce matka odešla. Rozhlídnu se po pokoji a zjistím že mám vše. "Jedem" vyběhne mi do pokoje bratr . Jen kývnu a poberu kufr a tašku. Bratr má dva kufry a to kvůli kšiltovkám a taky ty jeho hadry zaberou místa.
~~~
Sedíme v autě. Nevím co dělat. Nudím se . Koukám z okna."To bude dobry" Řekne bratr a přátelský mě bouchne do ramene . "Děkuju" Řeknu a on se usměje. "Neděkuj to já ti budu děkovat až . Až se to mezi mnou a Jess vylepší " Řekne. Má ze svou holkou teď nějaké hádky. A já mu něco poradil vypadá to že to asi bude vono. Usměju se.
"Stejně se bojím" Řeknu mu ví o mě vše. No Teda vše ne ale tady tyto důležité věci jako kdo se mi líbí nebo jak to mám s holkama . Prostě tady tyhle věci ví. Ale když o to příjdu tak mu to vážně říkat nebudu . Nejsem debil . Jo takže klid.
"Čeho?" "Co když se jí nelíbilo. No samozřejmě že se jí nelíbim. Strávil jsem u ní na záchodě asi 20 minut jen kvůli tomu že jsem se bál. Když vylezu zjistím že tam je . Co když si myslela že jsem na velký. Víš jaký je to trapas!" Řeknu a pořádně si oddechu. Jen vidím jak se bratr tlemi ." To není vtipný!" Okřiknu ho. " počkej jako fakt?" Zeptá se a vybuchne ve smích. Jen přetočím očima " musí si zvyknout že lidi kadí" Řekne když stlumi jeho smích. Kouknu na něj pohledem který říká *vážně*.
Zase se začne smát. Mám sto chutí mu dát přes hubu . Ale jsem mladší a taky slabší . Neublížil by mi moc ale nemá rád když ho lidi jak to říct. Ponižují. Takže kdybych ho já přepral byl by můj konec . Což nechci . Takže se radši vzdám.
"To dáš. Je to pěkná holka . A taky milá" ušklibne se bratr . Je to prase já vím.
Omlouvám se No. Je prostě takový. Makový. Já bych mohl dělat rými normálně. Bych vyhrál Oskara za nejlepší rým....