🌼2.BÖLÜM🌼

424 10 0
                                    

Mehmet Ağa'nın bağırtısiyla yağmur korkmuştu korka korka aşağı inip Mehmet Ağa'nın önünde durdu.

Mehmet:sen nasıl bir adamın peçeni açmasına izin verirsin!! Sert sesle söylemişti Mehmet Ağa ortalık yangın yerine dönmüş herkes farklı farklı dedikodular çıkmıştı.
Yağmur:b baba yemin ederim benim hiç bir suçum yok abimi beklerken gelip bı anda kolumu tutup ıssız ara sokağa götürüp peçemi açtı.
Mehmet:millet hakkınız da ne diyor haberin var mı? Herkes oturmuş dedikodunuzu yapıyor.
Yağmur sus pus olmuştu bırak demesine rağmen bırakmamıştı uyuz helif diye geçirdi içinden.
Mehmet:bu iş boyle olmaz
Ömer:ya nolucak baba hepsi Yiğit yüzünden kavga çıkarmasaydi kimsenin ruhu duymazdi.
Mehmet:hadi o sana vurdu sen niye bacını hatırlayıp durmadın Ömer Ağa bide ağa olucaksin yine yiğit durmuş bacının hatrina.
Ömer:şimdi de kahraman mi oldu bu helif ne hakla bı kadının peçesini açıyor sinirle söylemişti Mehmet:konuyu hizirla konusucam aşirete dilendi herkes bir şey diyor.
Ömer:konuşsak nolucak baba
Mehmet:nolucak yağmurla yiğit evlenicek başka ne olabilir.
Yağmur:hayır baba ne evliliği hele ki o öküzle laftan anlamazin teki onun yüzünden bu durumdayız nasıl yaptıysa öyle telafi etsin.
Mehmet:aşirete zaten buna bakicak dimi kızım sana seni vericem demedim önce bı konusalim ne karar çıkar belki yiğit haleder.
Yağmurla Ömer başını salamıştı herkes biliyordu öyle kolay kapanmazdi bu konu. Demirayaklar ailecek yemeğe oturup yavaş yavaş yemek yemeye başlamışlardi. Mehmet Ağa yedikten sonra kalkıp odasına çıkmıştı.

Mehmet Hızırı aramıştı bu konuya hemen çözüm bulmasi lazımdı aksi taktirde ölüm emirleri verilirdi yağmuru kaçırarak kurtarirdi ama sonsuza kadar kaçırmak zorunda kalırdı. Yiğit zaten gücüyle bir şekilde kurtulurdu ama Mehmet Ağa'nın hesaba katmadığı bir şey vardı bir peçe iki kişinin kaderi olmuştu.

Hızır çalan telefonla eline telefonun almıştı hazır yiğit yoken tam vaktinde aramıştı Mehmet Ağa aramayı cevaplamisti direk.

Hızır:efm Mehmet
Mehmet:müsait misin Hızır
Hızır:müsaitim
Mehmet:ne için aradığımı tahmin etmişsindir. Oğlun nasıl böyle bir hata yapar.
Hızır:olan olmuş Mehmet konuştum ben Ömer olmasaydı öyle olmazdı kimse görmezdi dedi.
Mehmet:olanların tek sebebi senin oğlun Hızır ne demeye elin kızının yüzünü açıyor.
Hızır:bak Mehmet ben Yiğit hatasız deyil demedim bu işe bı çözüm bulmamız lazım herkesin ağzı açılmış aşiret ağlardı sürekli arayıp bu nasıl rezilik diyip duruyor.
Mehmet:beni de arıyorlar cevap vermiyorum napicaz Hızır ortalık iyice karıştı millet önceden aralarında bir şeyler varmış diye laf edip duruyormus
Hızır:haberim var yiğit biraz ağızlarını kapati yarın aşiret toplantısı var
Mehmet:toplantıdan önce konuşalım baş başa
Hızır:tamam erken gelirsin
Mehmet:tamam
Hızır telefonu kapatıp düşünmeye başladı öyle bir çıkmaza girmişlerdi ki oğlunun yaptığı tek hata ya kendi hayatına sebep olucakti ya da başkasinin hayatina sebep olucakti.

Yiğit son aşiret ağasının telefonun kapattıktan sonra derin nefes aldı kimseye laf anlatamaz olmuştu. Daha yeni fark etmişti nasıl bir çıkmaza girdiklerini başını sivazlayip salona girdi hızırın yanına oturmuştu.

Hızır:Mehmet aradı?
Yiğit:ne dedi?
Hızır:bizim gibi bu işe bir çözüm bulmamız lazım diyor yarın toplantıdan önce burda olucakalar.
Yiğit:baba sanki bı sırı ortaya çıkarmisim gibi bı peçe çıkardım altı üstü kimse yüzünü görmedi zaten
Hızır:sorunda bu yiğit kızın yüzünü gördün bunun sonucu evlilik olur ya kendi hayatına sebep olucaksin ya da başkasinin hayatina sebep olucaksin bunu da geçtim ya derlerse ömerle Esra senle yağmur o zaman napicaksin?
Yiğit:asla baba ömerle Esra ne alaka ben yaptım ben kendim halederim evlensekte ömerle esrayi karıştırmam.
Hızır:zaten Esra yok burda bir şekilde çözeriz.
Yiğit başını salamış kalkıp odasına çıkmıştı.

Yiğit Ağa "TÖRE"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin