🌼8.BÖLÜM🌼~İLK GECE~

336 10 0
                                    

Bu dünya da neyi çok istersen, o senin imtihanıdır..
~Mevlana~
İyi okumlar çiçeklerim..🌼🤍

Yağmur odada yatağın üstünde oturmuş Yiğiti bekliyordu bir yandan da tir tir titriyordu. Kendisine dokunsun istemiyordu korkuyordu bu yüzden derin derin nefes aldı kendi kendine Allah'ım sen bana yardım et diye mirildanir.
Yiğit merdivenleri yavaş yavaş çıktı kapının önüne gelince derin nefes aldı tabi ki yağmur istemeseydi dokunmazdi kimse de bir şey diyemezdi yavaşça kapıyı açar yavaşça yağmur açılan kapıyı görünce direk ayağa kalkar Yiğit odaya girip kapıyı kapatır. Yavaş yavaş yağmura yaklaşır önünde durur yağmur ellerini gelinliğe sürter yerde ki halıyı izler Yiğit cebinden siyah bir kutu çıkartır açar yavaşça.

Yiğit:ne alsam alsam çok düşündüm parmağına boyle bir şey yakışır diye bunu yaptırdım sana özel.
Yağmur yavaşça yüzüğe bakar ardından yiğite.
Yağmur:çok güzelmiş teşekkür ederim.
Yiğit:rica ederim.
Kutuyu kapatıp komedinin üstüne bırakır. Yağmurun duvağını açıp anlini öper geriye çekilir.
Yiğit:duş alıp üstünü değiştir bu gün çok yorulduk.
Yağmur duyduğuyla şaşırmıştı dokunucak diye düşünürken öyle bir şey yapmamıştı.
Yağmur:ş şey olmicak mi?
Yiğit:hayır.
Dolaba yönelir kendine üst çıkartır yağmurda üst alıp banyoyaya girmişti. Yiğit yağmur gelmeden giyinip kutuyu eline alıp yüzüğe bakmıştı ardından yağmurun makyaj masasının üstüne bırakmış kendini de yatağa atmıştı fena yorulmuştu.

Yüzük

Yağmur duş alıp giyinip çıkmıştı şokla yiğite bakmıştı.
Yağmur:burda mı yaticaksin?
Yiğit:evet nerde yatmam mi düşünüyorsun?
Yağmur:yani aynı yatakta.
Yiğit:yatak büyük yağmur yemem seni korkma hadi iyi geceler.
Yiğit arkasını dönüp gözlerini kapatmıştı.
Yağmur da ışığı söndürüp diğer tarafa dönüp gözlerini kapatmıştı ikisi de uykuya dalmıştı.

Ömer eve gelir gelmez direk esraya mesaj atmıştı.
Esra duştan yeni çıkmıştı gelen mesajla telefona bakmıştı.

Ömer:uyudun mu?
Esra:hayir.
Ömer:niye yorulmadan mı bu gün?
Esra:duştan yeni çıktım. Evet yorucu bir gündü.
Ömer:hım Yağmur nasıl?
Esra:kocasının yanında ne bilim ben nasıl.
Ömer:haaa ben Yiğit faktörünü unutum.
Esra:abim yanında deme 😅
Ömer:sus be gülme bacimi aldı zaten.
Esra:iyi yapmış gül gibi yengem oldu diğerleri çekilmez.
Ömer:kim kardeşi tabi ki gül gibi olucak.
Esra:benim uykum geliyor sabah konuşuruz aşırı yorgunum.
Ömer:iyi geceler tatlı rüyalar iyice dinlen.
Esra:iyi geceler tatlı rüyalar tamam dinlenirim.
Esra mesaja kalp atıp telefonu komedinin üstüne bırakıp direkmen yatmıştı sanki kendisi evlenmiş gibi aşırı yorgundu.

Yiğit Ağa "TÖRE"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin