"Bence herkesin hayatında acımasız olmayı öğrendiği bir yer var. Bir şey oluyor ve sen bir daha eski sen olamıyorsun. Herkes sana bencil diyecek ama kimse sana seni bu hale getirdi diye sormayacak."
İyi okumalarr..🌼
Aşk
3 harften ibaret ama duygusu diğer duyguları yok edendi.
Aşk tolstoyunda gibi tüm duygulardan vazgeçişti!
Aşk
Van'da Van gölü
Amed'de (Diyarbakır) 10 gözlü köprü.
Adıyaman da nemrut dağı
Siirt'e delikli taş
Siverek'te Fırat nehri
Bingöl'de yüzen Ada
Demekti.
Yiğite ise yanında yatan dünya güzeli melek karısıydı. Mardini ona cennet kılan yanında yatan kadındı bu yüzden yıllardır Mardin'deydi bu yüzden yıllardır Mardin'in acımasızlığına katlaniyordu. Yağmuru ilk gördüğü zaman kalbi yerinden çıkmıştı. Mardini kendisine cennet kılan bu kadına yenilmişti.
Yağmur yavaş yavaş gözlerini açarken kendisini izleyen kocasıyla karşılaştı.
Yiğit:günaydın cennet kokulum.
Yağmur:günaydın sevgilim.Yağmur aklına gelen dün geceyle dudağını ısırdı anında yanakları alev almıştı başını kocasının göğsüne saklamıştı Yiğit ise gülmüştü bu duruma karısı kendisinden utaniyordu sarılıp saçlarını okşadı.
Yiğit:utanma benden kocanim ben senin.
Yağmur:elimde deyil dün gece aklıma gelince utanıyorum.
Yiğit:daha çok böyle gecelerimiz olucak. Diyip karısının saçlarına öpücük bıraktı.
Yağmur:duş alsam iyi olucak.
Yiğit:ağrın var mı?
Yağmur:çok değil sıcak duş alırsam geçer.
Yiğit:geçmezse söyle.
Yağmur:tamam hadi arkanı dön ben banyoyaya girim.
Yiğit:şimdilik öyle yaparım sen alisina kadar diyip gözlerini kapatıp arkasını döner yağmurda üstüne çarşafı dolayıp banyoyaya girmişti.İki çift hazırlandıktan sonra el ele aşağı inmislerdi kahvaltı masasında Ömer de vardı Hızır çağırmıştı konuşmak için herkes yerine oturup yavaş yavaş kahvaltı yaparken Yiğit sertçe Ömer'e bakıyordu.
Hızır:dün akşam bir şey öğrendik Ömer doğru mu Esra'nın dedikleri?
Ömer:doğru Hızır amca biz esrayla bir birimizi seviyoruz eğer seninde izinin olursa niyetim ciddi ailemi alıp gelip istim.
Hızır:niyetinin ciddi olması beni mutlu etti hafta sonu musaitiz gelin.
Yiğit:yooo deyiliz kim demiş müsait olduğumuzu.
Hızır:benim bilmediğim bir işimiz mi var?
Yiğit:senin belki yok ama ben karımla gezicem.
Hızır:Mardin kaçıyor mu oğlum? Yine gezersin.
Yiğit:Mardin deyil Urfa'ya gidicez.
Ömer:anlıyorum enişte vermek istemiyorsun ama işi uzatiyorsun bende bacimi sana verdim sesim çıkmadı aynı harketi senden de bekliyorum.
Hızır:Ömer haklı isteme işini bitirince alırsın kızımı gidersin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yiğit Ağa "TÖRE"
Ficción GeneralHer şey açılan bir peçeyle başlamıştı. Mardin'in zengin ailesinin tek varisiydi Yiğit yakışıklığıyla kızların aklını alırken öfkesiyle herkesi korkturdu. Yağmur doğduğu günden beri yüzünde bi peçeyle geziyordu sadece gözleri ve saçları beli oluyordu...