Acı

207 4 2
                                    

Beynimin içinde çok şeyler dolanıyordu kalbim acıyordu neden böyle hissetmeye başladım bir anda gözlerim yanıyordu bunalıyordum oda da balkonuna çıktım yine mi yemek vardı neydi bu kaç gündür yorulmuştum gerçekten artık odama girip yatağıma uzandım uyumaya çalıştım yarın yine işim vardı gözlerimi kapatım kendimi karanlığın kollarına bıraktım....

1 ay sonra..
Hastaneden çıktım yine yorucu bir gündü evet tam 1 ay oldu ben azapı görmeyeli tam 1 ay olmuştu yurt dışına gitiğini duymuştum en son  sebepsiz içimde bir his vardı bugün kalbim ağrıyordu eve doğru yola çıktım telefonum çaldı  babam beni kolay kolay aramazdı telefonu açtım "efendim" dedim " kızım " dedi bir anda "noldu baba " dedim "konağa gelme " dedi arkadan silah sesleri geliyordu "noldu baba noluyor orda " dedim bağrarak"merak etme tek ben burdayım iyi ki kardeşini babaneni felan gönderdim gelme dediysem gelme merak etme beni uzaklaş" dedi telefon kapandı noluyor lan dedim arkadaki siyah arabayı yeni fark etmiştim hızlandım oda hızlandı babanemi aradım "kızım nerdesin iyimisin" dedi "ben iyiyim ama arkadan bir araba beni takip ediyor siz iyimisiniz" dedim "iyiyiz biz bunlar babanın düşmanları Azra dikkat et nerdesin sen kızım biz amcanlardayız oraya gel hemen" dedi "gelebilirsem gelicem" dedim telefonu kapatmadım bir anda önüme bı araba çıktı anı firen yaptım firen sesi kulaklarıma işledi silahımı çıkardım karsımdaki adama baktım silahı çıkardı "in arabadan" dedi silahımın tetiğini  çektim "sen kimsin" dedim korkmuş gibi yaparak arbadan yavaş yavaş çıktım silahını hala doğrultmuştu bende silahımı ona doğru  tutum iki kişi olduklarını anladığımda durdum...
Ece den
Eve geldiğimde herkes bizdeydi noluyordu birinin bağırmasıyla içeri girdim "noluyor burda" dedim babanem elinde telefonla biriyle konuşuyordu bir anda "Azra" dedi elinden telefonu aldım "noldu noluyor " dedim telefonu kulağıma tutuğumda duyduğum silah sesi heryerde yankılanmıştı ard arda sıkılan silah sesleri kulağımda durdu babanemin "azraa kınalı kuzum" diye ağlamaya başladı ben olduğum yere çakılı kaldım nerde nerde bu kız noluyordu babamla göz göze geldik "kızım merak etme bulucaz onu " dedi ama yoktu bir ses yoktu bağırdım çağırdım yoktu ağlamak istiyordum "ses ver lan ses ver artık" dedim yoktu ses ufacık bile ses yoktu telefon kapandı şarjı bitmişti oturduğum yerde kaldım saatler geçti hala haber yoktu içeri Uraz amca girdi kolunda sargı vardı "Azra nerde anne" dedi annesine babanem öylece baktı "ses geldi o ses o ses silah sesiydi o ölemez hayır" dedim bağrarak amcam bana baktı "benim kızım ölmedi " dedi sert bir sesle oda inanmıyordu benim gibi ama ne nafileydi ne ses ne başka birşey hiç birşey yoktu....
1 hafta sonra
Yok tu haber arabası bulundu kendi yoktu ağlamaktan çıkmak üzere olan gözlerimle elimdeki silaha baktım bunu yapan yılmazlardı adım kadar emindim dışarı çıktım elim titreye titreye konağın kapısına çıktım Umay la gözlerim umut doldu o bulurdu bulurdu dimi bulmalıydı bana baktı sonra elime giti gözleri "Ece" dedi "ben kuzenimi bulucam" dedim arabama doğru gitim beni tutup elimdeki silahı aldı "kızım sen delirdin mı nereye gidiyorsun arıyorlar Azra yı zaten " dedi "bırak beni sizin aramanızla noluyor ha söylesene " dedim bana baktı "tamam güzelim sakin ol bulucaz biliyorum canın yanıyor ama bı dur bı de seni almasınlar" dedi sarıldı "o benim canım Umay bulun onu ben nefes alamıyorum onsuz lütfen bulun onu ben çok özledim onu " dedim "biliyorum güzelim merak etme azap abim bulucak Azra yı sakin ol" dedi "lütfen bulun onu lütfen" dedim gözlerim kapanmaya başlamıştı bir anda kendimi boşlukta hisetim tek duyduğum umayın sesi "Ecem "....
Azap dan...
Duymamla yola çıktım hala bulamadım bı gıram uyku girmedi gözlerime hala bulamadım "nerde lan bu kız nerde" diye bağırdım Kaan ve baran bana baktı "abi bulucaz sakin ol" dediler "lan ne zaman ne zaman oğlum onun saçının teline zarar verenin canını alırım ben ben ona kıyamazken Ece ne dedi oğlum silah sesleri vardı dedi sonra kız yok arabası var yerde kanlar vardı oğlum napıcam ben " dedim bana şaşırmış gibi baktı ikiside "abi bu kız sana naptı böyle" dedi Kaan "gözlerine bakmayı özledim 1 ay 1 hafta lan 1 ay 1 hafta sırf onu unutmak için yurt dışına çıkma yalanı söyledim onu izledim " dedim sinirden elimdeki bardak parçalandı tam o anda telefonum çaldı baktığımda arayan numaraydı açtım "kızı bu kadar çokmu seviyorsun" dedi "sen kimsin lan " dedim kız sesiydi "sen beni sevmedin canımı yaktın senin de canın yanıcak" dedi kapatı baran bana baktı "kim yaptı lan bunu" dedim sinirden gözlerim dönmüştü resmen "bu numara kiminse buldurun bana " dedim "tamam abi" dedi ordan çıktım konağa gitim konakta amcam vardı kızı ve kendi sadece bana baktılar sinsice gülen Rojda ya baktım "hoş geldin azap" dedi Rojda "abi Rojda abi" dedim amcama baktım "bulamadık başka merak etiğin birşey varmı" dedim annem ve Umay yoktu "Umay ve annem nerde" dedim "korkmazlar konağındalar bize neyse bu olay çok saçma ne güzel o çirkin kızdan kurtulmuş olduk seni vurmuştu o kız  ölmüştür kesin uğraşmaya değmez" dedi sinirlerimin son noktasındaydı "Rojda bu konaktan defol topla eşyalarını birdaha asla adım dahi atma kendi elimle alırım canını " dedim amcam "sakin ol oğlum Rojda sende saçma sapan konuşma kimse gitmiyor bir yere" dedi "amcamsın ama kızın benim birşeyim değil ve bu konaktan defolup gidicek bu konağın ağası benim birdaha bu konakta asla olmicak istersen sende kızınla git ama geri asla gelmeyin " dedim emine ablaya baktım "eşyalarını toplayın Rojda yı gönderin geri geldiğimde burda olmicak kesin emir bu " dedim "peki ağam " dedi ordan çıktım korkmazlar konağına gitim korumalara baktım "ağam" dediler "noluyor burda" dedim "ağam Azra korkmaz" dediler "noldu lan Azra ya" dedim hızla içeri girdim....
Azra dan
Gözlerimi açtığımda nerde olduğumu bile bilmediğim sim siyah bir yerdeyim omzum kollarım bacaklarım canım yanıyordu en son hatırladığım arabanın köşesinde gözlerimin kararmasıydı karşımda gördüğüm insanla gözlerim açıldı "sen kimsin" dedim kız koyu siyah saçlarını savurdu "haha ben mi kimim ben senin korkulu rüyanım ben mira" dedi ona baktım "ne istiyorsun benden nerdeyim ben " dedim
"Sen benim sevdiğim adamı benim elimden aldın bu yüzden benim için senin ölüm zamanın geldi " dedi  "ben kimsenin sevdiğini felan almadım " dedim "azap benim kaç senelik sevdiğim kızım bir anda nerden çıktın sen söylesene kimsin lan sen kim" dedi "ben kimsenin sevdiğini almadım kızım bırak beni" dedim "bırakırım ama sen hisetmezsin yani ölmüş olucaksın benim annem başladığım işi bitirmemi öğreti ahu yıldız tanırmısın " dedi "ahu" dedim kalbim sızladı "bırak lan beni " dedim sinirle elimdeki sıkı olan sert şeyi nasıl kırdığımı bile anlamadım gözlerim dönmüştü bana uzatığı silaha baktım tetiği çekmeden hızla kalkıp silahı bir hareketle elinden aldım silahın üstünde susturucu vardı tetiği çektim tam kalbinden sıktım tam o anda içeri giren koruma "mira hanım babanız" dedi ona da sıktım onu da belindeki silahı aldım ayağım acıyordu galiba burkulmuştu omzum uyuşmuştu ikisini de içeri çektim birinin cöbünden telefonu aldım babanemin numarasını bildiğim için onu aradım açtığında sesi ağlamış gelen Ece vardı "babanem şuan yok buyrun" dedi "Ece benim şimdi beni dinle nerde olduğumu bilmiyorum ama yardıma ihtiyacım var sana bu telefondan atıcam konum bul beni şimdi kapatmam lazım seni seviyorum merak etme iyiyim" dedim telefonu kapatım konumu gönderdim ama telefonun şarjı bitmişti cam gibi yerden baktığımda dışarda 5 koruma vardı bir bismillah çektim köşeye saklandım içeri bir koruma daha girdi onunda kafasına sıktım geriye kaldı 4 yavaş yavaş halletmeye başladım bir ses yaptım ikisi de girdi içeri onları da vurdum geriye kaldı 2 biri "içerde noluyor mira hanım" deyip girdi onu da vurdum sonuncu ya da çıkar çıkmaz kafasına indirdim arbanın anahtarı kesin bu gerizekalıdaydı hızla arabanın anahtarını aldım başım dönüyordu yeni fark etiğim karın başluğumdaki kanı fark etim vurmuşlardı beni hızla arabayı çalıştırdım gaza bastım konağın önüne gelince firene bastım....
Azap dan
"Noluyor lan burda noldu Azra nerde "
Dedim sorum herkesi şaşırtmış gibiydi Umay "abi Azra bize konum atı ama konum gelmedi telefon kapandı konum giti " dedi "ha siktir" dedim Ece "acil gelmeniz gerek kurtarın beni dedi" dedi "lan nerdesin be güzelim nerde " dedim tam dışarı çıktım karşımda zor yürüyen bir Azra vardı karnını tutuyordu yüzü kan içindeydi  "azap" dedi yere yığılacakken tutum "arabayı getirin lan" dedim Azra ya baktım "güzelim aç gözünü aç lan aç gözlerinden mahrum bırakma beni azram güzelim aç gözünü " dedim Umay "abi arabaya bindirelim" dedi kucağıma aldım arabaya koydum kafasını elime aldım "beni bırakma be kadın naptılar sana böyle kim yaptı Azra ses ver Azra" dedim ses yoktu yoktu bunu yapanı öldürücem elimden gelen herşeyi yapıcam acil yazan yeri görünce bı umut yandı içimde Umay Arabayı durdurdu hızla sedye ye yatırdık acil ameliyata aldılar....
2 saat sonra
Hala niye çıkmadı bu kız birşeymi oldu hadi güzelim içimden saydırıyordum Umay Ece ye sarılmış baran naz a Kaan da eylüle Uraz amca bı oraya bı buraya gidiyor elmas hanımı ilk defa böyle görmüştüm gözleri dolmuş kimse görmesin diye köşedeydi derin bir nefes aldım yok duramıyordum yerimde "niye çıkmadı hala " dedim "abi uzun işlem bende de beklediniz " dedi Umay "senin amaleyatını Azra yapmıştı " dedi annem ona baktım bana güç verir gibi omzuma vurdu "anam " dedim bana baktı "oğlum merak etme o güçlü bı kız" dedi "kim yaptı bunu ona" dedi Ece "adamlar gelir birazdan onları almışlardır " dedim "tamam abi" dedi tam o sırada Ahmet geldi "abi mira yıldız ölmüş ölü bulmuşlar hepsini toplam 7 kişi kadınla beraber 8 kişi ölmüş hepsi ama biz yine de aldık mira yıldız da ahu yıldız ve yaman ağa nın kızı" dedi gözlerim Uraz amcaya kaydı "bu işin sonu çıkmaza çıkıyor ama o ikisi öyle bir evlat yetiştirdiği için bedelini kızının gitiği yere giderek ödüyecekler"dedi Uraz amca "bu şerefi ben almak istiyorum" dedim annem bana baktı Uraz amca "oğlum sen dur benim meselem bu" dedi
Gözlerim hala ameleyathane nın kapısındaydı sonunda doktor çıktı Ece nin babası Azra nın amcası direk doktor arkadaşına baktı "iyimi" dedi "bı kere kalbi durdu ama bir anda geri geldi bu yüzden uzun sürdü çok zordu geçmiş olsun ama şuan iyi birazdan odaya alıcaklar " dedi anneme sarıldım "yaşıyor anne o hala benim " dedim "evet oğlum" dedi annem Azra yı yanımızdan götürdüler ama gözleri kapalıydı yüzünde sargılar vardı peşlerinden gitim odanın yanı da durdum Uraz amca bana baktı "annem burda olsaydı onu girdirirdim ama ilk sen gir oğlum" dedi bana baktı "sağol amca" dedim hızla odaya girdim azra'nın elini tutum "iyisin güzelim beni duyuyor musun bilmiyorum ama bana geri geldiğin için teşekkürler seni birdaha asla tek bırakmicam söz veriyorum" dedim elini öptüm "azap " dedi gözlerini açmaya çalışıyordu "burdayım güzelim" dedim "sen rüya değilmiydin sen yurt dışındaydın ne zaman geldin" dedi "burdayım güzelim gitmemiştim yurt dışına" dedim "senin sevdiğin kızı vurduğum için özürdillerim hem seni hem sevdiğin kadını vurdum ama o öldü" dedi "sevdiğim kadın kim Azra" dedim "mira adı annemin diyer eşinden olan kızıymış ben ben bana annelik yapmayan başka birinden olduğu çocuğunu vurdum " dedi gözlerinden akmaya başladı "güzelim ben seni sevdim tek seni sevdim dediğin kızı da tanımıyorum yemin ederim" dedim bana baktı "azap " dedi bir anda gözlerini geri kapatı nefes almakta zorlanıyordu "kendini zorlama iyi ol konuşucaz bunları söz veriyorum" dedim gözlerini kapatı dışarı çıktım kapıdakilere iyi olduğunu uyuyor ben yanında kalıcam geç oldu gidin deyip içeri girdim yanı daki koltuğa oturdum doktor uyumam gerektiğini söyledi istemesemde gözlerimi kapatım....

Ağa Nın Aşkı Mardin'in Değerlisi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin