13 bölüm

111 3 0
                                    


Arkamı döncekken belimden tutup kendine çevirdi bedenini bedenime bastırıp "cidden yapamıyorum kendimi tutamıyorum bütün bedenim seni istiyor" dedi dudaklarıma baktı " ama senin iznin olmadan sana dokunamam" dedi geri çekildi ona öyle baka kaldım donmuştum kendime geldiğimde ayaz gitmişti geceliğimi giyip yatağıma girdim bu adam neden böyleydi banyodan bi türlü çıkamamıştı gözlerimi kapatıp uykuya daldım...
Ayaz dan..
Ona dokunamamak beni öldürücekti onu o kadar çok istiyordum ki ihtimalleri ben bitiriyordu ama o hala azap denen adamı severken ben bunu yapamazdım karımsın benim ama ona onun izni olmadan dokunamazdım duşdan çıkıp aynadaki camdan kendime  baktım neyin var oğlum senin diyen iç sesim azap ın karımı elimden almasına izin veremezdim bunu yapamazdım ona cama bi yumruk geçirdim gözümün önünde parçalanan cam ve etrafa dağılan parçalarını izledim elimi soğuk suyun altına tutum...
Azra dan..
Korkuyla sese uyanmıştım neydi o öyle ayaz hala yokumuydu  hızla ayağa kalktım banyo ya lüzumsuz gibi dalmıştım yarı çıplak ayaz ve yerde parçaları olan aynaya baktım kan mıydı o gözlerimi ovuşturdum "iyimisin" dedim soğuk bir sesle "iyiyim gelme buraya" dedi cam kırıklarını gösterirken elinden akan kanı görünce içim yandı "saçmalama" dedim bodoslama daldım ayağıma batan cam parçasıyla onun yanına varmıştım dip dibeydik şuan banyo Nun sıcak buharıyla daha da sıcak oluştu ortam "nasıl yaptın bunu kendine ya sen" dedim elini tutup ona bakmadan konuşmuştum "oldu bi şekilde hallederim ben" dedi ona baktığımda bana garip bir şekilde bakıyordu "olmaz öyle" dedim "söz dinlemiyeceksin değil mi" dedi ona anlamaz bir şekilde baktım ama koltuk altımdan tutup kaldırdı ardından bacaklarımı beline sarmam için baldırlarım dan tutup bedenini sarmama yardımcı olmuştu "ayaz" dedim "Azra" dedi içeri  geçti ardından beni yatağa bıraktı ayağımın altına baktı "ben sana demedim mi gelme diye niye söz dinlemiyorsun kızım sen" dedi "çünkü seni o halde bırakamazdım bak elin hala kanıyor" dedim "ama deminde ayağının altına cam batı" dedi "olsun" dedim "olsun mu" dedi "evet senden değerli değil ya" dedim ona baktım bana yaklaştı anlıma bir öpücük kondurdu "seni düşünmesi gereken benim beni düşünmesi gereken sen değilsin" dedi "hayır bende seni düşünmem gerek" dedim "niye kızım niye" dedi "öyle gerekli çünkü biz bu yola beraber çıktık ayaz tek sen veya tek ben değil biz biz artık karı kocayız sen belki istemezsin ama resmiyete biz karı ve kocayız" dedim sinirle yataktan kalktım tam ilerleyecekken beni tutup çevirdi "Azra" dedi dibime girerken "ne Azra ne evet istemeyebilirsin evet yüzük takmaya bilirsin ama bari benim yanımda sahte de olsa sevdiğini göster" dedim sinirle gözlerimden bir tane göz yaşı düşmüştü tam o anda "ben seni seviyorum kızım seviyorum hemde deli gibi aşığım ben sana tek göz yaşına dünya yı yakarım ben anlamıyormusun görmüyormusun" dedi uzanıp dudaklarına dudaklarımı bastırdım şaşkınca duruyordu bu yaptığıma bende şaşırsam da geri çekildim kapalı gözleri açıldı "sen beni mi öptün" dedi "evet öptüm" dedim "sen ama bak gerçekten sen benim bu konuşmamdan dolayı öptüysen birdaha bunu" sözünü kestim "ben seni sevdiğim için öptüm ben senden hoşlanmasam seni öpmezdim zaten" dedim bu dediğimle dudaklarıma kapandı önce yavaş sonra hızlı öpüyordu yatağa yatırdı birşey aklına gelmiş gibi geri çekildi "önce bu ayak ve eli sarmamız gerek" dedi gülümsedim haklıydı gidip acil yardım kutusunu getirdi benim ayağımı sardı ardından kendininkini de ben sarmıştım bana baktı "Azra" dedi "Hı" dedim "yorgun musun" dedi "biraz" dedim "o zaman uyumak istersin sen şimdi" dedi "yani uykumdan uyandırdın beni ben zaten uyuyordum" dedim "affedersin sen geri uyu" dedi "sen" dedim "benim işim var biraz sonra gelir uyurum" dedi banyoya doğru giti onu anlamsız izledim bir adım beklemişti ah aptal kafam ya ama onun o adımı atması gerekti üzerine yakışan takımı giymişti bana baktı telefonunu aldı "ben birazdan gelirim sen uyu" dedi ciddi olamazdı dimi olmamalıydı sinirlerim başıma çıkmıştı cevap vermedim oda dan çıkmıştı ciddi sinirden ayağa kalktım balkona gidip oturdum içeri geçip masadaki telefonumu aldım ardından Ece yi aradım "nerdesin" dedim "konakta kuzen de noldu senin bu saate aramak yerine başka şeylerle uğraşman gerekmiyor mu" dedi "Ece beni sinirlendirme" dedim "noldu anlat" dedi "ayaz dışarı çıktı zaten unutma biz sahte bir evlilik yaptık beni almaya gelsene çıkalım dışarı canım sıkkın benim biraz" dedim "ne istersin gelirken" dedi "ne bulursan getir bugün herşey serbest" dedim "tamam geliyorum sen hazırlan" dedi kapattık telefonları üzerime pantolonumu ve badimi geçirdim üstüne deri ceketimi giydim ayakkabımı  giydim saçlarımı düzleyip aynada kendime baktım parfümümü sıktım ve oda dan çıktım aşağı indiğimde Ece aramıştı "geldim dışardayım" dedi "geliyorum" deyip kapatım dışarı çıktığımda korumalar bana baktı "Azra hanım birşey mi istemiştiniz bu saate" dedi "yok istemedim işim var zaten kuzenim bekliyor" dedim "peki efendim" dediler gülümsedim arabaya yürüyüp bindim "sür kuzen nere sakinse oraya" dedim Ece bana şaşırmış gibi bakıyordu ama konuşmadan sürdü telefonum çalmaya başlamıştı baktığımda "arayan ayaz" yazıyordu kapatım telefonu tamamen sessize aldım "şimdi mi aklına geldim" dedim sinirle Ece "noldu lan sana böyle" dedi "abi anlamıyorum ben sorun bende mi ben mi birşeyler yaptım anlamadım" dedim "noldu anlat" dedi baştan sona anlatım "bak tamam anlicam belki ilk adımı benden bekliyordur yada oda başkası vardır anlamıyorum bu saate dışarı çıkıyorsa başka biri vardır oğlum azap da gidip geceleri sevdiği kızın koynuna girmemişmi ben mi yanlış biliyorum benim başıma niye geliyor bu al yarın ben bu adamla Almanya ya gidicem napıcam orda söylesene" dedim  kaçıncı şişeyi içiyordum bilmiyordum bile "Azra sen bu çocuğa aşıkmısın" dedi "ben aşk ne bilmiyorum bir gülüşü var abi çok tatlı bakışları zaten ayrı bir dert konuşması sesi huzur veriyor korkmuyorum onun yanında biliyormusun" dedim gülerek bana baktı telefonuna baktı ardından "anladım Azra" dedi sadece oda anlamıyordu beni kuzenimdi ama anlamıyordu "ben gidiyorum" dedim o telefonla konuşurken bana baktı "nereye" dedi "ben seni anlamıyorum" dedim sesi uğultu gibi geliyordu gözlerim kararmıştı....

Ağa Nın Aşkı Mardin'in Değerlisi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin