Хэдэн цагийн дараа бүрэнхий боллоо. Боа Ханкок голын усанд ганцаараа амарч байх бөгөөд тэрээр биеэ цэвэрлэж байв. Мэдээжийн хэрэг, тэр голын эргийн ойролцоох гүехэн хэсэгт байх аж. Тэрээр урсгал усанд бараг бүрэн орсон ба зөвхөн түүний мөрөн дээрээс оройн агаар мэдрэгдэнэ.
"(*Санаа алдах.) Би яах хэрэгтэй вэ?"
Түүний нүүрэнд санаа зовсон шинж төрх байлаа.
Түрүүхэн Ханкок, Лүффи хоёр түүхий эд цуглуулж, унтах газар барихаар явж байв. Лүффи мод бэлтгэхийн тулд моднуудыг унагах бөгөөд Ханкок олс болгон ашиглаж болох бүх зүйлийг хайж байв.
"Рэйли надад овоохой барихыг зааж өгсөн. Тэр Шинэ ертөнцөд юу ч тохиолдож болно, намайг аль болох амьд үлдэх ур чадвар цуглуулах хэрэгтэй гэж хэлсэн."
Лүффи Ханкоктой хамт усан үзмийн ороонго ашиглан модны хэсгүүдийг бэхэлж байхдаа ийнхүү хэлэв.
"Чи мэднэ дээ, Хаки үнэхээр тохиромжтой. Би гараа Хакигаар бүрхээд алх болгон ашиглаж чадна."
"За, энэ бол үүнийг ашиглаж болох нэг арга юм."
Ханкок Лүффиг үргэлжлүүлэн хоргодох байр барихыг ажиглав.
"Лүффи, чи ихэвчлэн шөнө хаана унтдаг вэ?"
"Хм? Хаана ч зүгээр байдаг. Намайг бага байхад өвөө маань ширэнгэн ой руу шидэж байсан юм. Үүнээс болж би хаана ч унтаж чаддаг болсон."
"Дэд адмирал Гарп, ийм зүйл хийсэн гэж үү?"
"Тийм ээ, өвөө үнэхээр хатуу байсан шүү."
гэж Лүффи дурсах сэтгэлээр инээмсэглэн хэлэв.
"Ойлголоо. Хэцүү байсан байх..."
"Тийм ээ. Гэхдээ энэ нь намайг илүү хүчирхэг болгосон. Тэгэхээр бүх зүйл зүгээр байна."
Ойролцоогоор 30 минутын дараа Лүффи "овоохой"-г хийж дуусгав.
"Болчихлоо. Гэхдээ энэ чамд хангалттай юу, Ханкок? Би чамайг гүнж юмуу ямар нэгэн зүйл гэж хэлэх гэсэн юм, зөв үү?"
"Т-Тиймээ. Энэ хангалттай."
Ханкок гайхсан харцаар барилга руу харав.
Лүффигийн барьсан зүйл маш том байсан тул овоохой гэхээсээ хоёр давхар бүхээг гэж нэрлэсэн нь дээр. Богинохон хугацаанд ийм юм барьсан гэхэд итгэхэд бэрх байлаа.
"Э-Энэ бол бидний Х-Хайрын бүхээг...."
Энэ нэршил нь түүний санаанд хамгийн түрүүнд орж ирсэн зүйл юм.
YOU ARE READING
Island For Two || ONE PIECE
Fiksi PenggemarРэйли Лүффиг арал дээр бэлтгэл хийлгэхээр долоо хоногийн хугацаанд түүнийг ганцааранг нь орхив. Боа Ханкок энэ боломжийг ашиглан Лүффигийн төрсөн өдрөөр очихоор зорино. Тэдний арал дээрх хамтдаа байх үеийн долоо хоногийн үйл явдлуудыг сонирхоцгооё. ...