Gerçekten istiyor muyum? Düşünmek, sonu olmayan bir canavar mı? Kalbim acıyor sensiz vakitleri düşündüğüm o aptal zaman döngülerinde.
Yine dışarı çıktım ve seninle gezdiğimiz o yerleri tek tek ve yavaşça yürüdüm sanki deja vu yaşıyormuşum gibi. Yine düşündüm ve anladım gerçekliği, neden zorundaydım ki?
Kendimde değilmişim gibi hissediyorum. Çünkü sadece seninleyken kendim gibi hissediyordum. Kelimeler bile acı verici, değil mi sevgilim? Baksana eğer şimdi konuşsaydık "konuşuyoruz" derdik. Ama yalnız başıma cevaplıyorum kendimi ve "konuşuyorduk" cevabı ile yüzleşiyorum.
Değil mi Sunoo? Cevap versene bana, artık konuşmuyorsun. Küstün mü? Darıldın mı bana?
Çok mu kırdım seni? Neden bana beni bir canavarmışım gibi düşündürüyorsun?Eskileri daha fazla açmak istemiyorum, sonuçta cevap vermiyorsun ve yalnız başıma konuşuyorum bu karanlık yerde.
Nasılsın desem sana, duyar mısın beni?
Kalbini kırsam bile affeder misin tekrar beni?
Düşündürme lütfen artık. Kahroluyorum sensiz bir zalimmişim gibi.Ah sevgilim biricik Sunoo'm, seni çok seviyordum. Bana bakan masum gözlerin, sarı saçların, o güzel gülüşün ve inanılmaz dudakların.
Şimdi ise boş bir duvar ile bakışıyorum Sunoo. Yalnızlık ile baş başa ama değil bu yalnızlık artık umurumda. Alışmış gibiyim, sonuçta hepsi benim hatam değil mi?
Üzülüyorum aslında ama hissetmiyor gibiyim.
Sensiz olan ve seni incittiğim zamanlar için özür dilesem tekrar gelir misin yanıma? Kahroluyorum, lanet olsun yaptığım bu aptal hatalara.Sunoo; sadece seni istiyordum, çok mu gittim ileri?
Yaptığım yanlışsa lütfen affet beni. Her özelliğinle sevmiştim seni.Geceler saliseler gibi, gündüzler bir okyanus gibi. Sensiz geçirdiğim o günler tekrar yok etmeye başlıyor beni. Kendi ellerimle belirlesem kaderi mi çok mu mantıksız?
Artık bana bir şeyler söyle Sunoo, yoruldum beklemekten.
~Riki
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Still Monster ~Sunki
Fanfiction"Korkuyorum Sunoo. Sensiz bütün gecelerden. Eminim ki, tamamıyla dağılacağım. Huzursuzum."