8.

89 16 2
                                    

Sunoo çok kötü hissediyordu. Günlerdir hiçbir şey yememiş ve içmemişti. Düşünüyordu sadece.

"Ben ne yaptım? Çok mu ileri gittim? Hepsi benim yüzümden mi? Riki ne demek istiyordu? İntikam alacağım derken neyden bahsediyordu? Kafam çok karışık, biraz uyumak istiyorum."

Sunoo başını yastığa koydu ve uyumaya çalıştı. Ama her şey ona Riki ile olan günlerini hatırlatıyordu. Birkaç gün önce bu yatakta bu yerde Riki ile birlikte uyuyordu. Ama şimdi o yok, sonsuza kadar mı bilmiyor. Ama öyle düşünüyor. Uyumaktan vazgeçip evin içinde gezinmeye başladı. Günlerdir Sunghoon gelmiyordu yanına. Çok daha yalnız kalmıştı.

Acaba Riki haklı mıydı? Sunghoon aralarını bozup olaylardan sıyrılmış mıydı? Belki Sunghoon da üzülmüştür Sunoo'ya, o yüzden olabilir mi?
Sunoo derin düşüncelere dalmıştı yine ama kapısı çaldı.

"Sunoo benim, içeri geliyorum."

"Gel Sunghoon."

"Ya Sunoo yeter artık üzme kendini, ayrıca değmeyen bir insana fazla değer veriyorsun."

"Hayır Sunghoon buna dayanabilirim ben. Evet onun için de üzülüyorum ama korkuyorum."

"Neden korkuyorsun Sunoo?"

"Riki bana bizden intikam alacağını söyledi. Sonunda ne kadar yalvarsam bile affetmeyeceğini söyledi."

"Sunoo onun için endişelenme. Sana bir şey yapmaz. Emin ol ve güven bana."

"Peki öyle düşünmeye çalışırım."

"Şimdi gidiyorum. Sakın ağlama bir daha. Üzülme de, beni her zaman arayabilirsin."

"Tamam Sunghoon. Çok teşekkür ederim."

Sunghoon Sunoo'nun gözyaşlarını elleri ile sildikten sonra evden ayrıldı. Ve kendi evine gitti.
Sonrasında ise yüzünde bir sırıtış ifadesi ile kendini koltuğa bıraktı.

"Ben ne kadar mükemmel bir insanım. Her şey benim elimde şu an."

Riki×Sunoo

Riki
Şimdi onun kollarında mı ağlıyorsun?
Yazıklar olsun sana.
Pişmanım diyorsun ama hala bana oyun
oynuyorsun.

Sunoo
Ne saçmalıyorsun Riki?
Sadece bana destek olmaya çalıştı.
En azından beni düşünüyor, senin gibi
yarı yolda bırakmadı.

Riki
Demek eski zamanlarımızı hemen unuttun
Sunoo.
Senin hakkında yanılmamışım.
Sevgi umurunda değil senin.
Amacın sadece gönül eğlendirmek.

Sunoo
Eski zamanları unutmadım Riki.
Unutamam zaten. Ama neden böyle
yapıyorsun?/
Konuşmak istemiyorum Riki.

Riki
Bende meraklı değilim seninle konuşmaya.
Ancak pişman olacaksın.

Still Monster ~SunkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin