Riki Sunoo'yu hastaneden alıp eve götürmüştü. Sunghoon da oradan evine geçmişti.
"Sunoo biraz daha iyisin değil mi?"
"Evet Riki çok iyiyim merak etme. Hatta ayağa kalkıp dans bile ederim."
"Bak sen miniğime."
"Tabii ne sandın sen beni?"
"Hiiç."
"Sunghoon nerede? En son beni hastaneye getirmiş galiba."
"Evet seni Sunghoon getirmiş. O gün beni aramış ve mesaj atmışsın. Ama görmemişim. Çok özür dilerim."
"Hayır sorun yok sevgilim. Zaten müsait olsan görürdün mesajımı. Bu yüzden kendini kötü hissetme."
☆☆☆
Sunoo artık çok daha iyiydi. Hiçbir şeyi kalmamıştı. Riki onun sürekli yanındaydı. Sunoo'nun tam iyileştiğini görünce Riki rahatlamış ve evine gitmişti.
"Sunoo iyi misin?"
"Evet Sunghoon çok iyiyim. Ya sen?"
"Bende iyiyim. Sadece seni sormak için aramıştım."
"Anladım. Teşekkür ederim. Ha bu arada beni o gün hastaneye sen getirmişsin onun için de çok teşekkürler."
"Rica ederim. Her zaman yanındayım."
"Kendine dikkat et."
"Sen de Sunoo."
Üç gün sonra
Sunoo evde otururken kapısı çaldı. Gelen Sunghoon'du. Kapıyı açtı ve onu içeri davet etti. Biraz konuşmaya başladılar ve sohbete daldılar. Sonrasında Riki geldi ve sohbete o da dahil oldu.
"Yine berabersiniz bakıyorum da."
"Evet öyle Rikiciğim."
Üçlü tayfa tam 2 saat boyunca sohbet ediyordu. Keyifliydi aslında ama Sunghoon'un yanlış bir şey söylemesi ile her şey dağıldı.
"Riki sence de Sunoo çok güzel gülmüyor mu? Bence dudakları ve gözleri bir uyum içinde."
Bunu duyan Riki sinirlenmişti ama göstermemeye çalıştı.
"Evet benim sevgilim öyledir. Artık dağılmanın sırası gelmedi mi? Saat geç olmuş zaten."
"Evet Riki çok haklısın. Öyleyse ben gideyim. Size iyi akşamlar."
Sunghoon bunları söyledikten sonra Sunoo ile sarıldı ve Riki ile de el sıkışıp gitti.
"Sunoo sence de fazla ileri gitmiyor mu?"
"Hayır canım ne alaka? Normal işte çocuk."
"Olabilir."
Riki bugün sevgilisinin yanında kalmaya karar vermişti. Ama biraz kötü düşünüyordu. Sanki Sunoo kendinden soğumuş gibi hissediyordu.
"Sunoo hadi uyuyalım. Uykum geldi."
"Olur. Ben de onu söyleyecektim."
Riki Sunoo uykuya dalınca telefonlarına gelen bildirimleri gördü. Ve kimden geldiğini merak etti. Bildirimler Sunghoon'dan geliyordu. Mesajlar kısmına girdi ve yazışmaları okudu. Yazışmaları görmesi ile şok geçirmişti.
Mesajlarda Sunoo ve Sunghoon'un aşk konuşmaları vardı. Riki inanmamıştı ama gözünün önünde kanıtlarla duruyordu. O an Sunoo'yu uyandırmadan kapıyı kilitleyip dışarı çıktı. Riki'nin koşarak evden çıktığını gören Sunghoon zaferine ulaşmış gibi seviniyordu.
☆☆☆
Sunoo
Riki neden gittin bana haber vermeden?Riki
Sunoo neden bunu bana yaptın?
Gözüme bakarak bana yalan söyledin.
Sunghoon'la birlikte olmuşsun. Dün gece mesajlarınızı gördüm. Lütfen konuşmayalım.Sunoo
Hayır ne saçmalıyorsun Riki?
Anlamadım.
Riki
Sunghoonla olan konuşmalarınıza bakarsan anlarsın ne demek istediğimi.Sunoo
Riki ne saçmalıyorsun?
Gel ve kontrol et telefonumu.
Bekliyorum.Görüldü.
Riki Sunoo'nun yanına gelmişti ve gelir gelmez telefonu eline aldı.
"Hayır ama ben görmüştüm. Gerçekten. Sildin mi yoksa mesajları?"
"Riki ne saçmalıyorsun?"
"Çabuk Sunghoon'u çağır."
"Tamam Riki. Bekle sadece."
Sunoo Sunghoon'u çağırdı ve eve gelir gelmez Riki elinden Sunghoon'un telefonunu aldı. Kontrol etti ama hiçbir şey bulamadı.
"Sunoo görmüştüm. Gerçekten."
"Riki bana güvenmiyor musun?"
"Hayır öyle de-"
"Bir daha düşünerek ve anlayarak kabul et gerçeği. Ayrıca Sunghoon'dan da özür dile. Öyle bir şey ile nasıl suçlarsın onu?"
"Sunoo-"
"Özür dile."
"Özür dilerim Sunghoon. Galiba yanlış gördüm."
"Hayır sorun değil Riki. Olabilir öyle şeyler."
Riki evden sinirli bir şekilde çıktı. Bunun Sunghoon'un yaptığı bir oyun olduğunu biliyordu ve Sunoo'ya kanıtlayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Still Monster ~Sunki
Fanfiction"Korkuyorum Sunoo. Sensiz bütün gecelerden. Eminim ki, tamamıyla dağılacağım. Huzursuzum."