Sunoo Sunghoon'un evine geçti ve içeri girdiğinde masanın hazır olduğunu gördü.
"Masayı bile hazırlamışsın Sunghoon. Keşke onu birlikte yapsaydık."
"Hayır olur mu öyle şey? Seni ben davet ettim sonuçta. Benim yapmam gerekiyor bunları."
"Eh sen öyle diyorsan."
İkili yemeğe oturdu ve sohbet etmeye başladılar.
"Sunoo sevgilin rahatsız olmaz değil mi?"
"Hayır hayır. O öyle birisi değildir."
"Çok şanslısın o zaman."
"Övünmek istemem ama öyleyimdir."
Kahkaha içinde konuşmaya devam ettiler. Kahvaltı bittikten sonra birlikte masayı topladılar. Sonrasında Sunoo artık izin istedi Sunghoondan gitmek için.
"Biraz daha kalsaydın Sunoo sohbet ederdik."
"Yok sağol ya ben gideyim artık. Teşekkür ederim her şey için."
"Rica ederim Sunoo."
Sunghoon kapıya kadar ona eşlik etmişti. Sunoo ayakkabılarını giyip eve doğru yürüdü. Sunghoon arkasından kapıyı kapatmıştı. Eve geldiğinde kapının açık olduğunu görüp panik yaptı. İçeri girdi ve Riki'nin koltukta sinirli bir şekilde oturduğunu gördü.
"Riki, burada ne yapıyorsun?"
"Hiç, sevgilimin yanına gelmiştim ama o başkaları ile zaman geçiriyordu."
"Riki yanlış anladın gerçekten. Her şeyi açıklayabilirim."
"Sunoo kapa çeneni, seni dinlemek istemiyorum."
"Riki lütfen. Sadece bana mesaj atmıştı. Kahvaltı yapmak için. Bende kırmamak için kabul ettim ve yemek yedik. Olay bu."
"Sunoo ciddi misin? Ben her şeyi yanlış anlamışım. Özür dilerim."
"Hayır sorun yok. Sadece beni korkuttun, yanlış bir şey yaptım diye düşündüm. Suç bende. Seni arayacaktım ama o saatte uyuduğunu düşündüm ve vazgeçtim. En azından mesaj atsam her şey daha normal olabilirdi."
"Asıl ben abarttım. Hata bende."
"Bence bu havayı artık bozabiliriz. Değil mi Riki?"
"Evet bence de. Ee ne konuştunuz bakalım Sunhoon ile?"
"Hiç öyle havadan sudan."
"Anladım. Bir dahakine bende kahvaltı yaparız o zaman Sunoo."
"İşte buna evet derim."
☆☆☆
"Sunoo hadi bekliyorum sizi kahvaltıya. Sunghoon'a da söyle. Gelin birlikte."
"Oo sevgilim kahvaltı hazırlamış bizi de çağırmış."
"Ee ne sandın miniğim."
Sunoo Sunghoon'u da çağırıp birlikte Riki'nin evine doğru yürüdüler.
"Hoşgeldiniz."
"Hoşbulduk Riki. Yemeğe çağırdığın için teşekkürler."
"Rica ederim Sunghoon."
"Ee nasılsınız görüşmeyeli?"
"Ben çok iyiyim minik Sunoo'm. Asıl soruyu Sunghoon'a sormalıyız bence."
"Evet evet. Sen nasılsın Sunghoon?"
"İyiyim teşekkürler."
Bol bol sohbet ettiler ve eğlendiler. Sonrasında ise masayı toparlayıp dağıldılar. Riki onları eve bırakmayı teklif etti ve eve doğru yürüdüler. Nihayetinde varmışlardı eve. Sunghoon kendi evine Sunoo kendi evine gitti. Riki de onları bıraktıktan sonra sevgilisine teşekkür edip. Ayrıldı.
Sunoo evde yalnız kalmıştı. Üzerinde bir halsizlik olduğunu düşünüyordu ve uzanmaya karar verdi. Uykuya dalmıştı. Uyandığında başı çok ağrıyordu ve ateşi vardı. Ayağa kalkacak hali yoktu. Bu yüzden hemen telefonuna sarıldı. Riki'yi aradı ama açmadı. Mesaj attı fakat ona da cevap vermedi.
Sonrasında aklına Sunghoon'u aramak geldi.
"Sunghoon, müsait misin?"
"Evet Sunoo. Bir sorun mu var?"
"Çok kötü hissediyorum, ateşim var hareket edemiyorum. Riki'yi aradım-"
"Daha fazla devam etme geliyorum."
Sunghoon hemen Sunoo'nun evine gitti ve kapıyı açtı. Sunoo kanepede uzanmış yatıyordu baygın gibi. Hemen onu kollarına aldı ve arabaya götürdü. Ateşi vardı ve bilinci kapalıydı. Hastaneye vardıklarında Sunoo'yu acil servis ünitesine aldılar.
Sunghoon Riki'yi aradığında nihayet cevap vermişti."Riki çabuk gel Sunoo rahatsızlandı. Şu an hastanedeyiz. Konum atıyorum."
"Ne? Sunoo mu? İyi mi neredesiniz?"
Riki hastaneye vardı ve Sunghoon'un yanına geçti.
"Sunoo'nun nesi var Sunghoon?"
"Bende bilmiyorum eve varmıştım, oturuyordum. Sunoo beni aradı çok kötüyüm yardım et diye. Seni aradığını ve mesaj attığını da söyledi. Ama ulaşamadığı için beni aramış. Ben de hastaneye getirdim ve seni aradım."
"Anladım."
Doktor odadan çıktı ve durumunu söyledi Sunoo'nun.
"Acil bir durum yok sadece grip olmuş. Ateşinin yükselmesi normal şimdi çok daha iyi. Birazdan taburcu olur."
"Teşekkür ederiz doktor hanım."
"Rica ederim. Tekrar geçmiş olsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Still Monster ~Sunki
Fanfiction"Korkuyorum Sunoo. Sensiz bütün gecelerden. Eminim ki, tamamıyla dağılacağım. Huzursuzum."