3.

116 17 0
                                    

"Bugün ne yapalım Sunoo, planın var mı?"

"Aklımda belirli bir yer yok ama kütüphaneye gitsek  olur mu?"

"Çok güzel olur. Sen istiyorsan her yere giderim seninle miniğim. Hazırlan o zaman bekliyorum seni."

"Ben hazırım zaten, hatta kapıda bekliyorum."

"Oo sevgilim hazırmış yani. Hemen geliyorum miniğim."

Riki ayakkabısını giyip hemen dışarı çıktı ve koşa koşa Sunoo'nun yanına geldi.

"Riki senden gözlerimi alamıyorum. Çok yakışıklı olmuşsun."

"Biliyor musun? Aynı duyguları paylaşıyoruz Sunoo. Sende en az benim kadar mükemmelsin."

İltifatlarına yol boyu devam eden ikili nihayet kütüphaneye varmıştı. İçeri girdiler, girmeleri ile birlikte Sunoo kendini kitapların içinde kaybetmişti. Riki ise her hangi bir masaya oturup Sunoo'sunu izlemeye başladı.

"Sunoo çok tatlısın."

Sunoo eline aldığı kitaplar ile Riki'nin yanına geldi.
Kitaplar klasik türdendi. Sunoo çok severdi.

"Sunoo'cuğum bu kitaplar neyi anlatıyor?"

"Öncelikle elimde gördüğün bu kitabın adı 'Uğultulu Tepeler'. Birbirine çok bağlı iki kişinin şiirsel aşkını konu ediniyor. Diğeri ise 'Madam Bovary'. Bu kitap bir doktor ile evlenen Madam Bovary'in tutku arayışı."

"Vay be benim sevgilim ne kadarda kültürlüymüş. Çok şanslıyım seni bulduğum için."

Sunoo bunları duyunca kıpkırmızı olmuş ve elleri ile yüzünü kapatmıştı.

"Sende okursan sende öyle olursun Rikiciğim. Her neyse konuyu kapatalım. Biraz da kendinden bahset ben konuşuyorum sabahtan beri."

"Senin olan bir yerde benden bahsetmemize gerek bile yok miniğim. O güzel gözlerini ve dudaklarını seyretmek istiyorum. Konuşmana gerek bile yok. Seni sabaha kadar izlerim."

"Öyle söyleme ama Riki. Gerçekten utancımdan yerin dibine giriyorum."

"Ya sen utanınca ne kadar da tatlı oluyorsun. Seni her saniye böyle görmek için bütün zerremi verebilirim."

Riki söylediklerinden sonra Sunoo'ya daha fazla yaklaştı ve ellerini miniğinin saçlarında gezdirmeye başladı.

"Riki öyle yapma, çeker misin ellerini saçımdan?"

"Neden çekmemi istiyorsun ellerimi? Rahatsız mı ediyorum seni?"

"Hayır alakası yok. Sadece etrafta fazla insan var. O yüzden yapmamanı söyledim."

"Peki, sen öyle diyorsan öyle olsun."

Riki bunu söyledikten sonra dudaklarını büzüp kollarını birbirine kenetledi.

"Ya Riki öyle yapma ama, pişman oluyorum sonra.
Neyse tamam izin veriyorum saçlarıma dokunabilirsin."

Riki memnun bir şekilde Sunoo'ya döndü ve ona sarıldı. Sonrasında Sunoo başını Riki'nin omzuna koyup gözlerini bir süreliğine kapattı.

"Uykusu mu geldi miniğimin?"

"Hayır sadece gözlerimi kapattım. Artık gidelim mi Riki? Biraz geç oldu."

"Tamam hadi gidelim."

Riki ve Sunoo kol kola zıplayarak eve doğru gittiler.
Yine aynı yaşananlar Riki Sunoo'yu evine bıraktı ve yola koyuldu.

Riki
İyi geceler miniğim, tatlı rüyalar.

23.18

Sunoo
Sana da iyi geceler Rikiciğim.

23.19

Still Monster ~SunkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin