ÖNSÖZ

106 37 45
                                    

Merhaba. Bu benim ilk kurgum değil fakat yayınlayacağım ilk kitabım bu yüzden hem heyecanlı hem endişe içerisindeyim umarım severek beğenerek okursunuz.

Biraz kendimi tanıtayım ben Şüheda Bozarslan 14 yaşındayım yaşımı küçük bulabilirsiniz sizi anlıyorum fakat siz yaşıma değilde kurguma bakın lütfen.

Ben kitap okumaktan nefret eden biriydim asla kitapın kapağını bile açmazdım bu ön yargıyı kırmam'da yardımcı olan tüm yazarlara ve YouTube'den takip ettiğim tüm okurlara burdan başta Beyza Alkoç, Aslı Arslan,Emre gül,Adora Yağmur,Sena Nur Işık ve Emine Tavuz. Aklıma gelmeyen fakat yardımı dokunan herkese çok teşekkür ediyorum.

Bu kurgudan çok ümitliyim umarım beğenirsiniz. Bu kurgu lise cinayeti temalı fakat benim dokunuşlarımla yani sıkılıcağınızı düşünmüyorum. Çünkü sadece cinayetle ilgili değil arkadaşlık başlarda günlük hayat gibi şeylerde olduğu için beyeniceğinizi umuyorum.Umarım tutar çünkü ben çok hevesliyim eyer sevilirse ilerde bişeyler yapmayı düşünüyorum.

Açıkçası ben pek romantik kitaplar sevmem ve okumam bu yüzden romantik sahneleri yazarken birazcık zorlanıcam ama elimden geleni yapacğıama emin ola bilirsiniz.

Umarım severek beğenerek okursunuz ve düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın ki bende ona göre yol alayım

Önsözü pek uzatmayacağım çünkü siz
sıkmak istemiyorum. Kendinize iyi bakın kitaplarla kalın...

=)...

LİSE-LİSTE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin