Sık Sorulan Sorular (S.S.S)

76 15 1
                                    

Selamm

Bu bölümde Vol 2 boyunca sıkça sorulan sorulara değineceğim. Asıl kurallar geçen bölümde yer alıyor lakin ek durumlar ya duyuru kısmında ya da Vol 1'in tozlu sayfalarında...

Bu sebeple ulaşımı kolay olsun diye bir S.S.S bölümü yazıyorum.

Künye bırakırken aşağıda yer alan durumları da göz önünde bulundurmayı unutmayın ❤

Künye bırakırken aşağıda yer alan durumları da göz önünde bulundurmayı unutmayın ❤

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Değerlendirme için en az kaç bölüm gerekiyor?

Orta-uzun bölümler için minimum 3, kısa bölümler içinse minimum 5 bölüm şartım var.

Hikayeye giriş ve değerlendirmenin sürekliliği için en az bu sayılarda bölüm olmasını rica ediyorum. Bazen "orta" için 4 bölüm de okuyorum. (Bölümlerden biri diğerlerine göre kısa ise)

Not: Yarı texting için de geçerli.

Eğer yeterli sayıda bölüm olup olmadığından emin değilseniz künyenizden ayrı bir yorumda sorabilirsiniz

Not: Texting olan kitaplarda bölümler kısa ise 8, orta-uzun ise 5 bölüm şartım var. Bu sadece bahsedilen bölümleri komple texting olanlar için geçerli.

Başka bir yazarın kitabı için başvuru yapabilir miyim?

Hayır, sadece kitabın olduğu hesaptan başvuru alıyorum. Vol 1'de böyle bir durum vardı ama bir süre sonra türlü sıkıntılar ortaya çıktı.

Kitabın yazarına böyle bir proje olduğundan bahsedebilirsiniz; o da uygun görürse künyeyi doldurur, şartları yapar.

Yönlendirenin hesabını da eleştiri bölümünün başına etiketlerim.

Aynı anda birden fazla kitap ile başvuru yapabilir miyim?

Hayır, sadece bir kurgu alıyorum. Ama bu, aynı yazarın başka bir kitabını değerlendirmeyeceğim anlamına gelmiyor.

Aynı yazarın başka bir kurgusunu değerlendirmek için önce en az 1 aylık bir süre tutuyorum. Eğer süre tamamsa yeni kitapta özellikle dil bilgisinde değindiğim durumlardaki özene bakıyorum. (Sadece dil bilgisi olarak değil, özellikle dil bilgisi olarak)

(Gelişim açısından değerlendirme işe yaramış mı anlamında yapıyorum bunu. Aynı hataları yine sıklıkla görmek, doğal olarak diğer eleştirinin pek işe yaramadığını düşündürtüyor)

Eğer bu iki durum da sağlanmışsa elbette başka bir kitabı daha değerlendirmek isterim ✨

Not: Künye kabul edilirse oy şartı başka bir hesaptan yapılabilir. Ek bir hesabınız yoksa belirtirsiniz, ona göre bir oy şartı söylerim. (Sayı yine aynı olur)

📝"Lotus Kitap" olarak seçtiklerim için O.İ bölüm hazırlıkları sınavlarım nedeniyle gecikebiliyor. Ama merak etmeyin, unutmam ❤

Ayrıca yazın bu kategori kapsamında birkaç projem daha olacak. Spoilerı kaçmasın şimdi 🙃

Yeni durumlar ortaya çıkarsa güncelleme yapacağım. Şimdilik bu kadar.

İlginiz ve desteğiniz için çok teşekkür ederim ❤


Boş Sayfa | Vol 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin