,,Joooooo. Já jsem to říkal. Říkal jsem to. Remusi dlužíš mi deset galeonů." Sirius hulákal na celou společenskou místnost.
Teď už neposlouchali jenom jejich kamarádi ale všichni v místnosti nastražili uši, aby slyšeli proč Sirius, tak strašně huláká.
Když totiž James a Lily přišli do společenské místnosti, tak už na první pohled bylo jasné, že Lily souhlasila. Možná to bylo tím, že se James usmíval, jako měsíček na hnoji. A nebo možná tím, že Lily vypadala šťastně.
Takže nikoho ani nepřekvapilo, že Sirius začal hulákat, jako na lesy, aniž by ti dva něco řekli.
A teď tam stáli všichni a koukali se na Siriuse, jak huláká. A nejen oni ale celá společenská místnost. Nejvíce v šoku byla však Lily, která nevěřícně stála a koukala na Siriuse.
Než stačil Sirius zase začít hulákat, tak Lily si docela nahlas zamumlala ,,K čemu jsem se to zase upsala" a to by nebylo její štěstí, kdyby to neslyšel právě Sirius Black. Což zapříčinilo ještě větší výbuch jeho hyperaktivity a kreativity.
,,Chceš slyšet Evantsová k čemu si se to uvrtala, tak já ti to mile rád řeknu. Nejdřív půjdeš s Dvanácterákem na to nejlepší rande tvého života, dokonce tohle rande bude to nejlepší v celém vesmíru. Samozřejmě jenom kvůli tomu, že tam bude Jamesova maličkost. Další bod vašeho vztahu bude ten, že spolu budete chodit, protože se do Dvanácteráka neskonale zamiluješ. Potom až spolu docukrujete ty sladké řeči na začátku vztahu, které každý z nás bude muset přežít, tak se s námi konečně budeš bavit víc což znamená, že budeš mít alespoň jeden školní trest za týden. Potom co se na nás všechny naštveš, že tě taháme do všech školních trestů tě James pozve na tvoje druhé nezapomenutelné rande života, aby si se na nás nezlobila. A pak, konečně vyjdeme všichni školu a dáme všechny zkoušky. Teda doufám. Uplyne, tak rok a James se odhodlá tě požádat o ruku a bude to zase to nejkrásnější co si viděla.A já budu tu svatbu organizovat. Ikdyž to bude teda fuška, takže kdyby mi někdo chtěl pomoct, tak se nebráním. A potom budete mít spoustu malých Potterů, kteří budou taky tak ignorovat školní řád, jako my." Sirius skončil svůj dlouhý monolog a pořádně se nadechnul.
Několik vteřin bylo naprosté ticho a potom se ze všech stran rozezněl potlesk a pískot. Kate dokonce na Siriuse zařvala ,,Neboj Siriusi tu svatbu začneme plánovat už teď, kdyby náhodou už chtěli na to přidat do pedálů." Po tomhle prohlášení se celá společenská místnost rozesmála tedy až na Lily, která vypadala ještě vykoleněji než předtím.
,,Ale Evansová nedělej, že by se ti takový dokonalý život nelíbil" usmíval se na ní Sirius. V tom se Lily vzpamatovala a postavila se přímo před něj ,,Ty buď rád Blacku že jsem tě ještě neproměnila na ropuchu." A odkráčela do ložnice.
Sirius je pokrčil rameny ,,Stejně už dva týdny říká že to udělá, takže jsem jí asi přirostl k srdci." Nevypadal nijak vykolojený její poznámkou, protože na tyhle výhružky byl zvyklý zvláště od Lily. ,,A teď se jde pít kamaráde na oslavu tvého vítěztví." Objal Jamese kolem ramen a odkráčel si to s ním do ložnice a za ním Remus s Peterem. Holky se taky vydali do svých ložnic a zbytek síně se zase uklidnil a vrátil na předchozí místa.
Čus dneska zase kratší kapitola. A promiňte že jsem nepsala ale měla jsem starosti s přijímačkama však to znáte.
PS Omlouvám se za případné chyby
Vaše Pobertka 🤪
ČTEŠ
Jily- Příběh o lásce🧡🤎
RomanceJames který se snaží o rudovlásku už sedmí rok a Lily která se snaží už to pobertovské pako odradit ale pořád nic. Co se stane ? Zamiluje se rudovláska do Jamese ? Nebo to James vzdá? A nebo se do toho přimíchají jejich kamarádi? To se dozvíte jenom...