James s Lily sletěli dolů a mířili zpátky do hradu. Celou dobu spolu neprohodili ani slovo. Pak se jejich cesty rozdělili , Lily mířila na večeři a James se šel převlíknout. Lily celou cestu do velké síně přemýšlela nad tím co se mezi nimi stalo. Bylo to tak kouzelné tohle Lily ještě nikdy necítila, vždycky se jí líbil nějaký kluk ale tohle bylo něco jiného.
Když přišla do velké síně a pohledem hledala své kamarády ale ještě je nestihla ani najít a slyšela obrovský výbuch smíchu od nebelvírského stolu. Zamžourala tím směrem, samozřejmě jí nepřekvapilo když viděla svoje kamarády. Zamířila k nim ale pak se zastavila uprostřed cesty , protože viděla jak si to k nim žene Mcgonagalová. To už se tam jenom postavila a zkřížila ruce u prsou. Viděla jak k nim Mcgonagalová míří. Když k nim přišla tak jim začala vysvětlovat že jestli ještě jednou uslyší takovej hluk že až si jí nepřejou. Lily se divila že to docela dobře slyšela, ikdyž byla tak daleko. Profesorka odešla zpátky k učitelskému stolu a Lily se vydala za svými kamarády.
,, Vy prostě musíte dělat bordel na celej hrad?!" Ptala se Lily když přistoupila ke stolu. Sirius se zakuckal a když pochvilce zase normálně dýchal podíval se na ní ,, Evansová to mě musíš takhle děsit, už jsem si myslel, že se Mcgonagalová vrátila nás podruhé seřvat" vyhnul naní vyčítaví pohled. Lily si jen založila ruce u prsou ,, Vypadám snad jak Mcgonagalová?" vrhla na něj pohled který říkal ,rozmysli si co s tebe vypadne'. Sirius se chvilku zamyslel a nakonec z něj vypadlo ,,Jo ale jseš mladší a máš zrzavé vlasy "
Je nám snad každému jasné ,že všichni se začali hned smát. Jenom Lily tam stála jako opařená. Hned jak se vzpamatovala tak na něj vypálila. ,,Blacku ty máš jediný štěstí, že nechci mít malér ,jinak už by tě vezli na ošeřovnu jako žábu nebo něco stejně nechutného jako jsi ty". Touhle větou rozpoutala smích nejen svých kamarádů ale i ostatních okolo.
Najednou se vedle Lily objevil James ,,Co jse to tady děje?" Lily vedle něj trochu nadskočila ,,Pane bože Jamesi nemůžeš se nejdřív ohlásit, než se tady objevíš jako duch." Všichni se začali zase smát ,,To bych mohl ale to by nebyla taková zábava." přišel k Lily a opřel se o její rameno ,,A teď znova co se to tady děje?" Podíval se na Lily ta na chvíli ztuhla, ale chtěla si udržet důstojnost, tak Jamesovu ruku ze sebe setřásla ,, Tak zaprvé nejsem opěradlo a za druhé tvůj kamarád je debil" Jamesem projel malý úsměv ,, Promiň ale ty jsi tak roztomile malá že mně to nedalo." uchechtnul se a vysloužil si ránu do žeber od Lily ,,Dnešní hlídku nepřežiju" s těmihle slovy si sedla vedle Kate a dala se do jídla. James si zase šel sednout vedle Siriuse.
Když všichni dojedli, vydali se do věže. Po cestě Sirius Jamesovi vysvětloval co jse stalo předtím než přišel. Na večeři totiž nechtěli riskovat že je Mcgonagalová znovu přijde seřvat a nebo hůř že dostanou školní trest. A udělali dobře protože se James pocelou dobu jenom smál.
Dorazili do věže ta James na Lily jen křiknul ,,Těším se na hlídku má milá malá Evansová" a co nejrychleji zmizel na schodech do klučích pokojů. Lily zakroutila očima ,,Jako malý dítě" řekla kamarádkám. Ty se jenom zasmáli a šli do pokoje. Tam každá dělala něco jiného Kate si šla do vany, Mandy dělala úkol z přeměňování, Suzan si něco čmárala do sešitu a Lily si četla knihu. Najednou Kate vyšla z koupelny sedla si na postel s turbanem na hlavě ,,Lily víš jak rozmilí bylo, když jse o tebe James opřel, málem jsem se roztekla." řekla najednou a Lily odtrhla svoje oči od knihy a namítla ,,Co bylo roztomilího na tom že řekl že jsem malá?!" Kate se nemusela rozmýšlet ,,To bylo na tom to nejroztomilejší a navíc jsi malá" to Lily trochu naštvalo moc dobře věděla že má Kate pravdu ale nedokázala si to přiznat. Z jejich kamarádek byla druhá nejmenší, první totiž byla Mandy která byla, asi o pět centimetrů nižší jak ona. Najednou se ozvala Mandy ,,Hele nemusíš si dělat srandu z nás malých lidí my zato nemůžeme. A ty taky nejsi moc vysoká ale roztomilí to bylo to máš pravdu" začala se usmívat. Kate byla nejvyšší z holek ale jenom o pár centimetrů a stejněsi z nich furt utahovala .
Suzan konečně zvedla hlavu od papíru ,,Jo bylo to mega roztomilí a proto jsem vás nakreslila " Lily ztuhla a Suzan jí podala obrázek. Lily překvapilo jak živé to bylo udělali jse jí z toho motýlky v břiše a usmála se nad tím opravdu to bylo roztomilé. Než si stačila pořádně prohlídnout, tak už jí to vytrhla z ruky Kate, aby se na to podívala. ,,Nevěděla jsem že umíš tak dobře kreslit" řekla překvapeně Lily a podívala jse na Suzan ,,Občas si něco načmárám" usmála se ,,Tak to je něco víc než načmárání. Já bych si to v životě nezapamatovala" namítla Kate ,,Mám fotografickou paměť" usmívala se Suzan ještě víc.
Holky po půl hodině hašteření kam ten obrázek pověsí. Lily sice protestovala ale bylo to tři proti jedné, takže neměla na vybranou. Nakonec Mandy našla nějaký rámeček ve svém kufru, tak obrázek dali tam a na Lilyin noční stolek protože tam přece dává největší smysl.
Lily už se chystala na hlídku s Jamesem. Nevěděla co má cítit jestli má být naštvaná, nadšená nebo obojí. Aspoň že s ním nebude muset mluvit když každý půjde na jinou stranu.
Sešla dolů do společenské místnosti a tam už stál James, koukal se do ohně a vypadal, že nad něčím přemýšlel. Lily si ho chvilku prohlížela, ale pak zatřepala hlavou a rozhodla se k němu po pojít. Lily ušla sotva dva kroky a James se už na ní ohlédl. Podíval se na ní a usmál se, Lily cítila, lehké mravenčení po zádech, ale taky se na něj usmála, rozešla se k východu.
,,Tak co Evansová už se těšíš na hlídku" poškleboval se na Lily ona jenom zakroutila očima ,,Ano, moc se těším, až půjdu sama po chodbě a bude tam ticho" zastavila se a koukla Jamese který na ni házel nechápavý pohled ,,Já myslel že primusové chodí po hradě společně" Lily samozřejmě věděla že má pravdu ale dnes už Jamese bylo trochu moc minimálně na ní.
,,Jo to je sice pravda ale projdeme rychleji hrad" snažila se vymyslet co nejvíc přesvědčivou odpověď, když ale vzhlédla k Jamesovi, tak ten se na ni šklebil a to věděla že je zle. ,,Evansová zapomněla si, že poznám, že lžeš, takže půjdu s tebou, jestli chceš nebo ne" přiblížil se k ní tak blízko že nachvilku zadržela dech. Chvilku se takhle na sebe koukali, až se James s pošklebným výrazem odtáhl.
,,Ale ale Evansová se nám červená" usmíval se od ucha uchu Lily se vzpamatovala ,,To není pravda Pottere úbec se nečervenám" rychlím krokem se vydala na hlídku. James jí samozřejmě následoval a u toho se furt křenil tož Lily dost vytáčelo. Měla ho chuť proměnit v žábu a ta chuť se jí každou minutu zvětšovala.
,,Tak kam půjdeme jako první kapitánko Evansová" provokoval James a šel vedle Lily která už zuřila ,,Co třeba na astronomickou věž, abych tě z ní mohla schodit" odsekla mu Lily a zrychlila krok. James zrychlil taky a nedal pokoj ,,Evansová zpomal jen jsem se zeptal" Lily trochu zpomalila.
Uběhli dvě hodiny a Lily s Jamesem se trochu usmířili, James přestal provokováním a Lily se trochu uklidnila . Celou dobu si povídali o všem možném, Lily smála příhodám co se stali Pobertů. Jamesovi jse líbilo, jak se Lily směje, prohlížel jsi jí každou chvíli, když se nedívala.
Teď už stáli ve společenské místnosti a James dopovídal historku, jak ve třetím ročníku že Siriusem obarvili paní Norisovou na duhovo. Lily jse snažila tváři strašné naštvaně ale nevydržela to a vyprskla. Pak se na sebe podívali a oba dva si popřáli dobrou noc. Oba dva když usínání mysleli na toho druhého. Lily že to byla nejlepší hlídka kterou kdy zažila a James že tuhle dívku si vybral správně.
Já vím kapitola dlouho nebyla ale ono ale nemá snad za to se už omlouvat. Buďte rádi že je. A dokonce mi to vyšlo na svatého Valentýna takže takový dárek odemě, když jste nic nedostali a jste sami jako já. Doufám že se vám tahle kapitola líbila a budu ráda za komentář a nějakou tu hvězdu.
PS Omlouvám se za případné chyby
Vaše Pobertka
ČTEŠ
Jily- Příběh o lásce🧡🤎
RomanceJames který se snaží o rudovlásku už sedmí rok a Lily která se snaží už to pobertovské pako odradit ale pořád nic. Co se stane ? Zamiluje se rudovláska do Jamese ? Nebo to James vzdá? A nebo se do toho přimíchají jejich kamarádi? To se dozvíte jenom...