Ráno s Jamesem a Siriusem

129 7 1
                                    



Bylo 10 hodin ráno a brýlatý chlapec ležel na posteli a myslel na rudovlasou dívku, kterou miloval 7 let a která ho taky 7 let odmítá. A nad tímhle přemýšlel než se jeho kamarád, který je v Bradavicích znám jako Cassanova ,probudil.

,,Hele ty Jamesi že ty myslíš zase na Evansnovou" řekl černovlasý chlapec a podíval se na Jamese.

,,Jo Siriusi. Jak si to poznal?"
,,No jsem tvůj nejlepší kamarád poznám když na ní myslíš. A taky když na ní myslíš tak se lehce červenáš" řek chlapec a podíval se na Jamese co mu na to řekne.

,,Nene to není pravda" vystřelil James.
,,Já se nikdy nečervenám" a vypnul hruď a postavil se před Siriuse.

,,Ale červenáš kámo, vždycky když na ní myslíš" rozesmál se Sirius ale než se stačil podívat na svého kamaráda tak už po něm letěl polštář a tak začala polštářová bitva.

Na konec skončili se smíchem a vakející se oba dva na zemi.

Brýlatý se zeptal. ,,A opravdu se červenám když myslím na Evansnovou?"
Sirius odpověděl. ,,Ano kámo opravdu měl by si s najít jinou holku pokračoval."

,,O tom jsme už mluvili já nikoho jiného než Evansnovou nechci a nikdy chtít nebudu" řekl chlapec. Sirius si odechl a řekl to narovinu,, Ale víš že je to poslední rok" řekl potichu.
,,Ano vím Siriusi a proto se musím snažit ještě víc řekl rozhodně."

  Sirius na něj chvilku koukal a pak řekl ,,Tak dobře brácho tebe asi fakt nepřesvědčím."    ,,To ne" řekl brýlatý chlapec.

,,Nejsem si udělat něco k snídani?" Zeptal se černovlasý chlapec.
,,Tak jo taky mám hlad" řekl James.

Sešli dolů a viděli že Jamesovy rodiče budou asi dávno v práci. Tak si vytáhli něco z lednice a posadili se ke stolu a začali si povídat.


Doufám že i tahle trochu delší kapitola se vám líbila a že jste si ji užili budu ráda za komentář a mějte se hezky.

PS

Omlouvám se za případné chyby

Vaše Pobertka 😘

Jily- Příběh o lásce🧡🤎Kde žijí příběhy. Začni objevovat