Nástupiště 9¾

104 6 0
                                    

,,Lily vstávej, jinak přijdeme pozdě''
Řekla Lilylina matka, aby Lily probudila.

Lily se se zvedla z postele a než se stačila rozkoukat, tak vystřelila z pokoje a šla do koupelny se vysprchovat , učesala si vlasy do francouzského copu a vyčistila si  zuby .

Pak šla do pokoje a oblékla si svoje oblíbené zelené šaty.
(viz obrázek)

Pak do ruky vzala kabelku a kufr a sešla schody dolů

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pak do ruky vzala kabelku a kufr a sešla schody dolů.
Když vešla do kuchyně tak cítila že se dělají vafle už se na ně moc těšila, položila kufry u dveří .
,,Dobré ráno '' Řekla a sedla si ke stolu.
A při čekání na snídani přemýšlela jaký asi bude první den. Jaký asi bude být primuskou a kdo bude Primus?
Měla tolik otázek už se těšila až se jí všechny z odpoví.

Najednou mamka před ní dala vafle se šlehačkou a s jahodami takže je docela logické že přestala přemýšlet a pustila se do jídla.

Když bylo po jídle tak se už všichni chystali aby mohli jet . Petunie zůstala doma už sestru nechtěla ani vidět.
Lily to sice mrzelo ale už si na to zvykla.

Na nástupiště přijeli o 15 minut dřív než měl vlak vyjet aby si Lily vybrala sobě a svým kamarádkám místo.
Rozloučila se před nástupištěm s rodiči a Řekla jim že jim bude často psát přes svoji sovu Annie.

Zamával jim nadechla se a pak se rozběhla a byla na nástupišti.

A co neviděla Poberty všechny čtyři.
,,To snad ne'' zaúpjela .
Remus je vpohodě ten by jí nikdy neudal Potterovy a Black ten by to udělal i s divadlem. Rudovláska se snažila najít nějaké místo kam by se mohla schovat ale bylo pozdě Potter si to k ní štrádoval i se svojí partičkou. Rudovláska by nejraději utekla ale neměla kam utéct ale na druhou stranu si říkala že může pozdravit Remuse a poptat se jaké měl prázdniny a hlavně setřít úspěšně Pottera.

Lily se nadechla a vydechla a už se koukala co zase vyvede Potter.

,,Jé čau Evansová co prázdniny víš že si nám zkrásněla " zakoulila jsem očima a řekla jsem ,,Pottere nech si ty blbé kecy  a dej ruce pryč "řekla jsem.

A šla jsem obejmout Remuse. A to pobertovské pako řeklo ze psím pohledem ,,A mě neobejmeš?"
,,Pottere já jsem ráda když jsem odtebe minimálně 10 m takže dotknout se tebe je moje noční můra" odvětila jsem.
A Black se začal chechtat tak jsem si řekla že ho setřu taky.
,,Ty se moc nesměj Blacku u tebe to platí taky" řekla jsem a byla jsem na sebe pyšná že sem je oba dva střela.
Tentokrát Black ztichnul a viděla jsem jak se Remus pousmál a Petr se asi začne smíchem dusit.

,,Tak co prázdniny Remusi?" Zeptala jsem se. ,,Jo docela i šly až na pár vyjímek" řekl. Lily samozřejmě věděla o jeho chlupaté tajemství takže to pochopila.

Najednou Lily slyšela známé hlasy svých kamarádek které se zrovna něčemu smáli.

Když si všimli rudovlásky tak všechny začali vřešťet radostí a padli jsi do velkého obětí. Byly šťastné že se zase vidí.

Kluci na ně hleděli jako kdyby spadli z Marsu. Zbylé holky kluky pozdravili a pak se vydali do vlaku si najít kupé.


Děkuji že jste si přečetli tuhle kapitolu a doufám že se vám líbila.
Budu ráda když tu zanecháte komentář.

PS
Omlouvám se za případné chyby

Vaše Pobertka🤪

Jily- Příběh o lásce🧡🤎Kde žijí příběhy. Začni objevovat