Kde je Lily

63 4 1
                                    

   Bylo úterý ráno a Lily se neobjevila na snídani.  Jak asi že jo když byla  v lese s  vyvrtnutým kotníkem. Ale její kamarádky a Poberti si o ní dělali starosti a Kate u stolu vrhala vražedné pohledy.

  ,,Kde může být od včerejška jsem jí neviděla" řekla Mandy a koukala se všude po Velké síňi ale Lily nikde nebyla.

,,Sedneme si k Pobertům , třeba nám jí pomohou hledat a nebo ji někde viděli?" zeptala se pomalu Suzan Kate

,,Dobře ale držte mě, jinak toho idiota zabiju" řekla naštvaně Kate a už si to mířili k Pobertům.

Holky si sedly k Pobertům a všichni na ně koukali jako kdyby spadli z Marsu protože se spolu většinou nebavili a když se bavili tak se navzájem uráželi ale teď museli najít Lily takže na urážky nebyl čas.

,,Odvčerejška jsme neviděli Lily nezahlédli jste ji náhodou? " Zeptala se Suzan a poočku sledovala Kate aby něco nevyvedla.

,,Vy jste ji stále nešli,tak to je problém my jsme ji taky neviděli a to nás James tahal po celém hradě" řekl starostlivě Remus a koukl se na Jamese který dlouhá vidličkou do jídla a vypadal strašně prvinile.

,,Jo ještě teď mě bolí nohy " řekl vyčítavě  Sirius na Jamesovu osobu .

,,Měli by jsme to říct McGonagalové že jí nemůžeme najít " navrhla Mandy a čekala na reakci ostatních. ,, Jo Mandy má pravdu " řekl Remus a usmál se na ni a Mandy uhla pohledem protože byla celá červená.

,,Tak dobře řekneme to Mcgonagalové" a s tím se všechny holky zvedli a šli k profesorskému stolu a všechno jí řekli.  Když jí to dopověděli, tak se paní profesorka se zvedla a šla s dívkami k Pobertům aby se je zeptala na pár otázek. A pak jim řekla že se jí budou snažit najít a jesli si vzpomenou na nějaké místo tak ať jí to přijdou říct.

James byl celý den zamlklí, což uněj nebývá zvykem , celou dobu přemýšlel kde by tak mohla Lily být . Protože už se blížil večer a Lily pořád nikdo nenašel a všichni si už dělali velké starosti. Až když byli na večeři, kde si k nim sedli zse holky ,tak Jamese napadlo že sice prohlédli hrad ale neprohledali zapovězený les. Když si to James uvědomil tak rychle vyskočil a běžel pryč a nezastavil se ani tehdy kdy na něj Sirius a Remus křičeli.


,,Co mu v tý palici zase přeskočilo" rozčiloval se Sirius.

,,Ale prosimtě pak nám to vysvětlí" uklidňoval ho Remus

,,Jo je to Potter je mu vždycky přeskočí v palici " řekla otráveně Kate







Doufám že se vám tahle kapitola líbila a budu ráda za komentář .

PS:omlouvám se za případné chyby

Vaše Pobertka 🤪

Jily- Příběh o lásce🧡🤎Kde žijí příběhy. Začni objevovat