Ošetřovna

63 4 0
                                    

Poberti a holky čekali před ošetřovnou asi půl hodiny než Madam Pomfreyová pustila dovnitř. Tam ležela Lily ale když je viděla tak se posadila. Madam Pomfreyová je nechala v klidu si povídat a odešla do pracovny když za sebou základna dveře Lily hnedka promluvila.

,,A můžete mi konečně říct co se stalo ?" Řekla trochu unaveně. Holky jí všechno řekli a když se dostali komu že jí zachránil Potter tak je Lily prstem zastavila a podívala se na něj a řekla ,, Je to pravda?" Zeptala se a James jenom nejistě pokýval hlavou na souhlas a čekal nějakou narážku.

V Lily se teďka odehrával vnitřní boj sice na jednu stranu jí urazil a ona skončila v lese ale taky to byla její blbost tam běžet a on jí zachránil.  Nakonec se těžce nadechla a zvedla se s postele sice málem spadla na zem ale Kate jí chytla a stihla jí přitom vynadat co to dělá. Když se ale Lily rozešla k Jamesovy tak všichni utichli, když byla u něj tak ho pevně objala a do ucha mu zašeptala ,,Děkuju Jamesi". Takhle v obětí byli asi minutu. Pak se Lily těžce odšourala spátky všichni na ní koukali jestli se nezbláznila. James vypadl jako omámený a červenal se a koukal na Lily.Sedla si na postel a Kate jí dala ruku na čelo aby zjitila jestli nemá horečku.

,,Co to prosimtě děláš?" řekla se smíchem rudovláska. ,, Měřím ti teplotu protože Lily Evansová kterou jsem znala předtím tak by Jamese Pottera nikdy neobjala, maximálně by mu dala facku" řekla Kate.

,,Jestli chceš tak se zvednu a dám mu ještě facku tu jsi taky zaslouží ikdyž míň jak to objetí" zakřenila se Lily. ,,Tak dobře tohle je ta Lily co znám" zasmála se Kate.

Najednou jako by se Sirius probudil a uvědomil si co se stalo a zařval přes celou ošetřovnu ,,BRÁCHO JÁ MYSLEL ŽE SE TOHO ALE EVANSOVÁ TĚ ZAČÍNÁ MÍT RÁDA" teď už i James se probudil z transu vykuleně na něj koukal.

Remus k němu přišel a dal mu ruku na rameno a řekl ,,Klidni to Tichošlápku jinak nás Pomfreyová vyhodí" teď už ale namítla něco i Lily ,,Ano Blacku klidni hormon , jenom jsem Pottera objala to hned neznamená že jsem se do něj zamilovala" řekla a zdvihla prst.

,,Ale ale naše Evansová si nedokáže přiznat že je tady do Dvanácteráka zamilovaná" řekl sladce Black ale Lily se samozřejmě nedala ,,Sklapni Blacku ještě nejsem tak neschopná abych tě nedokázala proměnit v žábu" řekla.

Teď už se smáli všichni až na Siriuse který se na ni koukal jak na vraha. Ale Lily se jenom usmívala a pochvilce když utichlo chechtání tak řekla ,,A teď mi řekněte kolik jsem propásla učení" .

Takhle si povídali až do večeře než je Madam Pomfreyová v vyhodila. Rozloučili se s Lily a vyrazili na večeři.

Když seděli u stolu tak začala konverzace na téma Lily a James ve které se bavili o tom jak ho Lily objala a nebo konverzace o tom jak byla Lily vysílená a kdy se uzdraví a o tomhle spekulovali až do nebelvírské koleje kde si sedli a povídali dál. Bylo docela divné jak si rozuměli a to se celou tu dobu nesnášeli. Až do půlnoci hráli různé hry flašku,řachavého Petra a šachy pak se rozhodli že půjdou spát a všichni usínáli s dobrým pocitem že tenhle den se docela i vydařil.




Doufám že se vám tahle kapitola líbila a budu ráda za komentář a ani jsem nečekala že vydám dvě kapitoly za den ale stalo se.

PS Omlouvám za případné chyby

Vaše Pobertka 🤪



Jily- Příběh o lásce🧡🤎Kde žijí příběhy. Začni objevovat