Pov: Lieke
Ik zit samen met Maaike en Raoul op de bank, het is inmiddels 2 weken na dat ik haar in de keuken vond. Vandaag moet ze ook haar stageverslag in leveren dus die is ze aan het maken op haar laptop. Na wat er is gebeurd hebben we therapie geregeld, waardoor het nu al stukken beter gaat. Vanavond hebben Maaike, Rosan en Kelsey schoolfeest dus komen die hier zo alvast en eten ze mee. "Ik ge ff eten koken." zegt Raoul terwijl hij opstaat. Ik knik. "Moet ik helpen?" vraagt Maaike. Ik lach even, je merkt echt dat het alweer beter gaat. "Jahoor." zegt Raoul en samen lopen ze de keuken in. Niet veel later staan ze samen hamburgers te bakken.
Pov: Rosan
Rond 5 uur lopen Kelsey en ik richting de voordeur van het huis van Maaike. Kelsey drukt op de bel en zodra de deur open gaat ruiken we de geur van hamburgers al. Gillend van blijdschap ren ik naar binnen. "IEIEIIEIEIEIE MAAIKE IK HEB ZOOOO GOED NIEUWS!!!! CHARLES EN SAM ZIJN VANAVOND OOK OP HET SCHOOLFEEST!!!!" schreeuw ik nog net voordat ik een hand voor mijn mond voel. "Niet iedereen hoeft dat te weten!" lacht Maaike terwijl ze me langzaam weer loslaat. "Wat hoeft niet iedereen te weten?" lacht Lieke. En met een rood hoofd gaat Maaike aan de keukentafel zitten. "Sam is Maaike haar vriendje na vanavond!" lach ik. "Ja en jij gaat bekkenin de bosjes met Charles!" lacht Maaike terwijl Raoul en Lieke de pannen op tafel zetten. Na het eten trekken we allemaal een feestelijke outfit aan en vertrekken we naar het feest.
Eenmaal aangekomen zien we Charles en Sam op de parkeerplaats staan, al snel zien ze ons ook en komen ze op ons afgelopen. Kelsey loopt naar binnen met Max, want dat is haar vriendje. De hele avond staan we te feesten met Sam en Charles en aan het einde van de avond hebben we zelfs gezoend!
Pov: Maaike (6 jaar later)
Ik zit samen met Sam op mijn bed, in mijn kamer. Langzaam droom ik weg, nadenkend over hoe ik me 6 jaar geleden voelde en hoe het uiteindelijk toch allemaal goed is gekomen. En hoe ik inmiddels al klaar ben met school en een rijbewijs heb gehaald. Wat ben ik blij dat het 6 jaar geleden niet klaar was en ik hier nu zit, samen met mijn vriendje, knuffelend op mijn bed. Langzaam val ik in slaap, blij dat alles goed is gekomen. :)
|| Oke, dit verwachten jullie waarschijnlijk niet omdat het heel abrupt is maar dit is t einde van dit boek. Maar mijn ideeën voor dit boek zijn gewoon op. Er komt binnenkort wel een nieuw boek op maar die ga ik eerst helemaal afschrijven. Tot dan!!! :) ||
JE LEEST
One Person Can Change Everything
FanfictionHallo ik ben Maaike de Graaf. Ik ben 12 en zit nu in de eerste. Ik woon sinds 2 jaar met mijn ouders (Raoul de Graaf en Lieke Scheurs) in ons huis in Bussum daarvoor woonde ik met De rest van de bankzitters en hun vriendinnen (charlotte en jamie) en...