"Top kolundaki kanlı bölgeyi diğer eliylw kapatarak kanı durdurmaya çalışıyordu. Tabii o sürede Mew çoktan onu vücudundan bağlamıştı."
Mew: Beni yeterince sinirlendirdin. Şimdi burada uslu uslu otur ve akan kanının tadını çıkar.
"Mew onu sakladığı odanın kapısını kilitleyerek alt kata inmişti. Top'ın kolunu kestiği sırada kan onun da üstüne sıçramış, ellerine bulaşmıştı."
Mew: Hay sikeyim!
"Mew üstünü temizlemeye çalışrken bir anda kapı çaldı. Bunun üzerine Mew daha da sinirlenmişti."
Mew: Hay gene ne var amına koyayım bu kim şimdi?
Mew: kapıyı açar Siktir git!
Ray: Hey Mew, şuanda olmaz. Bak sana kimi getirdim.
Sand: Ah, merhaba.. Ben Sand.
Mew: Hıh, bu o barda altına almak istediğin herif değil miydi?
Sand: Ne dediniz?
Ray: Mew kes sesini! Sand bu benim en yakın arkadaşım Mew.
Mew: Bak Ray şuan değil, meşgulüm.
Ray: O kadar yol geldik! Biraz oturalım gideceğiz işte.
"İçeriye geçerken Sand Mew'un üstündeki kanları fark etmişti. Gömleği siyah olduğu için çok belli olmuyordu ama anlaşılabilirdi."
Mew: Neye bakıyorsun? Üstümde bir şey mi var?
Sand: Ah, hayır. Gömleğinizin desenlerini çok beğendim.
"Mew ikisini de içeri davet ettiğinde Sand girdiği anda etrafı incelemeye başlamıştı. Kapının hemen yanındaki merdivenler Sand'in dikkatini çekmişti. Merdivende kırmızı lekeler vardı. Sand bunun kan olduğunu anlayabiliyordu ve henüz kırmızı olduğu için yeni olduğunu düşünmüştü. Merdivenlerden yukarı baktığında ise damla damla her basamakta kan görmek mümkündü. Mew bir şeylerin ters gittiğini fark etmişti."
Mew: Ne bekliyorsunuz? İçeri geçin artık.
Sand: Ah, P'Mew! Üst katta ne var acaba?
Mew: Kullanmadığım eşyaları koymak için depo olarak kullanıyorum.
Sand: Hm, anladım.
"Sand ve Ray içeri geçtikten sonra Mew merdivenlere bakmıştı. Kan çok net bir şekilde görülüyordu. Yapabileceği tek şey fark etmemiş olmasını dilemekti."
"İçeriye oturmaya geçtikleri zaman tavandan vurma sesleri geliyordu. Mew sinir ve panikten deliye dönmüştü ama kendini tutması gerekirdi. 3 yıldır yaptığı bu fantezisini Ray dahil kimse bilmiyordu."
Sand: Üst kattan ses geliyor sanki?
Mew: Hayır, komşum yine tadilat yapıyordur. Her ay borularını değiştiriyor. Onun sesini duymuşsundur sen.
Sand: Ah, ben yanlış anlamışım o zaman.
"Bir süre oturduktan sonra Sand ve Ray gitmek için kalkmışlardı. Mew ikisi de kapıdan çıkınca bir şey demeden kapıyı çarpmış, koşarak üst kata çıkmıştı."
Sand: Ray biraz bekle, onun hakkında bir şeyden şüpheleniyorum.
Ray: Şüphe mi?
"Sand kulağını kapıya yaslayıp dinlemeye başlar. Mew'un Top'a bağırışları duyulabiliyordur."
Mew: Seni aptal orospu çocuğu! Aşağıya ne hakla vuruyorsun? Seni kurtarabileceklerini mi düşündün yoksa?
Top: Bu cehennemden kurtulacağım göreceksin!
Mew: Kes sesini aptal!
"Mew bağırışlardan sonra Top'a sert bir tokat atar ve konuşmaması için ağzını bantlar."
"Sand'i dinleyip kulağını yaslayan Ray net bir şekilde bağırışmaları duymuştur. İçeri girip bir şey yapmaları gerektiğini düşünürler."
Sand: fısıldayarak Bak Ray, bir eşyanı unutma bahanesiyle tekrar içeri gireceğiz. Sen onu oyalarken ben yukarı çıkacağım. Orada her ne gizliyorsa yakalamamız gerek.
Ray: Peki ama nasıl?
Sand: Eve ilk sen gireceksin ve ben kapının dışında bekleyeceğim. Sadece onun önden salona gitmesini sağla. Ona ilk gitmesini ve kapıyı kapatacağını söyleyeceksin. İnanmayacağını biliyorum, bu yüzden onu gönderdiğinde kapıyı kapatıp sesini duyuracaksın. Sonra da kapıyı ses çıkarmadan aralayıp arkasından gideceksin. Ben de o anda sessizce içeri girip üst kata çıkacağım. Anladın mı?
Ray: Deneyeceğim.
"Planı oluşturduktan sonra tekrardan kapıyı çalıp Mew'un gelmesini beklerler. Kapıyı duyan Mew Top'ın olduğu ofayı kilitlemeden aşağı iner. Muhtemelen apartman görevlisinin geldiğini düşünmüştür."
Mew: Siz hala gitmediniz mi?
Ray: Ah, sanırım içeride cüzdanımı unuttum. Hızlıca bakıp çıkacağım.
Mew: Sand nerede?
Ray: O aşağıda arabada beni bekliyor.
Mew: Peki gir ama çabuk ol seni ahmak! Bıktım artık seninle uğraşmaktan.
Ray: Tamam be kızma. İçeri geç de yardım et.
"Mew anlık bir dalgınlıkla Ray'den önce içeri gider. Tek arkadaşının ona ihanet edeceğini düşünmez. O anı fırsat bilen Sand sessizce üst kata nasıl çıkacağını düşünür."
Mew: Hala bulamadın mı amına koyayım?
Ray: Yardım etsen daha kolay bulabiliriz.
"Ray Sand'in işini kolaylaştırmak için Mew'un görmediği bir anda cüzdanını duvarın dibindeki çekmeceli dolabın altına fırlatır."
Ray: içinden Hadi Sand, umarım başarabilirsin. Hayatımın son anlarını yaşıyormuş gibiyim.
"Sand olabildiğince sessiz bir şekilde kapıyı aralayıp içeri girer. Yakalanmamak için hızlı ve sessizce üst kata doğru çıkmaya başlar. En yukarda aralık bir kapı görür ve oradan da içeri girer. Üst kat ölüm gibi rutubet kokuyordur. Merdivende gördüğü kan izleri yere bakarken tekrar dikkatini çeker be takip etmeye başlar. Kanların sonu onu bir odaya götürmüştür. Kapıyı açtığında ise içeride kolları, ayakları ve ağzı bağlı bir adamla karşılaşır. Gözleri 'Kurtar beni!' diye yalvaran bu adamı hızlıca çözmeye başlar. İlk önce ağzından başlar."
Sand: Sessiz ol, seni buradan çıkaracağım.
Top: Yalvarıyorum hızlı ol! Bu psikopat her an geri gelebilir.
Sand: Kıpırdama çözüyorum işte! Şerefsiz çok sert bağlamış.
Aşağısı:
Mew: Kanka otistik misin amına koyayım, göt kadar odada bir cüzdanı bulamadın!
Ray: Oğlum yardım etmiyorsun ki, film izler gibi aramamı izliyorsun nasıl bulabilirim?
Mew: Beni kandırmıyorsun değil mi?
Ray: Nasıl kandırabilirim? Cüzdanım yok işte gel üstümü ara.
"Ray aşağıyı olabildiğince tutmaya çalışırken Sand Top'ı çözmüştür."
Sand: Şimdi beni dinle. Sakın ses çıkarma, hızlıca aşağı inip kaçacağız.
Top: Telefonun var mı?
Sand: Şuan sırası değil, ne yapacaksın?
Top: Rastgele birine konum at. Eğer 1 gün boyunca sana ulaşamazlarsa bu adresi ihbar etsinler. Bu herifin ne yapacağı belli olmaz yakalarsa seni ve diğerini de buraya tıkar.
"Sand merdivenlere doğru ilerlerken yakın arkadaşı Nick'e konum atmış ve Top'ın dediği gibi mesaj yazmıştır."
"Merdivenin başına geldiklerinde ise Mew'un sesini duyarlar."
Mew: Hey Ray, sanırım onu buldum.
Sand: 3 diyince hızlıca aşağı inip çıkacağız, kapıyı aralık bıraktım.
Top: Tamam.
Sand: 1.. 2.. 3! Hadi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Killing Me Softly | ForceBook
Fanfiction"Sakin bir gecede arkadaşının dahiyane planı ile gay bara giden Mew ona bakan birinden rahatsızdı. Bu gece yorgundu ve bir olay istemiyordu. Bu adamı ne kadar görmezden gelse de adam ona gittikçe daha da yaklaşıyordu..."