Awareness

42 8 12
                                    

"Sand ve Top el ele hızlıca merdivenlerden inip kapıdan çıkmayı başarırlar. Asansörü bekleyecek zamanları olmadığı için merdivenlerden aşağı koşmaya başlarlar. Kapıdan dışarı koşarken kapının duvara çarpışı Mew'un kulağına gelir."

Mew: O neydi?

Ray: Ha? Kedidir boşver.

"Mew Ray'in terlemeye başladığını fark eder."

Mew: Bir şey saklamıyorsun değil mi?

Ray: Ah hayır, ben gideyim artık.

"Mew kapının açık olduğunu fark etmesin diye Ray hızlıca kapıya koşar ve kendi açmış gibi göstermeyi başarır."

Mew: Acelen ne? Bir çay daha içmek istemez misin?

Ray: Hayır ben gideyim artık. Biliyorsun alkolü bırakmak için destek alıyorum, randevuma geç kalmak istemem.

Mew: Peki, bi daha aramadan gelme.

Ray: Ah, tamam. Görüşürüz!

"Vedasını ettikten sonra Ray hızlıca aşağı doğru koşmaya başlar. Mew arkasından kapıyı kapattıktan sonra üst kattaki işine devam etmek için yukarı çıkar. Açık bıraktığı kapının kapalı olduğunu görünce ne olduğunu anlamaya çalışır. Açık bıraktığına emindir. Kapıyı açtığında ise kırık sandalyesinde kimse yoktur. Görebildiği tek şey boş bir sandalye ve yerdeki halatlardır."

Mew: Ananı sikeyim nerede bu adam?

"Ne yapacağını düşünen Mew'un aklına Ray'in garip görüntüsü gelir."

Mew: Seni ahlaksız piç!

"Mew büyük bir sinirle dairesinden çıkar ve giriş katına doğru koşarak inmeye başlar. Apartman kapısından çıktığı anda "Orospu çocuğu Ray!" diye bağıran Mew'un karşılaştığı manzara, son hızda kaçan bir arabadır."

Mew: Ray'in arabası... Ah, Siktir! Ne yapacağım ben şimdi?

"Mew binanın önünde kendini yerken arabayla kaçmayı başaran üçlü derin bir nefes almıştır."

Top: Çok teşekkür ederim! O şerefsiz az kalsın beni öldürecekti!

Sand: Hey dostum, kolundaki o çizik ne?

Top: O psikopat bana kaç kere bıçak dayadı biliyor musunuz?

Ray: Sand, cidden özür dilerim. Onun bu derece ruh hastası olduğunu bilmiyordum. 3 yıl önce, üniversitenin ilk yılında eski arkadaşımız Boston'a yaptığı şeyden sonra keşke onunla kalmak yerine kaçsaydım.

Top" fısıldayarak Boston mu?

Sand: Bir dakika, sen Boston mu dedin? O zaman Nick'i de gayet yakından tanıyor olmalısın.

Ray: Hassiktir! Sen nereden tanıyorsun?

Sand: Hah, demek ona zorbalık yapan orospu çocukları sizsiniz!

Ray: Sand sakin ol. O olay yıllar önceydi. Nick de farkındaydı ki biz Mew'un zoruyla zorbalık yaptık.

Top: Kaçarken konum attığın kişi o muydu?

Sand: Evet o. Ve Ray, Nick'in sizin yüzünüzden neredeyse intihar edeceğinden haberin var mı peki?

Ray: Abartma hadi, Boston ona aşık olduktan sonra zorbalığı bıraktık. Ayrıca ne konumundan bahsediyorsun?

Sand: Bu adam bana eğer Mew'a yakalanırsak diye birine konum atmamı ve 24 saat bana ulaşamazlarsa bu adrese polis yollamasını söylememi istedi.

Ray: Vay, zekiymiş. Bir an yakalanacağız sandım. Mew üçümüzü de çiğ çiğ doğrardı.

Top: Arkadaşlar tartışmak yerine polise gidebilir miyiz?

Sand: Hastaneye gitmek istemiyor musun?

Top: Lütfen aklını kullan. Hastanede bizi yakalayabilir. En azından karakolda daha güvende oluruz.

Ray: Sand, arkamızı kontrol et. Mew bizi takip ediyor olabilir.

Sand: Siktir! Cidden de takip ediyor bu gidik!

"Top sinir ve korku içinde ağlamaya başlar."

Top: Ray misin nesin, lütfen daha hızlı! Bu herif beni öldürecek!

Ray: Sakin ol, olabildiğince hızlı sürüyorum zaten!

"Top korkudan ağlamalarını durduramaz. Hala can acısı çekerken tekrar o adamın eline düşmek istemiyordur. 1 gece de olsa onunla kalmak Top'a unutamayacağı bir travma bırakmıştır. Kötü durumda olduğunu fark eden Sand Top'a sarılmaya karar verir."

Sand: Gel buraya. Merak etme, onu atlatıp seni iyileştireceğiz...

"Ray hızla arabayı sürerken dikiz aynasından da Mew'u takip ediyordur."

Ray: Hassiktir! Gitgide yaklaşıyor!

"Top nefes almakta zorlanmaya başlar. İnanılmaz derecede korkuyordur."

Sand: Dostum sakin ol, bu cehennemden hep birlikte kurtulacağız.

"Ray arabanın hızını biraz daha arttırır ve 'Bangkok Polis Karakolu'na ulaşmayı başarır. Karakolun hemen önünde arabayı durdurup Sand ve Top ile birlikte Mew yetişemeden karakola girmeyi başarırlar."

Top: Yardım edin!

"Girişteki bağırışa koşan polisler Top'ın yaralar, çizikler, kanlar ve morluklar içindeki vücudunu görüp hayretler içerisine düşerler."

Polis: Beyefendi ne bu haliniz? Bunu size kim yaptı?

Top: Gi- girişteki siyah arabayı görüyor musunuz? Onun içindeki adam-

"Top konuşurken nefes almakta zorlanıyordur."

Polis: Sakin olun. Sizi bir süre korumamız altına alacağız.

Sand: Ah, polis bey!

Polis: Buyurun?

Sand: O adamı psikopatın elinden ikimiz kurtardık. Eğer o şerefsiz bizi de yakalarsa sonumun ondan daha beter olacak. Üçümüz için de sizden koruma talep ediyorum.

Polis: Hm, üçünüz de benimle gelin.

Top: S- Sand, çok teşekkür ederim...

Sand: Lafı mı olur! Eğer bu ahmağa kalsaydın sonsuza kadar o herifle yaşayacaktın.

Ray: Hey Sand, sadece arkadaşımın böyle şeyler yapabileceğini bilmiyordum.

"Onlar polisin koruması altına geçmişken Mew arabanın içinde sinir krizi geçirip kornasına ölesiye vurmaya başlar."

Mew: Ah, aptal Mew, aptal Mew! Ne yapacağım ben şimdi? Yakalanırsam hayatım biter! Düşün Mew, düşün... Sanırım en iyi yol... Kaçmak! Bas gaza Mew bas gaza!

"Düşünebildiği tek yol kaçmak olan Mew geri geri giderek karakoldan uzaklaşmıştı. Bangkok'ta yaşamanın onun için zor olacağının farkındaydı. Kendine saklanacak yeni bir yer bulmalıydı."

"Mew arabasının son hızıyla olabildiğince erken dairesine girdi. Eşyalarını bir an önce toplayıp burayı terk edecekti. Yalnızca işkenceye yeten beyni, bu sefer ne yapacağını bilmiyordu. Aklına kaçmak için neresi mi gelmişti? Tahmin etmek zor değil, tabii ki de Chiang Mai!.."

Killing Me Softly | ForceBookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin