"İlk bar deneyimi Mew'un aklında soru işaretleri bırakmıştı. Bu adam kimdi ve ondan ne istiyordu? Bu bakışların arkasında ne vardı?"
Mew: Hey Ray, neden burada durduk?
Ray: Tuvalete gitmem gerek, arabada bekle.
Mew: Bu benzinlik çok kalabalık, böyle yerleri sevmediğimi biliyorsun.
Ray: Dostum alt tarafı 2 dakika tuvalete gideceğim bekle işte.
"Yaklaşık yarım saat geçmişti ve Ray hala gelmemişti. Mew arabada oturmaktan çok sıkılmıştı, aklına gelen ilk fikir Ray'i kontrol etmeye gitmekti. Mew arabadan çıktı ve benzinliğin arkasındaki tuvalete yürümeye başladı. İçeri girdiğinde ise gördüğü manzara pek de hoş değildi."
Boston: Mew? Burada ne işin var?
Mew: Boston? Hala cüret edip karşıma çıkabiliyor musun?
Ray: Mew sakin ol. Olay çıkarmaya gerek yok, gidelim.
"Mew Boston'a nefret dolu bir bakış attıktan sonra Ray'e döner. Ray engel olmasaydı olay çıkacağını oradaki 4 kişi de biliyordu. Mew, Ray ve Boston dışında 4. kişi kim diye soracak olursanız; onun ismi Nick, Boston'un erkek arkadaşı."
"Mew her zaman Nick'ten nefret eder. Onu görmek yetmez, gördüğü başka birini ona benzetse bile sinirlenirdi. 3 yılın ardından Boston'un yanında hala Nick'in olduğunu öğrenince kendini kaybetmişti."
"Boston ve Mew arasında tam olarak ne olmuştu da Mew'un böylesine bir nefreti vardı?"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tanıtım:-Hepinize merhaba, ben Mew. Olayların devamından önce bu konuma nasıl geldiğimizi size anlatacağım. Biz en başta 3 arkadaştık. Her şey çok normal şekilde ilerliyordu.
-Ben, Ray ve Boston. Üçümüz aynı liseye ve aynı üniversiteye gittik. Lisede bizi 'Şeytan'ın Oğulları' diye anarlardı. Her okulda olduğu gibi burada da zorba üçlü bizdik. Tüm okul bizi tanırdı. Boston'la aramızın bozulmasının sorumlusu bendim. Üniversiteye geçtiğimizde, daha birinci yıldan okuldaki bir inek öğrenciyi hedef almıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Killing Me Softly | ForceBook
Fanfiction"Sakin bir gecede arkadaşının dahiyane planı ile gay bara giden Mew ona bakan birinden rahatsızdı. Bu gece yorgundu ve bir olay istemiyordu. Bu adamı ne kadar görmezden gelse de adam ona gittikçe daha da yaklaşıyordu..."